2,5 meter is toch te smal voor je Hummerquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Bouwclone het volgende:
Ze zijn begonnen met de fundering op te vullen (en de andere buren zijn ook begonnen om hun stuk grond bouwklaar te maken, het stukje bos is weg - hoop dat ze de rots opblazen voordat mijn huis er staat).
[ afbeelding ]
Ter referentie is de afstand tussen de ijzeren bogen linksvoor iets meer dan 2,5 meter, zijn de openingen garagepoorten (die dus 2,5m breed worden).
En dit is de isolering die weer op het grind komt.
[ afbeelding ]
En daar bovenop komt beton.
Het ligt ongeveer een week achter op schema nu, maar dat komt wel goed.
Mooi dat er bij jouw al schot in zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Bouwclone het volgende:
Isolatie en beton zijn nu in orde. Vandaag even langsgeweest om de boel goed nat te maken.
[ afbeelding ]
De buren hebben hun stuk rots ook op laten blazen en ik ben blij dat ze dat nu al gedaan hebben. Scheelt weer evt schades.
Ter indicatie, het stuk waar het plastic ligt, groen en blauw van links naar rechts, is zo'n 7,4 meter breed. Breed genoeg voor twee autos naast elkaar dus.
Mijn auto is minder dan 2 meter breed, komt wel goedquote:
Omdat er toch een pilaar in het midden komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef crv het volgende:
Waarom heb je trouwens niet 1 grote garage genomen met een brede deur?
ah OK, jammerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:41 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Omdat er toch een pilaar in het midden komt.
Je komt van bovenaf de garage inrijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef vosss het volgende:
Is het nou zo dat op die laatste foto zegmaar je van onder je auto's de garage in rijdt en dat de linker garage minder diep is dan die waar dat blauwe plastic ligt of rij je van de linkerkant erin of hoe moet ik het me voorstellen?
quote:
Jaaaaaa! Was echt tof om te zienquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej! Muren!Het begint al echt wat te worden he zo? Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als het af is,
Nah, in augustus een keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef vosss het volgende:
Dat gaat wel snel. Vrijdag was er nog niks en nu staan er al muren.
Nog een week en je kan intrekken denk ik
Nou dan zit de vaart er toch behoorlijk in. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat in elk gevalquote:Vrijdag zou de hele dragende constructie moeten staan, inclusief al het staal.
Nou einde ? dat zal nog wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Teslynd het volgende:
Is het daarom? Dus einde van de draaiende betonmolens in het straatbeeld?
Kreeg net een mail van de huisproducent. 10 juli is de overname al!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan zit de vaart er toch behoorlijk in. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat in elk geval
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:52 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Kreeg net een mail van de huisproducent. 10 juli is de overname al!![]()
De 16e beginnen dan de schilder en tegelzetter en ik ga mooi zelf een paar weken op vakantie![]()
Bouwkundig expert heb ik ook al besteld voor bij de overname. Die vent (bij zijn vorige baan maakte hij de bouwvoorschriften, nu kijkt hij of ze nageleefd worden) is de schrik van iedere huizenbouwer omdat hij "alles" ziet en ter verbetering noteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |