Gewoon paar Boskamp, Schelvis uitzendingen erbij pakken. Draai je direct een beetje warm voor Boskamp vanavond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef Lemsterr het volgende:
Ik ben wat oude uitzendingen aan het binnenhalen. Iemand toevallig nog een lijstje met topshowtjes?
Haha, geniaal. Denk dat ie dat wel kan waarderen. Moeten we die bezorger wel de instructies meegeven dat hij ze alleen aan Jan zelf af mag geven tijdens de tv show!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Zullen we eens als VI-fanclub een pakketje met bamihapjes laten bezorgen bij de studio als Bossie er zit
Best wel een bazenusername heb jij.quote:
Dat zou echt een bazenactie zijn, ik doe mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Zullen we eens als VI-fanclub een pakketje met bamihapjes laten bezorgen bij de studio als Bossie er zit
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou echt een bazenactie zijn, ik doe mee.
Dat wordt weer meppen!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Anno2012 het volgende:
Dat zetten ze toch een andere nobody neer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Oei, Wilfried is (nog steeds) ziekjes, hopelijk trekt 'ie het vanavond. Hij klinkt in ieder geval behoorlijk "hees en zwoel" volgens zijn vrouwelijke collega bij BNR radio.
Ik ook, is toch heerlijk man. Beetje zitten zo, broekje uit. Beetje op en neer wandelen tussen slaapkamer en woonkamertje, uitzendinkje kijken. Laat gaan joh. Uitsmijtertje erbij, af en toe even naar het andere kanaal, prima, niets mis mee.quote:
Jongen, dan kennen ze zo tegen oe blote lul aankijken!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook, is toch heerlijk man. Beetje zitten zo, broekje uit. Beetje op en neer wandelen tussen slaapkamer en woonkamertje, uitzendinkje kijken. Laat gaan joh. Uitsmijtertje erbij, af en toe even naar het andere kanaal, prima, niets mis mee.
Nou en. Ge magt ze nie sloan, ge moet ze schuppe!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jongen, dan kennen ze zo tegen oe blote lul aankijken!
Dat zijn de echte!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef tech4u het volgende:
Ik heb het broekie ook al uit hoor. Schoonfamilie komt zo, maar daar laat ik mijn VI plezier niet door vergallen.
Mijn huid word nu helemaal volgescholden door een vriend van me omdat ik zeg dat ik vnv thuis blijf om VI te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik moet helaas overslaan vanavond, morgen maar op het gemakje met het broekie uit kijken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mijn huid word nu helemaal volgescholden door een vriend van me omdat ik zeg dat ik vnv thuis blijf om VI te kijken![]()
![]()
Mensen die niet snappen dat VI belangrijker is dan een sociaal leven![]()
Mensen die niet begrijpen dat VI een levensovertuiging is![]()
Mensen die VI niet aanbidden
Iedereen blijft thuis voor Boskamp natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mijn huid word nu helemaal volgescholden door een vriend van me omdat ik zeg dat ik vnv thuis blijf om VI te kijken![]()
![]()
Grootste baas van VI letterlijk en figuurlijk. Zie hem liever aan tafel dan Gijp.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen blijft thuis voor Boskamp natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste baas van VI letterlijk en figuurlijk. Zie hem liever aan tafel dan Gijp.
Ik vond Boskamp en Schelveccio een echte bazen combinatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste baas van VI letterlijk en figuurlijk. Zie hem liever aan tafel dan Gijp.
Ik ook, maar Gijpie is ook prima.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik vond Boskamp en Schelveccio een echte bazen combinatie.
Dit. Alleen als Boskamp en Schellieboy er zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
![]()
Ken het probleem heb maar gesteld dat ik naar mijn oma moest want ze bleven maar zeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
![]()
Sowieso sta ik meer in het krijt bij de VI Hooligan dan bij mijn real life vrienden aangezien ik tijdens carnaval wat steekjes heb laten vallen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het probleem heb maar gesteld dat ik naar mijn oma moest want ze bleven maar zeuren.
Dan heeft hij niet zo'n praatjes idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef J2T het volgende:
Ik zou Boskamp weleens voor een keertje naast ''De Kromme'' willen zien. Eens kijken of Willempie dan nog steeds durft te zeggen dat je niet aan hem mag zitten.
Hij zat er dit jaar al naast tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef J2T het volgende:
Ik zou Boskamp weleens voor een keertje naast ''De Kromme'' willen zien. Eens kijken of Willempie dan nog steeds durft te zeggen dat je niet aan hem mag zitten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk weer Bossie. Gemist die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |