Was dat het niet????quote:
Ik denk doorgewinterde iBood hunters die het doorverkopen ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:20 schreef das_phantom het volgende:
ja hoor, wie koopt nou een packard bell binnen 1 seconde
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:21 schreef Che_ het volgende:
ik ga gewoon alles proberen te kopen.. puur om te kijken of het lukt__!
Zonder specs?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik denk doorgewinterde iBood hunters die het doorverkopen ofzo.
Die zitten heel vaak in setjes, dus vast wel. Welke stereo je er dan bij krijgt is de vraagquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:21 schreef OhNoes het volgende:
Komen die leuke Jamo boxen van vorige keer nog langs?
Zijn heel veel maar 1 vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:21 schreef Lyza666 het volgende:
Hier moeten toch wel scripts achter zitten ofzo? tis nog nooit zo snel gegaan met álle producten.
die gingen mie snel!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Die zitten heel vaak in setjes, dus vast wel. Welke stereo je er dan bij krijgt is de vraag
en dan over een maandje krijgen ze alles terug van ibood en zijn ze rijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:22 schreef Paxcon het volgende:
Ze kopen gewoon alles en dan gaan ze morgen eens rustig kijken wat weer geannuleerd gaat worden
Nee hoor, soms staat er na bank kiezen dat andere ibooders je voor warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:22 schreef Piger het volgende:
je kan nog cancelen voordat je inlogt op je bank. heb je al wel t product
Klopt, heb ik ook al gehad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor, soms staat er na bank kiezen dat andere ibooders je voor waren
dan heb je nog geen inlogscherm gehad van je bankquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor, soms staat er na bank kiezen dat andere ibooders je voor waren
ninja edit zie hierbovenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef Che_ het volgende:
Dit voelt een beetje als 1 minuut voor sluitingstijd alle winkels afgaan voor een product en dat ze allemaal sluiten net wanneer je naar binnen wilt
neuh, 12 a 13 inch. 15 veels te veel johquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
HE ZEIKSNOR, DAAR HAD JE JE LAPTOP VOOR STUDENTEN MET JE 15 INCH
god wat een achterlijke zeikerd.
hahaha!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:26 schreef Miertje88 het volgende:
kun je nog annuleren nadat je bank hebt gekozen en plaats bestelling hebt geklikt?
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef OhNoes het volgende:
vorige keer duurde die dora en spongebob veel te lang.
account makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je automatisch dat formulier laat invullen als je op "Ik neem er één" klikt?
Inloggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je automatisch dat formulier laat invullen als je op "Ik neem er één" klikt?
Ja achterlijk klein is dat, daar zie je toch geen kut op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef Piger het volgende:
[..]
neuh, 12 a 13 inch. 15 veels te veel joh
bij instellingen, inloggen dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Was het maar 20 seconden, het zijn er eerder 2quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef Che_ het volgende:
De 6-jarigen zitten ook al te f5'en
dora explorer spullen binnen 20 sec weg :...
quote:
Dat leek mij ook al ja. Je kan mij echt niet vertellen dat al die zooi echt zo snel weg is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Neeeeee dit moeten wel scripts zijn.
Voor studie? want dan zijn deze te groot hoor!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef OhNoes het volgende:
vorige hunt had ik laptop nodig, nu niet meer. kutibood
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja achterlijk klein is dat, daar zie je toch geen kut op.
plus kleine toetsjes waar je met je grote mannelijke handen op moet tikken.
Jij bent echt een keer hard op je kop gevallen he? achterlijk stuk stront
ik ben meisje met anorexia zonder spieren ikmoet 10"laptop hihihihihihihihquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Voor studie? want dan zijn deze te groot hoor!
soort uitbreiding denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:29 schreef Piger het volgende:
wat is dat mayflowergebeuren van carcasonne?
per ongeluk f5 gedrukt op Fok ipv iboodquote:
ja ik probeer het ook al een paar keer. lukt gewoon nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef Caland het volgende:
Dit is kansloos, ik deed net echt op m'n snelst alles doorklikken en nog uitverkocht
Niet snel genoeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef Caland het volgende:
Dit is kansloos, ik deed net echt op m'n snelst alles doorklikken en nog uitverkocht
Tuurlijk wel, meer mensen blijven meer mensen kopen waarom zou je wachten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gaat het zo snel.. Als het nep zou zijn heeft ibood toch helemaal geen reden om dat te doen?
Dikke lul, sneller kon echt niet. Ja, hooguit iets sneller met ideal en je bank aanklikken. Maar dan houdt het een heel end opquote:
is te grootquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:32 schreef Boterbartje het volgende:
HAAL GEWOON LAPTOP OP DELL.NL MET HAALMEERUITJECARD.NL EN KORTINGCOUPONS. DIT IS VEEL GOEDKOPER EN BETERE SPECS GR GR
haal die tandenborstel danquote:
ja ik probeer met paypal, zegt die OF uitverkocht OF bezig met checkenquote:
Hoezo je hebt bijvoorbeeld de xps 14z. Een 13 inch laptop met 14 inch scherm, volledig aluminiumquote:
Op deze manier maak je mensen hebberig. Zo verkoop je zelfs de grootste troep nog, omdat mensen 'iets' willen kopen. Ik zit nu ook te kijken, terwijl ik eigenlijk niks nodig heb. Dat is eigenlijk gewoon dom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gaat het zo snel.. Als het nep zou zijn heeft ibood toch helemaal geen reden om dat te doen?
moet 10"hebben!!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo je hebt bijvoorbeeld de xps 14z. Een 13 inch laptop met 14 inch scherm, volledig aluminium
heb ik ook, heb je hem verkocht dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:34 schreef Piger het volgende:
dat muvi ding had ik een extreme sports pack voor :p
Denk dat sommige gebieden eerder zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:33 schreef Ben. het volgende:
Ik geloof ook niet dat IEDEREEN dezelfde producten in 1 klap te zien krijgt. Zit bij iedereen vertraging tussen. En als er dan 300.000 mensen gaan klikken... Dan gaat het hard.
hahaha echt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:34 schreef Piger het volgende:
5 euro.. kwam een chinees hem voor ophalen
zegt ie over een kwartier nog..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:34 schreef bambino het volgende:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
...Voorraad wordt gecheckt...
Vroeg zeker of je direct een foto wilde maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:34 schreef Piger het volgende:
5 euro.. kwam een chinees hem voor ophalen
ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:35 schreef Caland het volgende:
Zelfs bij kenkerbatterijen ben ik te langzaam
quote:
Die Xbox eerder op de nacht had ik wel willen hebben, maar als zelfs batterijen me niet lukken...quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:35 schreef Caland het volgende:
Zelfs bij kenkerbatterijen ben ik te langzaam
bijna de hele box op marktplaats geflikkerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
had je hem op marktplaatst staan?
ik heb hem er niet opgezet, dacht niemand koop dat toch. toch maar even proberen morgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:36 schreef Piger het volgende:
[..]
bijna de hele box op marktplaats geflikkerd
Wut.twitter:ibood twitterde op woensdag 29-02-2012 om 02:36:44iBOOD van de dag: Karlsson Design wandklok 'Medium Disc 12/6' met een diameter van 40cm http://t.co/Mzxr51eB reageer retweet
zat ik net aan te denken, maar waarom grijpt ibood dan niet in?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik lees op Facebook dat 'men' zegt dat de site gehackt zou zijn.
Kan echt niet anders, je gaat me echt niet vertellen dat alle producten binnen letterlijk 3 seconden weg zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:37 schreef Lyza666 het volgende:
Gewoon per keer 5stuks en dan een aantal keer zelfde voorbij laten komen. Maak je nooit kans natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Xbox eerder op de nacht had ik wel willen hebben, maar als zelfs batterijen me niet lukken...
tja.. of t die 5 euro waard is..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
ik heb hem er niet opgezet, dacht niemand koop dat toch. toch maar even proberen morgen
Inderdaad. Zelfs dat Dora en Spongebob spul. Geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, je gaat me echt niet vertellen dat alle producten binnen letterlijk 3 seconden weg zijn.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:37 schreef Lyza666 het volgende:
Gewoon gehackt door handelaars met script.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:38 schreef Paxcon het volgende:
Dan hadden ze toch allang de stekkers eruit getrokken?
Ja dat bedacht ik me ook al inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:38 schreef Che_ het volgende:
Als het gehackt is lijkt me ook link om betalingen te doen
mods?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Mensen op de site van iBood zelf zeggen ook al dat het is gehackt. Zelfs de doorgewinterde iBood hunt hunters zeggen dat hier niks van klopt...
Links?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Mensen op de site van iBood zelf zeggen ook al dat het is gehackt. Zelfs de doorgewinterde iBood hunt hunters zeggen dat hier niks van klopt...
Is onzin.. bij mij stond dat er 10 minuten langquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst vanavond
NEe maar iedereen wacht of het gefixed gaat wordenquote:
Speed peeingquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef Rapaille het volgende:
Hmmm de WMF pannen staan er iets langer op.
ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef bambino het volgende:
Vraag me af of ibood er klaar mee is, of dat ze het aan het fixen zijn
Ik wacht het inderdaad ook nog heel even af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef bambino het volgende:
Vraag me af of ibood er klaar mee is, of dat ze het aan het fixen zijn
Johquote:
Maar wie had dan ook gedacht dat de Dora DVD-spelers binnen 2 seconden uitverkocht waren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft ibood zelf door dat er heel wat mis is.
Er stond 'tot in de vroege ochtenduurtjes'
Dikke lul drie bier.
0quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:48 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel mensen zullen er als een gek geklikt hebt, ongeacht wat voor product het is, en nu met zo'n nutteloze pannenset in huis zitten?
Al na een kwartier ofzo toch..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:48 schreef Che_ het volgende:
Het was niet zo vanaf het begin.. begon echt laatste 45 minuten zo ziek snel
Bijna.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:48 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel mensen zullen er als een gek geklikt hebt, ongeacht wat voor product het is, en nu met zo'n nutteloze pannenset in huis zitten?
Dit zal ook wel de dag ibood worden. Maar toch verwacht ik dat de hunt zo weer verder gaat.quote:
kijk die tijd, ibood houd me goed op de hoogtequote:Op woensdag 29 februari 2012 02:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit zal ook wel de dag ibood worden. Maar toch verwacht ik dat de hunt zo weer verder gaat.
quote:behomer
User
# Bericht: 29-02-2012 02:48
SCHANDE ik heb zeker 20keer iets wille kopen
ALTIJD uitverkocht
1 uur beeld vast op hp ding
Ik eis compensatie
3uur frustraties
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:50 schreef Miertje88 het volgende:
al hadden ze een tbs'er tekoop gezet dan wassie nog wel weggegaan
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:50 schreef Miertje88 het volgende:
al hadden ze een tbs'er tekoop gezet dan wassie nog wel weggegaan, wat een stierenschijt
Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:51 schreef Piger het volgende:
op facebook wordt ibood ook helemaal kapot gescholden
tja,, dit leek meer op de rush die ze vorige keer aankondigde. Snel en paar uurtjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:52 schreef Che_ het volgende:
Zouden ze dit bedoelen met 'tot in de vroege uurtjes'
dekselsquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zijn die pannen bij jullie ook nog steeds te koop?
...quote:xps @ 29-02-2012 02:51
Niks gewonnen ? Stem nog even op mijn zoon van zes maanden.. Voor mooie Disney foto.
http://217.149.75.172/fro(...)dam/NLR085/MostVoted
Dat is ook geen hunt, is gewoon normale iBood aanbieding.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zijn die pannen bij jullie ook nog steeds te koop?
Zal me niks verbazen of die worden ook heel snel verkocht omdat iedereen blindelings shit koopt! XDquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat is ook geen hunt, is gewoon normale iBood aanbieding.
Idd, normaal altijd wel "blablabla hoe vonden jullie de hunt blabla"quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef bambino het volgende:
Er is nog geen 1 reply van de staff van ibood.
Niet op twitte facebook of hun eigen forum.
Ik denk echt dat er nog iets gaande is.
We wachten rustig af.
Als het nog lang duurt ga ik series kijken en een joint roken
Wees is lief en stuur is doorquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef Zilverdolk het volgende:
Zo, ook maar een script gemaakt dat mij automagisch door de bestelling heen loodst.
huh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand moet voor de lol een opmerking maken of iemand wat producten wil kopen
Net doen alsof je alles gekocht hebtquote:
Alles van de hunt op marktplaats zettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand moet voor de lol een opmerking maken of iemand wat producten wil kopen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef Zilverdolk het volgende:
Zo, ook maar een script gemaakt dat mij automagisch door de bestelling heen loodst.
surequote:
Ahzo, zag net wel iemand die die lapto in betaalscherm had staan en wou verkopen op het ibood forumquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Net doen alsof je alles gekocht hebt
Nouja als je eenmaal bij de ideal pagina bent, is het product van jou!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zat er ook serieus over te twijfelen, maar dat lost mijn bankrekening probleem nog niet op haha.
haha lolquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:57 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ahzo, zag net wel iemand die die lapto in betaalscherm had staan en wou verkopen op het ibood forum
Jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:57 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Nouja als je eenmaal bij de ideal pagina bent, is het product van jou!
In de omschrijving staat ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:53 schreef Piger het volgende:
[..]
tja,, dit leek meer op de rush die ze vorige keer aankondigde. Snel en paar uurtjes.
quote:Volg de RUSH! ook op Twitter en Facebook
Nog niet 100% zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |