Als laatste over zijn is spannend hequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mn partyleader koos laatst voor de grap eens S&D.. Kwamen bij een party met Belgen terecht.. Ging wel lekker de eerste 2 games met hun, maar daarna moesten we tegen de Belgen en ze klonken al wat bang.. Ze verloren inderdaad ook en ze wouden ons in hun party
.. Hebben we maar gedaan, was wel leuk voor een keer..
Laatste game zeiden ik en een vriend, we gaan met sniper voor de fun.. Was 3-3 en ik was als laatste over tegen nog 4 of 5 van enemy team.. Had er onderweg naar de bom al wat gekilled en daarna bij het planten ook 1.. Laatste enemy had ook sniper en hij had mij eerder omdat ik silencer erop had..
Hij was echter wel te laat voor de bom.. Niet goed voor je hart soms dat spel
..
Ja, zeker als je dan nog tegen een man of 4/5 moet, en nog geen dead silence als perk kan kiezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Als laatste over zijn is spannend he
Ik verneuk het meestal, geen geduld ^^
Weet je wat een super tactic rushen juist is daar in het begin met een party?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef tochweerhenk het volgende:
1 ding dat je i.i.g. niet moet doen in S&D is rushen.
Ja, daar erger ik me soms ook aan.. ga lekker private match spelen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef BzP het volgende:
Ach beter dan 360 no scope fakie fails maken
Dat was ook de enige keer dat we verloren, omdat we gerushed werden en binnen 15 seconden die bom geplaatst was ofzo.. Was ff gekkenhuisquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Weet je wat een super tactic rushen juist is daar in het begin met een party?
Iedereen off guard pakken etc..
Bomb rush oa
FFA niet winnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef s0ul1991 het volgende:
De tering zeg. Speel ik eens een potje free 4 all. Kom ik in de kill cam van de gast die eerste wordt. Die gast schiet 4 keer mis met zijn sniper, krijg ik vervolgens een bericht met: "Pwned !"![]()
Oh ja, mn socom 2 ergernissen komen weer naar bovenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef woozi het volgende:
Jullie hebben duidelijk geen counterstrike gespeeld?
weetje wat het aller lelijkste is bij s&d van die mensen die gaan campen, terwijl ze moeten deffen of planten, en het gewoon niet doen! Vervolgens anderhalve minuut moeten wachten omdat je als eerste dood was
Dat mogen ze van mij bij elke gametype afschaffen.. Laat de game dan lekker afgelopen zijn ofzo als de enemy ragequit.. Laatst ook, kom je in een 1800-7300 TDM game of een 40-180 game ofzo in Domiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik kom op 1250 tegen binnen. (Waarom laten ze dit uberhaupt gebeuren)
En ik ben de kerstmanquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk gaan ze ook eens stingers uit blops 2 halen en de sam turret er weer in als killstreak. Als je dan een heli Wil neer schieten moet dat met een rpg of lmg
Spellen worden gemaakt voor noobs tegenwoordig. Toen ik met cod4 begon werd ik kei hard gedissed en dat is helemaal niet erg.quote:
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:44:08The 1st Content Collection, which includes all SIX of the previous #MW3 DLC drops, releases March 20th for everyone on @Xbox Live! reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:49:521st look at the latest in the works, 'Black Box'. Plus, watch for the 'Negotiator' & 'Black Ice' missions in Spec Ops. http://t.co/x2BlLhvI reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:56:36Elite Premium Members on Xbox Live will get a chance to download & play the latest 3 drops Black Box, Negotiator, & Black Ice on March 13th. reageer retweet
Die map heeft veel weg van die single player missie. Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:44:08The 1st Content Collection, which includes all SIX of the previous #MW3 DLC drops, releases March 20th for everyone on @Xbox Live! reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:49:521st look at the latest in the works, 'Black Box'. Plus, watch for the 'Negotiator' & 'Black Ice' missions in Spec Ops. http://t.co/x2BlLhvI reageer retweet
twitter:fourzerotwo twitterde op woensdag 29-02-2012 om 18:56:36Elite Premium Members on Xbox Live will get a chance to download & play the latest 3 drops Black Box, Negotiator, & Black Ice on March 13th. reageer retweet
Ik speelde 3 dagen gelden of zo weer COD 4 en het speelde super lekker. Paar potje FFA gewonnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen worden gemaakt voor noobs tegenwoordig. Toen ik met cod4 begon werd ik kei hard gedissed en dat is helemaal niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |