Als Valencia net zo gaat spelen als in de beker tegen Barca voorspel ik een Villareal-FCT uitslag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat dat wel mee valt...
Nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef J2T het volgende:
[..]
Als Valencia net zo gaat spelen als in de beker tegen Barca voorspel ik een Villareal-FCT uitslag.
DIe zijn opgestapt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als de medische staf het licht gaat zien geloof ik er nog wel in
altijd met een korreltje zout nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Over 1.5 week waars. Siggie en V/D wiel erweer bij.
Dacht direct..ffs.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tot juli zijn ze nog in dienst hoor
Sigthorsson over 1.5 week?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Over 1.5 week waars. Siggie en V/D wiel erweer bij.
Nee, op VI stond dat Siggie en Crack over 1.5 week weer zullen meetrainen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson over 1.5 week?Wat lul jij gast.
Boile, Wiel & Boerrigter bij PSVthuis weer.
Sigthorsson gaat nog langer duren
Crack gaat meetrainen om de schijn op te houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, op VI stond dat Siggie en Crack over 1.5 week weer zullen meetrainen.
Of was het Televaagsport.
Gvd wat ben jij negatief man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Crack gaat meetrainen om de schijn op te houden
Maar als we weer kampioen zijn, zijn jullie wel de eerste die zeggen: 'Kijk dan! Ik zei het toch!'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gvd wat ben jij negatief man.
Even erg als ik.
zo snel ben ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar als we weer kampioen zijn, zijn jullie wel de eerste die zeggen: 'Kijk dan! Ik zei het toch!'
Met De Boer weet ik het nog niet hoor. Ik zie De Boer Ozbiliz slachtofferen, zodat Mickey alsnog basis staat. Maar dan rechts.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is ook de beste speler van de selectie, en die mis je het meest. Kan die Suljemani dikzak eindelijk eens oprotten als Derk weer terug is.
Micky speelt omdat Ebecilio het enige alternatief is op dit moment. Zolang hij met pijnstillers speelt kan ik me niet voorstellen dat hij basis staat als iedereen fit is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Met De Boer weet ik het nog niet hoor. Ik zie De Boer Ozbiliz slachtofferen, zodat Mickey alsnog basis staat. Maar dan rechts.
Is het niet vanwege die 16 miljoen dat hij speelt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:32 schreef davihaa het volgende:
[..]
Micky speelt omdat Ebecilio het enige alternatief is op dit moment. Zolang hij met pijnstillers speelt kan ik me niet voorstellen dat hij basis staat als iedereen fit is.
Eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
lijkt me ook niet echt lekker voor crack en derk om al maanden geen wedstrijd te hebben gespeeld direct tegen psv mee te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |