Nou jah ik vind dat op imdb relatief nieuwe films achtelijk veel stemmen krijgen, en al helemaal als het een bepaalde cultstatus krijgt, dus kon haast niet andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben niet zo'n tarantinofan, dus die popte er bij mij niet meteen inzelfde geldt voor sin city
![]()
Zo heb ik ze graag.quote:
Dat plot komt inderdaad niet overeen met het plot van deze film.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm.. ik heb laatst een keer een film zitten kijken met die man in het groen geloof ik. Ging over een joods jongetje dat zijn viering naar het man worden had maar dat viel op de dag van de WK finale engeland - duitsland... maar dat zal deze vast niet zijn
Maar dat is 'm niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
Rechtse dude op laatste foto lijkt wel wat op eddie kaye thomas
Toch wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:14 schreef wyccie het volgende:
Hmm, volgens mij niet, maar toch een gokje op Imelda Staunton?
Had je ook wel eerder mogen zeggen.quote:
nicequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Michelangelo2 het volgende:
Smultronstalet
Det sjunde inseglet
Jungfrukkalan
Stand februari 2012:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo nieuw is Beginners ondertussen al niet meer
Haar naam is Shailene Woodley.quote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom zitten we nog in februari eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |