quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zeg dat dan duidelijk, dat is stukken makkelijker
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.quote:
Wat was het ook alweer? autist?quote:
da's inderdaad niet de bedoeling. Da's het verschil tussen opzoeken en zoekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.
Je kan moeilijk je doel zoeken als je alleen mag klikken vanaf de imdb frontpage. Of je wil heel graag letters van de frontpage copy & pasten naar het zoekschermquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.
Ok, je moet het dus helemaal doen met alleen dit topic. Duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's inderdaad niet de bedoeling. Da's het verschil tussen opzoeken en zoeken
Ik bedoelde een plaatje van de acteur opzoeken. Bij veel namen die hier genoemd worden, kan ik geen beeld vormen (ik mis meestal de aftitelingquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan moeilijk je doel zoeken als je alleen mag klikken vanaf de imdb frontpage. Of je wil heel graag letters van de frontpage copy & pasten naar het zoekscherm
plaatje van de acteur opzoeken mag ook niet, kun je beter vragen hier denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik bedoelde een plaatje van de acteur opzoeken. Bij veel namen die hier genoemd worden, kan ik geen beeld vormen (ik mis meestal de aftiteling).
armageddonquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat ik zo richting huis ga een snelle vraag
3 films met Bruce Willis met meer dan 300.000 votes
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
mensen toch, ik mag dan niet de naam van obi wan kenobi weten, maar pulp fiction had heir al lang moeten staan
Dat was de 3equote:
Ben niet zo'n tarantinofan, dus die popte er bij mij niet meteen inquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
mensen toch, ik mag dan niet de naam van obi wan kenobi weten, maar pulp fiction had heir al lang moeten staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |