Gewoon paar Boskamp, Schelvis uitzendingen erbij pakken. Draai je direct een beetje warm voor Boskamp vanavond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef Lemsterr het volgende:
Ik ben wat oude uitzendingen aan het binnenhalen. Iemand toevallig nog een lijstje met topshowtjes?
Haha, geniaal. Denk dat ie dat wel kan waarderen. Moeten we die bezorger wel de instructies meegeven dat hij ze alleen aan Jan zelf af mag geven tijdens de tv show!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Zullen we eens als VI-fanclub een pakketje met bamihapjes laten bezorgen bij de studio als Bossie er zit
Best wel een bazenusername heb jij.quote:
Dat zou echt een bazenactie zijn, ik doe mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Zullen we eens als VI-fanclub een pakketje met bamihapjes laten bezorgen bij de studio als Bossie er zit
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou echt een bazenactie zijn, ik doe mee.
Dat wordt weer meppen!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Dat zetten ze toch een andere nobody neer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Oei, Wilfried is (nog steeds) ziekjes, hopelijk trekt 'ie het vanavond. Hij klinkt in ieder geval behoorlijk "hees en zwoel" volgens zijn vrouwelijke collega bij BNR radio.
Ik ook, is toch heerlijk man. Beetje zitten zo, broekje uit. Beetje op en neer wandelen tussen slaapkamer en woonkamertje, uitzendinkje kijken. Laat gaan joh. Uitsmijtertje erbij, af en toe even naar het andere kanaal, prima, niets mis mee.quote:
Jongen, dan kennen ze zo tegen oe blote lul aankijken!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook, is toch heerlijk man. Beetje zitten zo, broekje uit. Beetje op en neer wandelen tussen slaapkamer en woonkamertje, uitzendinkje kijken. Laat gaan joh. Uitsmijtertje erbij, af en toe even naar het andere kanaal, prima, niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |