Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:
Als hij nu in de hemel zit is hij God de huid vol aan het schelden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hopelijk begint het echte geweld dan. Lijkt me prachtig om te zien.
quote:Maar ik keur het wel af hoor.
Wat een guitig mannetje ben je toch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe...
Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.
[...]
Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen.Heb het, wat een kut accent en stem heeft zij trouwens.
Dat ging inderdaad weer echt veel en veel te ver.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'
Jammer, ik vond 'm tof.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar.
Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiėren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.quote:
Lekker blijven trollen jochie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??
Maar hey, ga nog even geweld goedpraten.....
Maar het is ook aangenaam om te zien... toch? Ik kan me heel goed voorstellen dat ze hierom lacht. Heerlijke beelden. Kan ik geen genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef NotYou het volgende:
Haar man de rechtsfilosoof/hoogleraar zet zichzelf finaal voor schut door zich voor de camera op te stellen als de eerste de beste sjonnie en zij kijkt ernaar en lacht erbij als een verliefd schoolmeisje.
Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen. Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?
Zou het dan toch wel meevallen met dat geweld, en wat tegenvallen met de smaad (mag niet)?
Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiėren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.
Iedereen ziet toch dat Jokkebrok en Hyper geweld goedkeuren.....om vervolgens hard te roepen dat het niet zo is, wij zijn blijkbaar allemaal blind.
Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt.
Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen.
Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.quote:Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
Ik zeg al heel de tijd hetzelfde. Ik keur geweld niet goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.
Priceless hoe Rutger zich opstelt als een slachtoffer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef KreKkeR het volgende:
Wat een stel huilebalkjes bij Pownews zeg. Om dat verschrikkelijk Geenstijltaaltje eens te gebruiken: "Kijk ze toch eens huilie huilie doen"![]()
De berichtgeving is overigens ook om te huilen "boehoee, wij zijn zo zielig en die gemene meneer heeft ons pijn gedaan"![]()
Ik ben het overigens wel eens met het punt dat ze tussen het overdreven verontwaardige gehuil door proberen te maken: je dient in dit soort situaties gewoon met je poten van de ander af blijven PUNT.
En wanneer blijkt dat deze hoogleraar Rutger inderdaad bij de keel heeft gegrepen, dan zit hij gewoon fout en moet hij daarvoor veroordeeld worden. Als het tenminste te bewijzen is.
Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.
[..]
Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.
De duifmeneer is fucking binnengelopen door Powned. Die heeft er geen probleem mee hoor, integendeel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat overigens ook wel sneu was... dat gedoe over de duifmeneer. Wat triest om zo'n jongen voor heel Nederland te kakken te zetten. Eigenlijk verdient Ruktor gewoon een paar klappen om duifmeneer te wreken, maar ja... dat zou niet goed zijn. Wettelijk gezien.
Ok, maar je wil wel dat Rut klappen krijgt. Genoteerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg al heel de tijd hetzelfde. Ik keur geweld niet goed.
Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |