Had je iets anders verwacht van een van de oprichters van Wilders denktank?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Mylene het volgende:
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. Het maakt ook wel duidelijk wat voor gast dit is in zijn verdere omgang met mensen. Wat een faalhaas.
Er was niks te zien, er is niks aangetoond en volgens mij is alles gelogen. Past trouwens goed bij Castricum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik ben tevreden zo. Het is allemaal aangetoond en de usertjes die zeiden dat het allemaal niet waar was staan voor lul. Dan heb ik het nog niet eens over die geweld toejuichen, net als jij.
En jij mankeert wat aan je ogen of je denkvermogen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Er was niks te zien, er is niks aangetoond en volgens mij is alles gelogen. Past trouwens goed bij Castricum.
En fans zoals jij vinden het zelfs geweldig als ze op hun hoofd gescheten worden door Rutger de gevallen held.
Fijn dat jij je daar goed bij voelt. Droom maar fijn van hem.
Rutger harder ingeschat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
Video zegt genoeg. Kale zichzelf op de borst kloppende lult maar wat en maakt zichzelf belachelijk.
Jammer dat Rutger zich door wat anabole spierballen laat intimideren. Had hem wat harder ingeschat.
Wat Rutger doet, boeit me niet. Die kerel is irritant, maar kan zich in ieder geval beheersen en dat zegt dan weer iets positiefs over hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor sommige mensen heel moeilijk. Rutger moet incalculeren dat die mensen er zijn en niet zo overdreven miepen en de boel achteraf zwaar overdrijven als iemand zijn mic beetpakt en hem influistert op te tyfen.
Waarom "trololol"?quote:
Pestkoppen, en daar valt Rutger onder, zijn vaak erg laf en huilen bij het minste geringste om hun moeder. Ben je echt zo verbaasd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
Video zegt genoeg. Kale zichzelf op de borst kloppende lult maar wat en maakt zichzelf belachelijk.
Jammer dat Rutger zich door wat anabole spierballen laat intimideren. Had hem wat harder ingeschat.
Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los''quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie geen geweld. Ik hoor geen gegorgel of zelf maar het minste 'hé!' of 'wat doe je?!' of 'laat me los!' of van de cameraman 'héy héy!' of 'wow!' of.. je snapt het.
Het blijft constant een 'gesprek'. Als ik er van overtuigd ben dat IEMAND direct begint te kermen als ie aangeraakt wordt is het Rutger wel. Ik denk dat Kinnetje héél dicht op Rutger is gaan staan terwijl ie z'n microfoontje vast had (no pun) en hem gewoon héél duidelijk heeft verteld dat ie op moet tyfen.
Yup, echt. Heb hem eerder veel verder door zien gaan. Niet snel bang. Vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pestkoppen, en daar valt Ritst onder, zijn vaak erg laf en huilen bij het minste geringste om hun moeder. Ben je echt zo verbaasd?
Hij scheet peuken. Niks beheersen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wat Rutger doet, boeit me niet. Die kerel is irritant, maar kan zich in ieder geval beheersen en dat zegt dan weer iets positiefs over hem.
Het gaat mij om de enge mensen die zichzelf niet kunnen beheersen. Die dreigen, geweld verheerlijken, etc...
Hee, nog een fan van onze held op afstand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
En jij mankeert wat aan je ogen of je denkvermogen.
Precies. En dat speelt zich af naast de cameraman. Dus heeft hij Rutger vast. Wellicht bij het strotje zoals Rutger zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los''
Wellicht, ik was er niet bij en ook dat boeit me niet. Dat je een hekel hebt aan Rutger is prima, ik volg hem niet zo en hij lijkt me ook irritant. Maar in dit geval is er maar een persoon die de oplossing zoekt in geweld en dreiging. Dat is gewoon tokkie gedrag, hoort niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij scheet peuken. Niks beheersen...
Agreedquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wellicht, ik was er niet bij en ook dat boeit me niet. Dat je een hekel hebt aan Rutger is prima, ik volg hem niet zo en hij lijkt me ook irritant. Maar in dit geval is er maar een persoon die de oplossing zoekt in geweld en dreiging. Dat is gewoon tokkie gedrag, hoort niet.
Is die Kinnegin zo'n reus dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Marlan het volgende:
Rutger heeft het vaak bejaarden en zwakbegaafden voorzien, maar nu een anabolenreus tegenover hem staat, weet hij niet hoe snel hij moet wegwezen. De angst is in zijn stem akelig goed te horen.
Maar is dat dan iets om trots op te zijn? Dat je als grote kerel iemand bang kan maken? Ik heb altijd geleerd me netjes te gedragen, tegen iedereen. Niet te intimideren of mezelf fysiek laten gelden. Ik heb die drang ook niet, ben niet zo onzeker aangelegd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Marlan het volgende:
Rutger heeft het vaak bejaarden en zwakbegaafden voorzien, maar nu een anabolenreus tegenover hem staat, weet hij niet hoe snel hij moet wegwezen. De angst is in zijn stem akelig goed te horen.
Fanatiek gewichtheffer is het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is die Kinnegin zo'n reus dan?
In vergelijking met Rutger wel. Kinnegin is wel opgepompt, heeft de blik van een K-1 fighter, en traint nogal wat af in de sportschool, terwijl Rutger daar met zijn dikke kin en bierbuik aan komt lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is, meen ik, NK gewichtheffen geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, de PVV tollereert het, dan zal het wel ok zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |