Eigen trophy system slopen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:59 schreef Antilurker het volgende:
Iemand die een snelle manier voor Sitrep Pro weet?
Daar moeten ze gvd echt iets aan gaan doen idd. Ik heb het ook bijna altijd. En ik word er helemaal gestoord van het is nu zelfs zo dat ik als ik in de lobby zit dikke downloads aan zet zodat ik de host niet word ( althans dat lijkt te werken ) en ze dan als ik ingame ben weer op pauze zet. Want anders valt er echt niet te spelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:08 schreef Han-Pekel het volgende:
helemaal gek van dat spel, heb m'n ps3 in dmz staan, nat type open met als gevolg dat ik 9 van de 10 keer de host ben en een lag/frame drop te verduren krijg waar een paard de hik van krijgt!
iemand die weet hoe je kan zorgen dat je geen host wordt? moet ik dan mn nat type weer op moderate zetten? probleem dan is dat ik problemen heb met matchmaking en vaak 3 bar connectie heb....
Gister alleen maar cheaters. In elke potje ground war zat er weer 1. Sterker nog. in 2 potjes zaten er 2 gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:20 schreef Bootje84 het volgende:
Eergisteren weer met een groepje gaan spelen. Eerste 2 potjes doodleuk cheaters in de game.. Lekker werk
Hoe cheat je bij Ground War? Pure nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gister alleen maar cheaters. In elke potje ground war zat er weer 1. Sterker nog. in 2 potjes zaten er 2 gelijk.
Fun is bij Ground war er een beetje af.
En reporten ging niet, want die hele spelerslijst bij mij klopt nooit op steam....
Aimbot, wallhack ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoe cheat je bij Ground War? Pure nieuwsgierigheid.
quote:
Dan heb je het over PC neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon random tegen muren knallen net voordat ze het hoekje omkomen en je zo dus raken. Snap daar de fun daar niet van. Misschien leuk in het begin om alle wapens te unlocken. Maar daarna....?
En ja Ground war zitten gewoon de meeste spelers tegelijk dus hoge scores voor die mietjes...
Weet je hoeveel kills ik door muren maak?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon random tegen muren knallen net voordat ze het hoekje omkomen en je zo dus raken. Snap daar de fun daar niet van. Misschien leuk in het begin om alle wapens te unlocken. Maar daarna....?
En ja Ground war zitten gewoon de meeste spelers tegelijk dus hoge scores voor die mietjes...
Redelijk treurig ja, maar het geeft wel een goed gevoel om dan een throwing knife net over zijn schouder te gooien en zo de booster te rakenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had laatst drie boosters in Infected. Eentje blockte de ingang van een kamer waarin twee anderen zaten te boosten voor een moab.N00bs.
Laat me raden, in fallen zekersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had laatst drie boosters in Infected. Eentje blockte de ingang van een kamer waarin twee anderen zaten te boosten voor een moab.N00bs.
Dat is wel heel triestquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:45 schreef Lindgren. het volgende:
Gebruik je impact dan? Want als ik door een muur wil sproeien dan krijg ik ongeveer 20 hitmarkers en dan ben ik out of ammo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kills ik door muren maak?
Als ik denk dat iemand ergens achter loopt en ik heb een silencer dan ga ik ook vol op een muur sproeien met alle gevolgen van dien....
Boostersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef Lastpost het volgende:
Dan die kanslozen in Infected, zodra ik iemand zie die met een 2e controller speelt weet ik al genoeg.
Chef je speelt ook met een PP90M1 met silencer zonder range...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gebruik je impact dan? Want als ik door een muur wil sproeien dan krijg ik ongeveer 20 hitmarkers en dan ben ik out of ammo.
Niet bepaald Counterstrike
Host wins everything? Het spel wordt laggy voor de host al 18 man downloaden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:31 schreef gastwatdefok het volgende:
Weet iemand of Black Ops 2 wél dedicated servers gaat krijgen?
Call of Duty: Host Wins Everything wordt beetje irritant na verloop van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |