Dat verklaard een hoopquote:Ik stond op een stuk rots zo'n 4-5 meter hoger inderdaad
Nee, geeft de contouren van de wc en badkamer aan zodat ze weten waar de buizen moeten komen. Vanmiddag gooien ze die bult grind die rechtsachter ligt over de buizen heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Die rode lijnen, daar gaan kanalen voor leidingen gefreezed worden?
Ahh, duidelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Nee, geeft de contouren van de wc en badkamer aan zodat ze weten waar de buizen moeten komen. Vanmiddag gooien ze die bult grind die rechtsachter ligt over de buizen heen.
Dinsdag 20cm isolatie, woensdag beton.
Niet makkelijk, maar geen probleem. Voor de garage komt een meter of 7 met asfalt voordat je de auto een paar meter lager in het bos terugvindquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
En, daar linksboven zie je die auto. Boven dus de garage voor 2 auto's en de fietsenstalling. Is die draai met de auto dan wel makkelijk te maken?
Gewoon ff oefenen dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Niet makkelijk, maar geen probleem. Voor de garage komt een meter of 7 met asfalt voordat je de auto een paar meter lager in het bos terugvind.
We zijn krapper gewend waar we nu wonen.
ter referentie... je garage is dus ongeveer van het formaat woningkamer van de jan doorsnee woning hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef Bouwclone het volgende:
Ter referentie zijn de buizen die relatief vooraan los liggen 3 meter lang, en de achterste wand (van de kleine garage) is 5,5meter lang.
Met kleine garage bedoelde ik de kleinere van de twee garageplekken, niet dat de garage op zich klein isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ter referentie... je garage is dus ongeveer van het formaat woningkamer van de jan doorsnee woning hier
Het doel van een sauna is zweten, je gaat ook zweten van hard werken, doel bereiktquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof! Wanneer kunnen we komen schilderen? Mits sauna natuurlijk. Jij houdt daar misschien niet van, maar denk aan je gasten!.
Grondwater, waar zou ik dat voor nodig hebben? Huis staat op zo'n 190 meter bover NAP, dus weinig last van water. En qua hemelwater ook geen probleem, mijn stuk grond is schuin dus dat loopt gewoon het bos in, naast en onder het huis door. Waterafvoer nemen ze erg serieus hier, om schade door bevriezing in de winter te voorkomen voornamelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef slangpie het volgende:
hoe doe je dat met eventueel grondwater daar dan? wordt dat gewoon knettertjelang boren of is niet de hele bodem daar van rots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |