quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Titel?
Godverdomme, topic dicht
Laat ik dan maar niet zeggen dat mn eerste gedachte Dirty Harry wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef DragonFodder het volgende:
Once upon a time in the West?
Slaat dat ergens op?
Zo natuurlijk vind ik dat niet voor mij hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Outlaw Josey Wales natuurlijk.
Michelangelo2 +1quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Outlaw Josey Wales natuurlijk.
Run forrest, Run!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef Dopekoe het volgende:
Welke film nav onderstaande details ?
Budget: $55,000,000 (estimated)
Opening Weekend: AUD 4,585,770 (Australia)
Gross: $677,387,716 (Worldwide)
Runtime: 142 min
Production Co: Paramount Pictures
Meer details volgen als hints
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:25 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Run forrest, Run!
Forrest Gump, dacht eerst iets als Lord of the Rings maar die waren nog een stukje duurder en brachten ook meer op.
MASH ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef FreedonNadd het volgende:
[ afbeelding ]
Succes dames en heren!
The hottie & Nottie Die rechter lijkt wel wat op Paris?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog slechter denken
[ afbeelding ]
Lekkere heupen idd...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vond die linker juist het aandachttrekkerigst
war of the worlds?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het verhaal bestaat al langer dan een eeuw.
In de niet Spielberg 2005 versiequote:
Ik daag je uit om deze te gaan kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach veel slechter dan de spielberg versie kan die niet zijn
Die uitdaging wil ik best aangaan. Heb je een dvd? het liefst natuurlijk een 720 versiequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik daag je uit om deze te gaan kijken
Ik waag me er niet aan, dus geen idee waar je hem vandaan kan halenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die uitdaging wil ik best aangaan. Heb je een dvd? het liefst natuurlijk een 720 versie
Zit in Doctor Zhivagoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
Wil best nog een poging wagen, maar wie is alec guiness?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
jah sorry, maar ik kan er echt geen beeld bij krijgen, of is het zo erg?quote:
en je weet ook dat tatum cast is en niet crew?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb het idee dat mijne niet de snelste link is
Acteur is ook crew toch ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik ga denk ik passenik kom niet eens bij Spielberg in een paar stappen
[..]
en je weet ook dat tatum cast is en niet crew?
http://www.imdb.com/boxoffice/quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef DragonFodder het volgende:
nog een keer mijn imdb vraag:
Zorg dat je met alleen muisklikken bij het imdb profiel komt van Alec Guiness. Startpunt moet zijn de huidige boxoffice top 10. Je mag alleen via filmografiën van crewleden en crewlijstjes van films navigeren. Ik moet het vanaf hier kunnen reproduceren.De eerste die een sluitend pad post heeft het punt.
Heel goed, maar waarom niet bij samuel l. afslaan naar star wars via George Lucas? Had trouwens ook niet uitgemaakt. Maar je hebt het goed! Ik bedoel met crew natuurlijk ook gewoon de cast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
The vow --> Channing Tatum --> Coach Carter --> Samuel L Jackson --> Coming to America --> James Earl Jones --> De komedianten --> Alec Guiness
Pff.... was ff klikken maar goed
Obi wan kenobi jónguh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
Zeg dat dan duidelijk, dat is stukken makkelijkerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
Maar je hebt het goed! Ik bedoel met crew natuurlijk ook gewoon de cast.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zeg dat dan duidelijk, dat is stukken makkelijker
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.quote:
Wat was het ook alweer? autist?quote:
da's inderdaad niet de bedoeling. Da's het verschil tussen opzoeken en zoekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.
Je kan moeilijk je doel zoeken als je alleen mag klikken vanaf de imdb frontpage. Of je wil heel graag letters van de frontpage copy & pasten naar het zoekschermquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het bij zulke vragen eigenlijk toegestaan om het 'doel' op te zoeken? Of als iemand zegt: x aantal films van persoon y aub? Ik wist bijvoorbeeld ook niet wie Alec Guinness was, maar na een korte Google kwam ik erachter dat het Obi Wan Kenobi was. Dan weet je waar je heen moet, zonder meteen het antwoord te weten.
Ok, je moet het dus helemaal doen met alleen dit topic. Duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's inderdaad niet de bedoeling. Da's het verschil tussen opzoeken en zoeken
Ik bedoelde een plaatje van de acteur opzoeken. Bij veel namen die hier genoemd worden, kan ik geen beeld vormen (ik mis meestal de aftitelingquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan moeilijk je doel zoeken als je alleen mag klikken vanaf de imdb frontpage. Of je wil heel graag letters van de frontpage copy & pasten naar het zoekscherm
plaatje van de acteur opzoeken mag ook niet, kun je beter vragen hier denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik bedoelde een plaatje van de acteur opzoeken. Bij veel namen die hier genoemd worden, kan ik geen beeld vormen (ik mis meestal de aftiteling).
armageddonquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat ik zo richting huis ga een snelle vraag
3 films met Bruce Willis met meer dan 300.000 votes
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
mensen toch, ik mag dan niet de naam van obi wan kenobi weten, maar pulp fiction had heir al lang moeten staan
Dat was de 3equote:
Ben niet zo'n tarantinofan, dus die popte er bij mij niet meteen inquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
mensen toch, ik mag dan niet de naam van obi wan kenobi weten, maar pulp fiction had heir al lang moeten staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |