abonnement Unibet Coolblue
pi_111485719
De pizza van gisteren ging al stukken beter. Wel rookte m'n oventje als een malle door alle meuk die er bij het mislukken van de eerste pizza op de steen terecht was gekomen. Het vormen ging prima en ook het op de steen krijgen van de pizza was geen enkel probleem. De korst was aan de onderkant prima. Alleen de boven kant was nog zo bruin als ik zou willen (na vijf minuten op stand 2 1/5).

Nu had ik als beleg, tomaten saus, mozzarella en salami (gewoon Euroshopper gesneden salami). En mijn idee is dat er teveel vet uit de salami komt. Waardoor het te nat blijft. Welke salami is beter geschikt? Maak ook weleens een met sardines en die waren in de normale oven al minder nat. Zal die ook eens proberen in de G3 Ferrari.
pi_111486243
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:02 schreef Basic_ het volgende:
Ik ga vandaag nog even langs de sligro, maar is het nou verstandig om type 00 te halen in combinatie met een G3 oven, of - zoals MaximusTG stelt - goede bloem voor witbrood met veel gluten?

Als het gluten moet zijn, hoe herken je dan "goed" bloem?

Thanks :)

En bobbee, thanks voor de sligro tip.
Ik was gister best veel geld kwijt voor Semola di grano duro van De Cecco bij de Jumbo.. 3 euro per 500 gram of zo.


O ja, nog een brandende vraag:

Hoe maken jullie de pizzasteen schoon? Vieze plekken maken me niet uit, maar zwarte plekken lijken me beter om te verwijderen? Ik las iets over een borstel, maar wat voor een borstel? Steviger dan een afwasborstel, maar wel hetzelfde materiaal of zo?

En is het dan beter om toch gewoon bakpapier tussen de steen en de pizza te leggen?
Ik gebruik tipo 00 met een ferrari, gaat ook prima hoor.

En doe maar geen bakpapier! Ik denk dat het in de fik vliegt :D
De zwarte vlekken maken ook niks uit hoor. Ik schraap eigenlijk alleen met een houten spatel eventuele restjes eraf. Je schijnt hem ook een half uur buiten op de hoogste stand te kunnen zetten.
pi_111486284
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:28 schreef P1uu33R het volgende:
De pizza van gisteren ging al stukken beter. Wel rookte m'n oventje als een malle door alle meuk die er bij het mislukken van de eerste pizza op de steen terecht was gekomen. Het vormen ging prima en ook het op de steen krijgen van de pizza was geen enkel probleem. De korst was aan de onderkant prima. Alleen de boven kant was nog zo bruin als ik zou willen (na vijf minuten op stand 2 1/5).

Nu had ik als beleg, tomaten saus, mozzarella en salami (gewoon Euroshopper gesneden salami). En mijn idee is dat er teveel vet uit de salami komt. Waardoor het te nat blijft. Welke salami is beter geschikt? Maak ook weleens een met sardines en die waren in de normale oven al minder nat. Zal die ook eens proberen in de G3 Ferrari.
Ik denk dat het vooral van de mozzarella komt. Die droog ik altijd eerst helemaal, tot rubberig.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 11:57:15 #254
91830 MaximusTG
pi_111486364
Dat ja. Je kan ook van die geraspte mozzarella gebruiken, die is al een stuk droger. Schoonmaken van de steen in mn Bestron gaat op max met ventilator aan. Dan brandt alles er af..
Steen voor in de gewone oven gaat dat niet bij. Zitten dan ook veel vlekken op. Maar als daar echt iets bovenop de steen zit dan zet ik em een tijdje onder de grill, veeg het eraf en dan is het wel goed.
  zondag 13 mei 2012 @ 13:28:46 #255
374892 bobbee
Bob's House
pi_111488893
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:28 schreef P1uu33R het volgende:
Nu had ik als beleg, tomaten saus, mozzarella en salami (gewoon Euroshopper gesneden salami). En mijn idee is dat er teveel vet uit de salami komt. Waardoor het te nat blijft. Welke salami is beter geschikt? Maak ook weleens een met sardines en die waren in de normale oven al minder nat. Zal die ook eens proberen in de G3 Ferrari.
Ik heb dus de bestron 9016 en gewoon mozarella en gewone kaas er bij erop. niks drogen ofzo.
Ik warm mijn over op op stand 1 á 2,en als hij warm is pizza erin, deksel dicht en op stand 3. Dan 4 á 5 minuten bakken, keertje draaien en dat gaat prima. Gister ook nog even zuurdesem deeg gemaakt voor de pizza met typo 00 omdat ik vandaag toch brood ging maken en dat was ook lekker hoor. Iets ander "bite" en smaak en zeker het proberen waard!

Succes ermee!

En nog een tip. Bij de Wibra verkopen ze nu 4 ronde bakjes met een grijze deksel voor 1,49. Precies de goede maat voor deegbolletjes van 200 a 250 gram.
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 13:49:07 #256
91830 MaximusTG
pi_111489683
Maar als ik jouw foto's bekijk dan zijn de bodems van je pizza wel vrij dik. Dat scheelt ook qua impact van losgekomen vocht. Je moet voor de gein eens een bolletje mozzarella in stukjes snijden/scheuren en dan in een pannetje langzaam verwarmen. Echt veel water komt er dan uit!
  zondag 13 mei 2012 @ 13:59:49 #257
374892 bobbee
Bob's House
pi_111490039
Ok,misschien is dat dan waarom ze niet doorlekken bij mij. Ze zijn nu 0,3 á 0,5 cm en de rand is 1 cm.
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
pi_111492350
Dat uitlekken van Mozzarella doe ik ook altijd trouw. Maar in combinatie met de Salami lijkt het wel te vochtig te worden (ook in de gewone oven). Bij de pizza met sardines heb ik er geen/minder last van. En daar zit ook gewoon Mozzarella op. Ik ga volgend weekend weer pizza maken. En dan doe ik denk ik Hawaii, eens kijken. Is ook gewoon nog een beetje experimenteren..... wat erg :)
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 15:09:07 #259
91830 MaximusTG
pi_111492604
Neeeeeee!!! Geen ananaaaaaas!!!
pi_111492730
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef MaximusTG het volgende:
Neeeeeee!!! Geen ananaaaaaas!!!
:D
pi_111492910
Het bakken van de pizza's gaat al lekker in de G3 ferrari. Kleine pizza's dan, bij grote pizza's zijn de randen niet bruin. Het lijkt wel of het warmte element aan de bovenkant niet groot genoeg is.

In dit forum las ik de tip om na het voorverwarmen van de oven op stand 2 1/2, de klep een paar minuten open te laten staan zodat de thermostaat weer bij gaat warmen en het warmte-element aan de bovenkant weer aan staat. Dan worden de pizza's mooi bruin. Als het warmte-element aan de bovenkant niet aangaat zijn ze pizza's niet zo.

Tevens bespeurde ik na twee keer gebruik al een scheur in de steen :( Lekkere kwaliteit dan... Of ik heb gewoon pech.

Ik heb Maximus zijn deeg-recept gebruikt.De eerste pizza's waren van een deeg dat niet zo lang had gerezen, de tweede iets beter en de derde lichting heb ik een nacht in de koelkast laten staan. Dat laatste deeg was lekker luchtig en het beste resultaat werd ermee bereikt. Toen ik de deegroller erbij pakte werd het inderdaad een hele dunne krokante pizza (zoals Maximus al beschrijft in zn recept). Met de handen uitrekken werkt beter. Ik probeer nog wel wat foto's te plaatsen
pi_111495302
Die tip stond bij mij ook in de beschrijving. Nu heb ik dat de eerste keer wel gecheckt en de tweede keer niet :) Het zou het wel verklaren.

Maar geen Ananas omdat het te vochtig is? Of vind je het niet lekker? :)
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 18:58:25 #263
91830 MaximusTG
pi_111501363
Ik vind ananas wel lekker hoor. Maar op een pizza is het heiligschennis :+. Sowieso de hele "Hawaii" toevoeging op sommige gerechten. En dat iedereen denkt dat daar dan meteen ananas bijhoort :p. Maar als je het lekker vindt hou ik je niet tegen hoor;).
pi_111501865
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef MaximusTG het volgende:
Neeeeeee!!! Geen ananaaaaaas!!!
Ja doei.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:02:46 #265
255490 _Loki
Jahoi.
pi_111504314
Stiekem vind ik ananas op een pizza heel lekker. Maar de naam Hawaii slaat nergens op.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:27:33 #266
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111505657
Ik eet soms wel eens een pizza met ananas, banaan en perzik :P
  zondag 13 mei 2012 @ 22:47:29 #267
374892 bobbee
Bob's House
pi_111515120
Haha....leuk he, we kunnen gewoon zelf bepalen wa we erop doen.....

Sorry hoor, maar deze kwam meteen in me op: _O-
http://humortv.vara.nl/ca.340916.hawaii.html
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  maandag 14 mei 2012 @ 07:22:03 #268
374892 bobbee
Bob's House
pi_111522185
Kent iemand hier de inventum pizza oventjes? Inventum Pizza Pronto...zelfde principe volgens mij....?

Duur is ie niet in ieder geval...
http://www.radiotvchristi(...)se.nl/N_art_680.html

[ Bericht 52% gewijzigd door bobbee op 14-05-2012 15:25:51 ]
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 10:29:48 #269
91830 MaximusTG
pi_111524971
Hmm, nee, nog nooit van gehoord. Ziet er idd als hetzelfde uit. Warmte-elementen en een steen om op te bakken. Of het was is, dat is de vraag ja, zou je gebruikerservaringen moeten vinden..
pi_111538404
Ik heb de smaak te pakken (letterlijk en figuurlijk) :)
Vanavond weer pizza.

Zit te denken aan kip. Maar dat kun je denk beter eventjes voorbakken in een pan? Of wordt dat gaar in die korte tijd in de G3? Ik denk het niet, maar wellicht hebben we hier experts
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 17:01:06 #271
91830 MaximusTG
pi_111538572
Nope, voorbakken! Zou je aanraden om (als je kipfilet neemt) die overdwars doormidden te snijden. Beetje kruiden met zout en peper. Bakken (roomboter, olie, wat je lekker vindt) in geheel op niet te hoog vuur, laat lekker en een krokant korstje ontstaan.. Af laten koelen en snijden in reepjes. Kan je ze zo op je pizza doen. Zo doe ik het iig altijd als ik BBQ chicken pizza maak.
pi_111539532
Deeg invriezen kan maar kan je ook de bodem maken, voorbakken en dan invriezen?
Zaterdag wil ik pizza maken voor een paar mensen maar kom denk ik anders in tijdnood.
pi_111539783
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef MaximusTG het volgende:
Nope, voorbakken! Zou je aanraden om (als je kipfilet neemt) die overdwars doormidden te snijden. Beetje kruiden met zout en peper. Bakken (roomboter, olie, wat je lekker vindt) in geheel op niet te hoog vuur, laat lekker en een krokant korstje ontstaan.. Af laten koelen en snijden in reepjes. Kan je ze zo op je pizza doen. Zo doe ik het iig altijd als ik BBQ chicken pizza maak.
Dacht ik al, dus jij zegt gewoon in de pan bakken en op de pizza doen als die uit de oven komt. Ga ik doen.

En heeft iemand een site met traditionele pizza recepten op een rijtje? Bij elkaar passende ingredienten dus. Ik kom soms wat inspiratie tekort :)
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 17:31:48 #274
91830 MaximusTG
pi_111539842
@Sarabi

Ja, doe ik heel vaak :). Kan met of zonder beleg. Wel altijd met saus doen, ander rijst de pizza in het midden teveel in de oven. Bak em tot ie uitgerezen is in de oven, en net begint te bruinen. Hij moet al wel 'hard' zijn bij de rand, anders zakt ie in als je em eruit haalt.
Werkt perfect. Direct vanuit de diepvries de oven in op wat bakpapier. Temperatuur dan niet op max zetten natuurlijk. Graad of 180, zoiets.

@Basic_

Nee, ik zeg voorbakken in de pan (voor mij part laat je em heel iets roze in het midden) en meebeleggen. Dus mee de oven in.
Jij bedoelt combinaties van toppings/beleg? Traditionele combinaties zijn er niet zoveel hoor, dat zijn er echt maar een paar. Je kan beter de menu's van wat goede pizzeria's nakijken.
pi_111544503
Oh oke. Dat was mijn eerste insteek ook, voor de volgende pizza dan maar.
En inderdaad, ik zal wat menu's bekijken.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:33:17 #276
374892 bobbee
Bob's House
pi_111610867
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Basic_ het volgende:
Ik heb de smaak te pakken (letterlijk en figuurlijk) :)
Vanavond weer pizza.

Zit te denken aan kip. Maar dat kun je denk beter eventjes voorbakken in een pan? Of wordt dat gaar in die korte tijd in de G3? Ik denk het niet, maar wellicht hebben we hier experts
Bij de lidl verkopen ze bakjes voorgegaarde kalkoen of kip. In kleine reepjes, die strooi je er zo overheen en smaakt echt heerlijk. Eventueel kun je die reepjes nog even bakken met wat kruiden en dan op je pizza maar je weet in ieder geval dat alles gaar is.
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  woensdag 16 mei 2012 @ 02:34:24 #277
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_111611521
Kipfilet in de lengte doorsnijden, zodat je ongeveer 1cm dikke plakken hebt
( wel de adertjes en 'rotzooi' erafhalen, maar dat is persoonlijk )
Op de snijplank kruiden met peper, zout en evt paprika en knoflookpoeder en dan in de koekenpan bakken.
niet te hoog, middelvuur en in het geval van olie, niet teveel laten bewegen.
dan is het met 5 a 10 minuten wel gaar hoor.

dan even in een bbqsausje laten rusten

4 el water
3 el ketchup ( heinz smoked bbq is ook lekker als basis )
3 el bruine suiker
2 el azijn
1 el citroensap
2 el Worcestershire
1 tl zout
1 tl mosterdpoeder
1 tl chili poeder

Daarna meebakken op de pizza ... smullen hoor
pi_111618014
Als je dan zoveel moeite doet om pizza zelf te maken en dan voorgegaarde kipfilet kopen... Nee, daar krijg je mij niet aan :)

Ik haal bij de Aldi of de Lidl vaak kipfilet van Landjonker. Een van de weinige kipfilets in de supermarkt waar nog smaak aan zit. Vind ik dan.

Overigens moet ik wel zeggen dat de Pasta-saus van Heinz erg lekker is. Daar kun je zelf bijna niet tegenop tenzij je zelf een saus dagen laat trekken.

Vanavond weer pizza :D
pi_111631511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Basic_ het volgende:
Als je dan zoveel moeite doet om pizza zelf te maken en dan voorgegaarde kipfilet kopen... Nee, daar krijg je mij niet aan :)

Ik haal bij de Aldi of de Lidl vaak kipfilet van Landjonker. Een van de weinige kipfilets in de supermarkt waar nog smaak aan zit. Vind ik dan.

Overigens moet ik wel zeggen dat de Pasta-saus van Heinz erg lekker is. Daar kun je zelf bijna niet tegenop tenzij je zelf een saus dagen laat trekken.

Vanavond weer pizza :D
Begrijp ik het nou niet goed of zeg je dat je geen voorgegaarde kipfilet mag kopen maar wel heinz pastasaus op de pizza mag doen? :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:51:52 #280
374892 bobbee
Bob's House
pi_111637784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Basic_ het volgende:
Als je dan zoveel moeite doet om pizza zelf te maken en dan voorgegaarde kipfilet kopen... Nee, daar krijg je mij niet aan :)

Overigens moet ik wel zeggen dat de Pasta-saus van Heinz erg lekker is. Daar kun je zelf bijna niet tegenop tenzij je zelf een saus dagen laat trekken.

Vanavond weer pizza :D
Het is alleen voorgegaard....de kip is al geslacht net als de kipfilet. oO< ~O> ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door bobbee op 16-05-2012 20:02:48 ]
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:01:02 #281
374892 bobbee
Bob's House
pi_111638377


[ Bericht 100% gewijzigd door bobbee op 16-05-2012 20:01:31 ]
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:13:54 #282
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_111639050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 02:34 schreef Spartagek het volgende:
Kipfilet in de lengte doorsnijden, zodat je ongeveer 1cm dikke plakken hebt
( wel de adertjes en 'rotzooi' erafhalen, maar dat is persoonlijk )
Op de snijplank kruiden met peper, zout en evt paprika en knoflookpoeder en dan in de koekenpan bakken.
niet te hoog, middelvuur en in het geval van olie, niet teveel laten bewegen.
dan is het met 5 a 10 minuten wel gaar hoor.

dan even in een bbqsausje laten rusten

4 el water
3 el ketchup ( heinz smoked bbq is ook lekker als basis )
3 el bruine suiker
2 el azijn
1 el citroensap
2 el Worcestershire
1 tl zout
1 tl mosterdpoeder
1 tl chili poeder

Daarna meebakken op de pizza ... smullen hoor
Owh jee, nu heb ik zin in zo'n pizza!
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 20:20:34 #283
91830 MaximusTG
pi_111639385
Nou, wat let je! Maak je nu mooi deeg voor morgen!
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:26:17 #284
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_111639638
T menu voor de rest van de week staat al vast máár voor zondag nog niet! Oehh, goed vooruitzicht, natuurlijk ook een mooie italiaanse als ik dan toch weer lekker aan de slag ga, een simpele met mozzarella tomaat en basilicum :9
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:38:52 #285
374892 bobbee
Bob's House
pi_111640144
@MaximusTG:

een vraagje, hoe maak jij die steen van je bestron nou schoon. Want ik zag een paar posts terug een foto met een weer witte steen....?

THX!

PS: dat bbq sausje ga ik ook maar eens maken. Ziet er wel heel lekker uit!
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 20:40:35 #286
91830 MaximusTG
pi_111640191
Gewoon op standje heeeeel heet. Tijdje laten staan, en hij brandt schoon. Is nog geen borstel in de buurt geweest :).
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:36:44 #287
374892 bobbee
Bob's House
pi_111642634
Ok dan, ik zal hem dan wel ff buiten zetten of in de garage! :7
"When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's amore"
“My idea of feng shui is to have them arrange the pepperoni in a circle on my pizza”
pi_111646249
Voor hoeveel personen is dat recept voor deeg in spoiler 1?
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:01:54 #289
91830 MaximusTG
pi_111646397
2 goede eters. Staat toch ook dat het voor 2 bollen of 3 kleinere bolletjes deeg is.
pi_111646506
Ohja! Ik dacht al dat ik het de vorige keer er wel bij zag staan, dan heb ik er overheen gelezen. Morgen weer eens voor wat gasten koken. Pizza slaagt altijd :s)

Ook maar eens zo'n flesje worchestersaus kopen, hoor ik veel goede dingen over.
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_111646570
Ik lees hier oko wat over Heinz pastasaus. Scheelt best wat werk, is dat een beetje te eten? Voor pasta's vind ik al die potten maar niks, is dat voor pizza anders?
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_111646586
Wit wordt mijn steen nooit meer. Is ook van een poreus type. Wel doe ik hem wel eens op maximum heat. Dan verkolen alle eiwit- en vetresten. Schraap je er zo af met een bbq spatel. Inderdaad even oppassen met de rookontwikkeling. Je verbrand echt alles op de steen, is even een verbrandingsoven zonder schoorsteen.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:14:46 #293
91830 MaximusTG
pi_111647141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef crossover het volgende:
Ik lees hier oko wat over Heinz pastasaus. Scheelt best wat werk, is dat een beetje te eten? Voor pasta's vind ik al die potten maar niks, is dat voor pizza anders?
Dat is toch veel te zwaar als pizzasaus? Ik gebruik soms tomaten uit blik, die ik pureer. Beetje kruiden, that's it. Geen saus koken. Gewoon goede tomaten. Je kan ook een pakje gezeefde tomaten gebruiken en kruiden, of Tomato Frito gebruiken. In essentie hetzelfde.
pi_111647741
Komt nog bij dat door het koken van een tomatensaus hij vaak wat donkerder wordt. Dat wil je eigenlijk niet. Liefst een lentefrisse rode tomatensaus op je pizza. Doet het ook beter voor evt. foto. Ik faal daarin meestal ook keihard. En niet te droog, de pizzasaus. Dan verbrandt hij op de randen. Geeft een donker zoniet zwart effect.
pi_111655578
Dus helemaal niet koken? :o
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 09:29:36 #296
91830 MaximusTG
pi_111656180
Nope. De beste tomaten die je hier in de supermarkt kan krijgen zijn eigenlijk die uit blik. En die zijn al verhit. Als je verse tomaten gebruikt kan je wel een saus koken.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:28:08 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111657125
+ die tomaten zijn meestal gewoon aan de plant gerijpt ipv in een pakhuis met ethyleengas.

Even wat pizzavideo op de vroege morgen :P

Brooklyn Pizza door George Motz
pi_111657449
Ja, daar speel ik nog wel vals. Een saus van gepureerde tomaat heeft voor mij echt niet genoeg pit.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:01:43 #299
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111657985
Dan gooi je er een blikje dubbelconcentraat doorheen.
pi_111665458
Er staan weer twee bakjes te rijzen in de koelkast voor morgen :D Ideaal die feestdagen!

Hier een budgettip voor de tomatensaus. Eerst gebruikte ik Tomato Frito en nu tomatenpuree:

Ik vind dat je er uiteindelijk weinig van proeft en van zo'n pakje houdt je altijd zoveel over waar door ik nu van Tomato Frito ben overgestapt naar een klein potje tomatenpuree, klein beetje olijfolie, klein beetje water, knoflook en italiaanse kruiden erdoor. Werkt net zo goed. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')