war of the worlds?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het verhaal bestaat al langer dan een eeuw.
In de niet Spielberg 2005 versiequote:
Ik daag je uit om deze te gaan kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach veel slechter dan de spielberg versie kan die niet zijn
Die uitdaging wil ik best aangaan. Heb je een dvd? het liefst natuurlijk een 720 versiequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik daag je uit om deze te gaan kijken
Ik waag me er niet aan, dus geen idee waar je hem vandaan kan halenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die uitdaging wil ik best aangaan. Heb je een dvd? het liefst natuurlijk een 720 versie
Zit in Doctor Zhivagoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
Wil best nog een poging wagen, maar wie is alec guiness?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
jah sorry, maar ik kan er echt geen beeld bij krijgen, of is het zo erg?quote:
en je weet ook dat tatum cast is en niet crew?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb het idee dat mijne niet de snelste link is
Acteur is ook crew toch ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik ga denk ik passenik kom niet eens bij Spielberg in een paar stappen
[..]
en je weet ook dat tatum cast is en niet crew?
http://www.imdb.com/boxoffice/quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef DragonFodder het volgende:
nog een keer mijn imdb vraag:
Zorg dat je met alleen muisklikken bij het imdb profiel komt van Alec Guiness. Startpunt moet zijn de huidige boxoffice top 10. Je mag alleen via filmografiën van crewleden en crewlijstjes van films navigeren. Ik moet het vanaf hier kunnen reproduceren.De eerste die een sluitend pad post heeft het punt.
Heel goed, maar waarom niet bij samuel l. afslaan naar star wars via George Lucas? Had trouwens ook niet uitgemaakt. Maar je hebt het goed! Ik bedoel met crew natuurlijk ook gewoon de cast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
The vow --> Channing Tatum --> Coach Carter --> Samuel L Jackson --> Coming to America --> James Earl Jones --> De komedianten --> Alec Guiness
Pff.... was ff klikken maar goed
Obi wan kenobi jónguh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
Zeg dat dan duidelijk, dat is stukken makkelijkerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
Maar je hebt het goed! Ik bedoel met crew natuurlijk ook gewoon de cast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |