(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Mensen die in een objective game zitten en er geen hol aan doen moeten dood.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef woozi het volgende:
Ik speel meestal in parties, dus meestal domination, tdm of search & destroy.
Soms demolition of dropzone.
Domination is af en toe kut omdat je soms in een team zit waarbij sommige mensen geen vlaggen cappen -.-'
FFA als ik alleen speel, daar win ik bijna altijd
Er zit wel een time limit op die is alleen niet bekend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef woozi het volgende:
Dat is ook zo
volgens mij krijg je per 3 seconden 1 punt per gecapturede vlag.
Er zit ook geen tijd limiet op.
Of misschien is dat meer een punten/boostlimit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit wel een time limit op die is alleen niet bekend.
Anders zou niemand de vlaggen kunnen pakken om te boosten.
Die reactie op die throwing knife.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:02 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Een ronde uit een potje s&d van gister. Heel het team gekilled, eindscore was 17-3
Eerste keer dat dat een keer luktquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die reactie op die throwing knife.Dude.
Elite heeft iedereenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef R-woud88 het volgende:
Wil altijd nog Elite kopen, alleen geen geld voor.Uitgaan gaat voor.
Ja ik had in BO een keer dat niemand B pakte zegmaar, en toen was het afgelopen (Draw) na 60 punten voor ieder teamquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit wel een time limit op die is alleen niet bekend.
Anders zou niemand de vlaggen kunnen pakken om te boosten.
Dit dus, als niet alle punten gecapped zijn binnen een bepaalde tijd wordt het een draw ongeacht wie voor staat..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ja ik had in BO een keer dat niemand B pakte zegmaar, en toen was het afgelopen (Draw) na 60 punten voor ieder team
Mn partyleader koos laatst voor de grap eens S&D.. Kwamen bij een party met Belgen terecht.. Ging wel lekker de eerste 2 games met hun, maar daarna moesten we tegen de Belgen en ze klonken al wat bangquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef BzP het volgende:
Is ook erg leuk in een party, vooral als iemand in de killcam 30 kogels afvuurt en maar 3 raken de target
Als laatste over zijn is spannend hequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mn partyleader koos laatst voor de grap eens S&D.. Kwamen bij een party met Belgen terecht.. Ging wel lekker de eerste 2 games met hun, maar daarna moesten we tegen de Belgen en ze klonken al wat bang.. Ze verloren inderdaad ook en ze wouden ons in hun party
.. Hebben we maar gedaan, was wel leuk voor een keer..
Laatste game zeiden ik en een vriend, we gaan met sniper voor de fun.. Was 3-3 en ik was als laatste over tegen nog 4 of 5 van enemy team.. Had er onderweg naar de bom al wat gekilled en daarna bij het planten ook 1.. Laatste enemy had ook sniper en hij had mij eerder omdat ik silencer erop had..
Hij was echter wel te laat voor de bom.. Niet goed voor je hart soms dat spel
..
Ja, zeker als je dan nog tegen een man of 4/5 moet, en nog geen dead silence als perk kan kiezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Als laatste over zijn is spannend he
Ik verneuk het meestal, geen geduld ^^
Weet je wat een super tactic rushen juist is daar in het begin met een party?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
1 ding dat je i.i.g. niet moet doen in S&D is rushen.
Ja, daar erger ik me soms ook aan.. ga lekker private match spelen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef BzP het volgende:
Ach beter dan 360 no scope fakie fails maken
Dat was ook de enige keer dat we verloren, omdat we gerushed werden en binnen 15 seconden die bom geplaatst was ofzo.. Was ff gekkenhuisquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Weet je wat een super tactic rushen juist is daar in het begin met een party?
Iedereen off guard pakken etc..
Bomb rush oa
FFA niet winnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef s0ul1991 het volgende:
De tering zeg. Speel ik eens een potje free 4 all. Kom ik in de kill cam van de gast die eerste wordt. Die gast schiet 4 keer mis met zijn sniper, krijg ik vervolgens een bericht met: "Pwned !"![]()
Oh ja, mn socom 2 ergernissen komen weer naar bovenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef woozi het volgende:
Jullie hebben duidelijk geen counterstrike gespeeld?
weetje wat het aller lelijkste is bij s&d van die mensen die gaan campen, terwijl ze moeten deffen of planten, en het gewoon niet doen! Vervolgens anderhalve minuut moeten wachten omdat je als eerste dood was
Dat mogen ze van mij bij elke gametype afschaffen.. Laat de game dan lekker afgelopen zijn ofzo als de enemy ragequit.. Laatst ook, kom je in een 1800-7300 TDM game of een 40-180 game ofzo in Domiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik kom op 1250 tegen binnen. (Waarom laten ze dit uberhaupt gebeuren)
En ik ben de kerstmanquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk gaan ze ook eens stingers uit blops 2 halen en de sam turret er weer in als killstreak. Als je dan een heli Wil neer schieten moet dat met een rpg of lmg
Spellen worden gemaakt voor noobs tegenwoordig. Toen ik met cod4 begon werd ik kei hard gedissed en dat is helemaal niet erg.quote:
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:44:08The 1st Content Collection, which includes all SIX of the previous #MW3 DLC drops, releases March 20th for everyone on @Xbox Live! reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:49:521st look at the latest in the works, 'Black Box'. Plus, watch for the 'Negotiator' & 'Black Ice' missions in Spec Ops. http://t.co/x2BlLhvI reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:56:36Elite Premium Members on Xbox Live will get a chance to download & play the latest 3 drops Black Box, Negotiator, & Black Ice on March 13th. reageer retweet
Die map heeft veel weg van die single player missie. Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:44:08The 1st Content Collection, which includes all SIX of the previous #MW3 DLC drops, releases March 20th for everyone on @Xbox Live! reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:49:521st look at the latest in the works, 'Black Box'. Plus, watch for the 'Negotiator' & 'Black Ice' missions in Spec Ops. http://t.co/x2BlLhvI reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:56:36Elite Premium Members on Xbox Live will get a chance to download & play the latest 3 drops Black Box, Negotiator, & Black Ice on March 13th. reageer retweet
Ik speelde 3 dagen gelden of zo weer COD 4 en het speelde super lekker. Paar potje FFA gewonnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen worden gemaakt voor noobs tegenwoordig. Toen ik met cod4 begon werd ik kei hard gedissed en dat is helemaal niet erg.
Blablabla, hij kan inderdaad mw3 beter wegdoen en beginnen met sporten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man spreekt de waarheid en weet ook precies wat dit spel verdient.
Lol inderdaad, al heeft hij over sommige dingen wel een punt. Maar om dan kinderachtig de disc te gaan brekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Blablabla, hij kan inderdaad mw3 beter wegdoen en beginnen met sporten.
Ik heb Battlefield 3 gekocht, en speel nog Black Ops. Mw3, is gewoon MW2 met wat extra shit, pure geld aftroggeling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man spreekt de waarheid en weet ook precies wat dit spel verdient.
Goed gespeeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef Zosk het volgende:
Het is me dan eindelijk een keer gelukt na heel veel falen!
DE KIPPEN!!!~~!~!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Jaaaaahooooor! Twee two-in-one shots achter elkaar met de snipert, gaat steeds beter, ook quickscopen lukt steeds beter hoewel ik soms nog faal.
Hm ja, ik weet dat heartbeat sensor newbish is, maar is denk ik toch wel de beste attachment voor die snipert, aangezien ik met sleight of hand pro rondloop en dus extended mags niet écht nodig vind.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Antilurker het volgende:
[..]
DE KIPPEN!!!~~!~!!
Heartbeat Sensor
Ik zie maar 1 collateral?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Jaaaaahooooor! Twee two-in-one shots achter elkaar met de snipert, gaat steeds beter, ook quickscopen lukt steeds beter hoewel ik soms nog faal.
Focus?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Welke attachment raden jullie dan aan?
Extended mags.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Welke attachment raden jullie dan aan?
Jup ik heb de Tritton AX 720.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Net een nieuwe headset binnengekregen om een beetje te kunnen soundwhorenZijn er hier meer mensen die met headsets spelen en zoja welke?
Geluid valt altijd tegen bij mw3. Je moet bf3 is horen, ziek geluidquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb ook zo'n 5.1 logitechsetje maar dit is wel een wereld van verschil. Je zit er echt veel meer in.
Ah zo, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de spas
Als je SoH gebruikt, gaat het in laden van de kogel ook sneller? Speel nu met marathon en dan kan je lekker rushen maar na iedere schot moet je 2/3 seconde wachten.
Als je een game gaat spelen moet je ff naar options en voice volume open gooien.. Had ik gister ook last vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer mensen die na de update elkaar veel slechter horen via headset? Iedereen klinkt veel zachter
Idd, alle wapens waardoor ze worden gekilled zijn n00bquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat gezeik van welk wapen iedereen gebruikt. Met bijna elk wapen ben je een 'noob'.
Ok top thanks!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je een game gaat spelen moet je ff naar options en voice volume open gooien.. Had ik gister ook last van..
Inderdaad, zo uit mijn hoofd ben je met +/- 18 voorwerpen een newb in MW3, totaal verziekte community, zelfs WoW had dat beter voor elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat gezeik van welk wapen iedereen gebruikt. Met bijna elk wapen ben je een 'noob'.
pc is snipen echt te simpel zo te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, zo uit mijn hoofd ben je met +/- 18 voorwerpen een newb in MW3, totaal verziekte community, zelfs WoW had dat beter voor elkaar
ANYWAY!
Net een potje domination op Interchange gespeeld, teammaat van me haalde een moab terwijl ik goed op weg was(streak stopte bij 18.) Anyway, hoogtepuntje van die game;
En inderdaad haterts, geen HBS!
Had gister in Dome eerst een AC-130 en de 2e CP een Ospreygunner...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef Seamonkey- het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die Care Packages generfed? Krijg nu echt alleen nog maar IMS en Sentry Guns en hooguit een Predator. Opzich prima natuurlijk maar dan hoef ik hem ook niet meer in te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |