Je moet ze ook over elkaar doen veiligheid tegen en voor van alles.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Ganzz het volgende:
Hmm keuze uit 5 verschillende, lastig...
Nog een partypooper.. Jammer hoor!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geen meet in het vooruitzicht voor Maffe, dus best wel veilig
Etter..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK op de kast jagen: Mission Accomplished....
* Merlijn 's dag is weer goed....
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
't gaat weer over wippen hoor, opeens is iedereen weer aanwezig..
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.quote:
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik even en toen ging het de verkeerde kant op.
gewoon negeren... doen topsporters ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK is alweer kaarten uit aan het delen en kruisjes aan het zetten.... Dat dat KAN in de SC....
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, als Rucky steeds afwezig is en jij verzaakt.. Iemand moet het vuile werk opknappen hè..
Hey, maarre.. mijn tijd voor de baas zit er bijna op, dus ik ga afsluiten en gauw naar huis.
Ben benieuwd of het hier vanavond weer zo druk is, haha!
Massol!!!
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
gewoon negeren... doen topsporters ook
*not impressed*quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*kruisje achter 'maffemuts' zet en zich voorbereid op some asswhooping..
ik las wat andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik trek pas kaarten als ik het overtredingswaardig vind....
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bentquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
als ie dat nu nòg niet is wordt ie het waarschijnlijk nooit...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vertel ik je nog wel een keer .. als je groot genoeg bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |