Dit is een gentlemens club DJMO.... drankjes in membership included....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
*met dienblad binnen komt lopen en één glas southern comfort met ijs neerzet voor Papabear, een Single malt voor Merlijn, en een bierglas met een flesje Grolsh voor Rucky.
Dat is dan 15,45 bij elkaar heren. Pinnen of contante betaling?
Moet ik gaan betalen voor de dingen die ik en Merlijn meegenomen hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef DJMO het volgende:
*met dienblad binnen komt lopen en één glas southern comfort met ijs neerzet voor Papabear, een Single malt voor Merlijn, en een bierglas met een flesje Grolsh voor Rucky.
Dat is dan 15,45 bij elkaar heren. Pinnen of contante betaling?
dit behelst dan ook mijn salarisquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit is een gentlemens club DJMO.... drankjes in membership included....
Heeft je niemand gevraagdquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit behelst dan ook mijn salarisdacht je dat ik voor jan lul werk?
Niemand vroeg je om hier te komen werken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit behelst dan ook mijn salarisdacht je dat ik voor jan lul werk?
Zo onderdanig? Zo ken ik je helemaal niet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO trekt serveerstersoutfit aan en loopt achter rucky aan met een dienblad vol glazen
Hertog-Jan dan maar.. Later misschien wat sterkers..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Grolsch leveren we helaas niet. U heeft de keuze uit Herton Jan of Bavaria (al dan niet gewenst ook verkrijgbaar in de alcoholvrije variant)
* JK1982 iets in het oor van Merlijn fluistert en richting de uitgang knikt..quote:
Dank je wel wijffie.. Zeg, wat doe jij eigenlijk na werktijd? *Wink, wink*quote:
Ieeeww.. dat heb ik een keer gehad, maar nooit weer. Dan maar een Scotch!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn opstaat en bij egberts hoofdschuddend wortelsap weghaalt en een martini neerzet.
*tik op vingers geeft en antwoord:"'k ben al bezet"quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dank je wel wijffie.. Zeg, wat doe jij eigenlijk na werktijd? *Wink, wink*
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
*tik op vingers geeft en antwoord:"'k ben al bezet"
In een gentlemens club horen geen strippers....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ok, ok.. dan wachten we wel even op de strippers.. Rucky, die zou jij toch regelen?
Wel knappe dames?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In een gentlemens club horen geen strippers....
Idd. * Rucky kijkt Merlijn aan en knikt richting JK en deur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In een gentlemens club horen geen strippers....
vies he!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef DJMO het volgende:
*terugloopt naar keuken en wortelsap haalt voor Egberts.
1.85 alsutblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |