Het nummer is matig met die vocals. Maar die clip is echt wel vet.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:
Oooowwwwwww yeaaaaaaaaaaah! Morgenavond naar Godspeed, hardstyle feestje in Sydney met The Prophet, A-Lusion, S-Dee, Dutchmaster, Sctott Brown, Angerfist, Negative A en een berg lokale DJ's EN GUESS WHAT?! Ik mag graaaaatis naar binnen! (ipv 65 euro).Levitas gaat scoren bij een Prophet-groupieSPOILER: Hoe?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Oordopjes oppoetsen doet*![]()
Maar veel plezier gewenstU, meneer, kon weleens gelijk hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar heel hardstyle wordt toch handjesklap gemaakt? Hardstyle wordt en is steeds toegankelijker. Qua muziek, maar ook het crowd pleasen.. Kan me niet herinneren dat in 2007 er een sit-down was, of dat er gecrowdsurft werd met een rubber boot.
We riepen een aantal jaren dat hardstyle commercieel aan het worden is. Zeker in de tijd toen showtek een clip had op TMF. Althans we waren en er bang voor. Maar ik denk dat de we streep wel voorbij zijn. Hardstyle = volledig commercieel.
Youtube, twitter en facebook doen hier hun bijdrage in en organisaties weten welke dj's ze moeten boeken willen ze een feest uitverkocht laten raken.
Zou jij een feest organiseren met onbekende namen om zo géén paupermensen te trekken? Ik denk dat je het dan niet redt.
En ja DJ's die paupervolk trekken.... Brennan heart en the prophet zijn de grote namen die dat in mijn ogen doen, maar dat zou ik nu zelfs zeggen of G4H. Dat is zo'n hype geworden, maar dat trekt hetzelfde volk aan , als je het zo bedoeld.....
Hardstyle gaat een keer over de kop. Niet zo snel als jumpstyle het gedaan heeft, maar het gaat gebeuren. Mark my words.....
Desalniettemin pak ik gewoon 1 keer een de maand een feestje en geniet ik er van zover ik dat kan. Het is en blijft een lekkere uitlaatklep in het weekend
Doordat het produceren van muziek zo makkelijk is geworden, worden DJ's tegenwoordig niet meer geboekt op festivals/feesten op basis van hun draai kwaliteiten, maar op basis van hun geproduceerde platen.
Dit betekent dat hoe toegankelijker/mainstream/commerciëler je je platen maakt, hoe groter de kans dat het publiek je platen leuk vindt. Hierdoor wordt de kans groter dat je geboekt wordt en dus geld kunt verdienen met de DJ carrière...want geld verdienen door platen te verkopen gaat niet meer. piraterij dit dat zus zo
Het gevolg van dit alles is dat de DJ's die meuk produceren waar het grote publiek op 'los gaat' steeds vaker geboekt worden. En de paupers die 'los gaan' op Brennan Heart, Proppie en Saiko Funks in grotere getalen naar festivals worden getrokken door de line up.
Pauperlokkers is trouwens wel een geniale term...die houden we erin.Clipquote:![]()
Figurantenrol voor The R3bels![]()
TrackTypisch Zatox, maar daarom niet minder lekker
Vocals
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
En ze al het paupervolk lekker op een kluitje laten staanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef mstx het volgende:
Niks mis met pauperlokkers, als daardoor de organisatie ook een kleinere zaal met minder bekende DJ's kan opzetten wat anders niet rendabel zou zijn geweest.
Zoals op Defqon.1. In principe worden er 7 extra area's gefinancierd door red, blue en black.
Daarom pleit ik ook voor een scheiding tussen DJ's en Producersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef T_Killer het volgende:
U, meneer, kon weleens gelijk hebben.
Doordat het produceren van muziek zo makkelijk is geworden, worden DJ's tegenwoordig niet meer geboekt op festivals/feesten op basis van hun draai kwaliteiten, maar op basis van hun geproduceerde platen.
Dit betekent dat hoe toegankelijker/mainstream/commerciëler je je platen maakt, hoe groter de kans dat het publiek je platen leuk vindt. Hierdoor wordt de kans groter dat je geboekt wordt en dus geld kunt verdienen met de DJ carrière...want geld verdienen door platen te verkopen gaat niet meer. piraterij dit dat zus zo
Het gevolg van dit alles is dat de DJ's die meuk produceren waar het grote publiek op 'los gaat' steeds vaker geboekt worden. En de paupers die 'los gaan' op Brennan Heart, Proppie en Saiko Funks in grotere getalen naar festivals worden getrokken door de line up.
Pauperlokkers is trouwens wel een geniale term...die houden we erin.
quote:
Zwaar kicke plaat weer! Hou ervan dat Zatox de Hardstyle lekker Raw en underground houdt, zoals de hoogst gewaardeerde YT comments laten zien. Geen popie jopie Skrillex maar ekte underground!quote:
quote:This is probably the most inspirational video i have ever came across. I´m from sweden and most of the ppl listen to skrillex,swedish house mafia etc, so they think I´m weird for liking hardstyle and producing hardstyle, but fuck them. I guess I´m not the only guy who has this "problem" in the hardstyle sceen.
Thank you zatox for making this video and this AMAZING track. You´re the boss!.
TheEncounterSE 48 minuten geleden 24
oh god, i love both this track and this video! i feel exactly the same way, all of my friends are listening to some mainstream music, i dont mind listening to it, but hardstyle is a part of my life!, im the one who's wrong, i'm the one who's different!, an example is my player in the car: Always got hardstyle on, when im driving with them, "Wtf is this sh*t, don't you have some normal music?"... this music is something different compared to the mainstream genres!, keep partying hard everyone!!
ChristianDn92 11 minuten geleden 7
quote:
Ben het niet echt gewend dat thera aan het draaien is, en iedereen een beetje dom voor zich uit loopt te starenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef 16meter het volgende:
Thera live op The Limit (wie kent het niet).
http://www.vlohradio.nl/thelimit/stream/listen.php
Wow, hier komen wij ver meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat ik nou toch in m'n DM Inbox vind!..![]()
Denk dat jij hem ook wel hebt ontvangen..quote:
Ah, daar kom ik verder mee!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk dat jij hem ook wel hebt ontvangen..
Edit: Oh, was niet DM, maar gewone inbox
Dat klinkt denigrerend, zo makkelijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Equites het volgende:
de plaatjes die je gemaakt hebt via je laptop.
In mijn omgeving zeker wel hoor, in m'n vorige en huidige klas alleen al zitten 5 hardstylers van 'generatie Brennan Heart'. Verder dan dat komen ze ook niet, van HardClassics en The Machine bijvoorbeeld hadden ze nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Equites het volgende:
Dat hardstyle nu algemeen geaccepteerd is, is trouwens pure onzin. Het bereikt een groter publiek, maar het merendeel van de mensen vind het nog steeds ontiegelijke kut herrie. In mijn omgeving is nog steeds 95% van de mensen anti hardstyle, net als 5 jaar geleden. Laten we dat zo houden. Misschien dat er wat meer mee-lopers meegaan naar de party's, maar dat is het dan wel. Die zijn we binnen een jaartje weer kwijt.
Ken de artiest niet, melodie is wel leuk (beetje Tweekaz achtig) maar ik mis een dikke baslijn, kicks komen zo erg hol over...quote:
hardclassics en the machine zijn toch niet de maatstaf.......quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat klinkt denigrerend, zo makkelijk is het niet hoor
[..]
In mijn omgeving zeker wel hoor, in m'n vorige en huidige klas alleen al zitten 5 hardstylers van 'generatie Brennan Heart'. Verder dan dat komen ze ook niet, van HardClassics en The Machine bijvoorbeeld hadden ze nog nooit gehoord.
oh, en 1 ervan heeft zojuist My Life gedeeld op fb...
Van alleen maar serieuze tracks maken wordt je op een gegeven moment ook ziek, dus wel lekker om af en toe tussendoor gewoon lekker aan te klotenquote:
Zie laatste tagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef Baronpilsener het volgende:
Calvin Harris - Feel So Close (Black/Out Bootleg) Opzetje by MDMAron
Ik word wel een pauperlokker op deze manier, maar dat maakt niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 03-03-2012 20:28:35 ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 05:05 schreef Sc0tTy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
WAAAROM
OPEENS IN MN STAMKROEG ALLEMAAL HS ANTHEMS DRAAIEN EN WAAROM GAAT DAT SCHIJT TOKKIE VOLK ER OP LOSSSSS ALSOF ZE NAAR RIANNA AAN ET LUISTEREN ZIJN?????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
iemand had hier een bakkie teveel op gok ikquote:
hallonquote:Op zondag 4 maart 2012 05:05 schreef Sc0tTy het volgende:
WAAAROM
OPEENS IN MN STAMKROEG ALLEMAAL HS ANTHEMS DRAAIEN EN WAAROM GAAT DAT SCHIJT TOKKIE VOLK ER OP LOSSSSS ALSOF ZE NAAR RIANNA AAN ET LUISTEREN ZIJN?????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Zag je naam al staan op PF, netjes hoor. Verder geen boekingen meer op de planning? Wat doe je verder om rond te komen? Ook in de muziek?quote:Op zondag 4 maart 2012 08:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier i.t.t. sommige andere verhalen hier... Hele vette nacht gehad. Penoze was waanzinnig dik en wonderbaarlijk stond de zaal nog echt vol toen ik draaide terwijl Adaro vs. The R3belz tegenover me geprogrammeerd stonden op de main.
Oftewel zeer geslaagd
Zitten een hele hoop leuke dingen aan te komen. Zullen allemaal binnen nu en een vrij korte tijd wel bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:36 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zag je naam al staan op PF, netjes hoor. Verder geen boekingen meer op de planning? Wat doe je verder om rond te komen? Ook in de muziek?
niet super veel gewijzigd aan de melodie, dat is altijd gunstig; dus wel toffe plaatquote:
heerlijke plaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
en scope dj - take on my bootleg natuurlijk! het kan wel
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef Hoolii het volgende:
MI wat was je tracklist van gisteravond?
Was er niet bij, maar had jou graag als afsluiter gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |