Post je filmpje maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vond het meestal heerlijk om na mijn blessure weer een topper te spelen. Dan heb je zoveel zin om te voetballen, dan lukt gewoon alles..
Maar ik was ook een speler met buitengewone kwaliteiten, dat kun je niet zeggen van deze Ajacieden.
Ik kon een blanco cheque tekenen.quote:
Ik ben overgestapt naar Korfbal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik begrijp het, wegens té goed van het net gehaald.
Goede keuze, vind ik wel een passende sport voor jou.quote:
Geloof ik niet zo in, Micky op 100% en in vorm is van grote waarde voor Ajax. Iedereen fit zit Özbiliz net op de bank, maar dat is niet zo erg. Als hij zich blijft ontwikkelen komt zijn tijd nog wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is het niet vanwege die 16 miljoen dat hij speelt?
Waarom voetballers die het laten zien wisselen? Sulejmani heeft echt bijzonder weinig wedstrijden indruk gemaakt m.i. Ik zie geen reden om Ozbiliz te wisselen. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef davihaa het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in, Micky op 100% en in vorm is van grote waarde voor Ajax. Iedereen fit zit Özbiliz net op de bank, maar dat is niet zo erg. Als hij zich blijft ontwikkelen komt zijn tijd nog wel.
Ben ik met je eens, hij is momenteel in vorm dus gewoon laten staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom voetballers die het laten zien wisselen? Sulejmani heeft echt bijzonder weinig wedstrijden indruk gemaakt m.i. Ik zie geen reden om Ozbiliz te wisselen. Absoluut niet.
Verzoek de goden nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch is Roda weer een club waar ik elke keer weer bang voor ben ...
Maarja, thuiswedstrijd, zal wel 3-0 worden.
Ik ben elke week voor elke club bang momenteelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch is Roda weer een club waar ik elke keer weer bang voor ben ...
Maarja, thuiswedstrijd, zal wel 3-0 worden.
quote:Ajax durft weer te dromen van het prolongeren van de landstitel. De ploeg van Frank de Boer won de laatste drie competitiewedstrijden en staat vijfde, met vijf punten minder dan koploper PSV. Ajax is dus opnieuw in de achtervolging: "Uit ervaring weet je wel dat het mogelijk is, we houden in ons achterhoofd dat het vorig jaar gelukt is. Dus waarom dit seizoen niet?", zegt Toby Alderweireld.
Door de buitenwacht werd Ajax al afgeschreven, maar de regerend landskampioen doet weer mee om de titel. "Ik denk dat iedereen het altijd heel prettig vindt om Ajax af te schrijven, maar we moeten dat juist in het positieve omzetten om het ongelijk te bewijzen", zegt Alderweireld tegen Ajax TV. "Soms lijkt het wel alsof we helemaal niet meer kunnen voetballen en juist daarom is het zo leuk om aan Nederland te laten zien dat we nog kans maken. We willen kampioen worden, maar moeten het van wedstrijd tot wedstrijd bekijken."
"Uiteindelijk is het kampioenschap het belangrijkste onderdeel van dit jaar en we maken nog steeds kans, dus dat kansje moeten we met beide handen grijpen", vervolgt de Belg. "Ik denk dat het reëel is, maar het ligt aan onszelf. Tot PSV-thuis moet je eigenlijk gewoon alles winnen en dan wordt dat een kraker. Maar als je daarvoor al punten verliest is die wedstrijd al van minder belang."
Dit dus, niet naar de anderen kijken, blijven winnen en dan zien we wel waar we eindigenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd, wel zelf winnen uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |