quote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
Het was ook echt tof. Dak ging eraf. Daarnaast hadden we een geluid in onze area... nondejuquote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef NLS04 het volgende:
Zowel de hardcore als hardstyle ziet er goed uit M.I.
Jepjep all the way vanuit Leeuwardenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Sc0tTy het volgende:
Zijn er mensen die naar Loudness met het OV gaan ? Ik zit toch erg te twijfelen om naar Loudness te gaan nu dat het financieel toch wat beter gaat als ik dacht
Oh shit, wat een teringeindquote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jepjep all the way vanuit Leeuwarden![]()
Hmmquote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jepjep all the way vanuit Leeuwarden![]()
Toch besloten om maar te gaan, dus als er iemand bij mij wil slapen kan dat. 2 kan eventueel ook, maar meerdere mensen gaat helaas niet lukken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Sc0tTy het volgende:
HmmWeet jij hoet met OV zit vanaf Eindhoven CS ?
Ik moest lachenquote:
Oeh, dat klinkt heel erg fijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Toch besloten om maar te gaan, dus als er iemand bij mij wil slapen kan dat. 2 kan eventueel ook, maar meerdere mensen gaat helaas niet lukken.
Ik woon in Best (3 min met de trein vanaf het klokgebouw/beukenlaan)
Nog gratis naar binnen gekomen ?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:43 schreef Levitas het volgende:
Godspeed in een notendop:
WOW! Dat is het enige woord wat ik ervoor heb.
Binnen gekomen toen Dutchmaster stond te draaien, heerlijk om mee op te warmen. Daarna A-Lusion, DAMN! Had nooit verwacht dat hij zo`n puike set zou draaien, maar die combinatie van oude en nieuwe platen was wel zo dik! (Fortuna, Visual perception, So high)
Australie is kennelijk helemaal wild van The Prophet, toen hij op het podium verscheen om z`n hooftelefoon aan te sluiten begonnen de gasten om me heen al histerisch "THE PROPET! THE PROPHET!" te roepen. Zette overigens geen verkeerde set neer.. Openen met One moment en het hele publiek ging uit zijn dak, zelden gezien. New shit, and de intro van Gangsta nog gehoord, en daarna de wake u up en 1-2-stampuh HC remuxx om af te sluiten.
Daarna was het tijd voor de hardcore. Man, Negative A vlamde erop.. Niet te zuinig. Als organisatie zijnde had IK Negative A na Angerfist gezet, want eerlijk gezet viel deze set een beetje in het water na Negative A.
Daarna de UK hardcore, dat is niet echt iets voor mij heb ik gemerkt.
Haha. Hoe kan ik op zo'n feest nou een zuurpruim uithangen, dat zou niet kloppenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef T-Force het volgende:
Bartman nog tegen gekomen en daar nog ff mee gebuurt. In real life ben je niet zo'n zuurpruimhahaa
Het is geeneens woensdag.....quote:
Dankje mijn dag kan niet meer stukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |