abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:03:56 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_108628011
Donkey Rollers - Kick that Beast (Mashup)
BAM BAM BAM _O_ _O_ _O_

Waarom is daar geen goede Jijbuis versie van??
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:17:34 #103
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_108628598
quote:
Het nummer is matig met die vocals. Maar die clip is echt wel vet.

Keer wat anders dan dj's en publiek :Y

Goed in elkaar gezet
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:33:57 #104
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_108629301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:03 schreef Levitas het volgende:
Oooowwwwwww yeaaaaaaaaaaah! Morgenavond naar Godspeed, hardstyle feestje in Sydney met The Prophet, A-Lusion, S-Dee, Dutchmaster, Sctott Brown, Angerfist, Negative A en een berg lokale DJ's EN GUESS WHAT?! Ik mag graaaaatis naar binnen! (ipv 65 euro).

SPOILER: Hoe?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Oordopjes oppoetsen doet*
Levitas gaat scoren bij een Prophet-groupie :9
Maar veel plezier gewenst

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Maar heel hardstyle wordt toch handjesklap gemaakt? Hardstyle wordt en is steeds toegankelijker. Qua muziek, maar ook het crowd pleasen.. Kan me niet herinneren dat in 2007 er een sit-down was, of dat er gecrowdsurft werd met een rubber boot.

We riepen een aantal jaren dat hardstyle commercieel aan het worden is. Zeker in de tijd toen showtek een clip had op TMF. Althans we waren en er bang voor. Maar ik denk dat de we streep wel voorbij zijn. Hardstyle = volledig commercieel.
Youtube, twitter en facebook doen hier hun bijdrage in en organisaties weten welke dj's ze moeten boeken willen ze een feest uitverkocht laten raken.

Zou jij een feest organiseren met onbekende namen om zo géén paupermensen te trekken? Ik denk dat je het dan niet redt.

En ja DJ's die paupervolk trekken.... Brennan heart en the prophet zijn de grote namen die dat in mijn ogen doen, maar dat zou ik nu zelfs zeggen of G4H. Dat is zo'n hype geworden, maar dat trekt hetzelfde volk aan , als je het zo bedoeld.....

Hardstyle gaat een keer over de kop. Niet zo snel als jumpstyle het gedaan heeft, maar het gaat gebeuren. Mark my words.....

Desalniettemin pak ik gewoon 1 keer een de maand een feestje en geniet ik er van zover ik dat kan. Het is en blijft een lekkere uitlaatklep in het weekend :)
U, meneer, kon weleens gelijk hebben.

Doordat het produceren van muziek zo makkelijk is geworden, worden DJ's tegenwoordig niet meer geboekt op festivals/feesten op basis van hun draai kwaliteiten, maar op basis van hun geproduceerde platen.
Dit betekent dat hoe toegankelijker/mainstream/commerciëler je je platen maakt, hoe groter de kans dat het publiek je platen leuk vindt. Hierdoor wordt de kans groter dat je geboekt wordt en dus geld kunt verdienen met de DJ carrière...want geld verdienen door platen te verkopen gaat niet meer. piraterij dit dat zus zo
Het gevolg van dit alles is dat de DJ's die meuk produceren waar het grote publiek op 'los gaat' steeds vaker geboekt worden. En de paupers die 'los gaan' op Brennan Heart, Proppie en Saiko Funks in grotere getalen naar festivals worden getrokken door de line up.
Pauperlokkers is trouwens wel een geniale term...die houden we erin.

quote:
Clip :D
Figurantenrol voor The R3bels :Y
Track :) Typisch Zatox, maar daarom niet minder lekker
Vocals :')
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:38:17 #105
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_108629463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef mstx het volgende:
Niks mis met pauperlokkers, als daardoor de organisatie ook een kleinere zaal met minder bekende DJ's kan opzetten wat anders niet rendabel zou zijn geweest.
Zoals op Defqon.1. In principe worden er 7 extra area's gefinancierd door red, blue en black.
En ze al het paupervolk lekker op een kluitje laten staan :P

Daarnaast spelen grotere organisatoren ook een grote rol in welke kant de hardstyle op gaat. Als dit als representatief beeld van hardstyle wordt neergezet naar het mainstream publiek, zullen de andere takken sneller worden vergeten, en dus sneller afsterven. (Wat ik op dit moment overigens niet snel zie gebeuren)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:49:15 #106
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_108629932
Wat mij opvalt en mateloos irriteert is dat alle nummers die gemaakt worden de hemel ingeprezen worden op Twitter en Youtube. Hoe slecht het nummer ook is.

Ik denk dat de respons op een feest/in een zaal er niet meer toe doet (wat het vroeger dus wel deed)
De roze bril is op bij alle producers, waardoor er steeds meer troep geproduceerd wordt.
Zit net nog een track te luisteren van NitrouZ - Conquer Your Fears , echt saai als de pest.... Ik snap niet hoe Fusion het volhoudt. Dit komt dan wel mede doordat ik geen fan ben van het rauwe. Maar ook sommige melodieuze platen kunnen mij niet meer warm krijgen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_108629939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef T_Killer het volgende:
U, meneer, kon weleens gelijk hebben.

Doordat het produceren van muziek zo makkelijk is geworden, worden DJ's tegenwoordig niet meer geboekt op festivals/feesten op basis van hun draai kwaliteiten, maar op basis van hun geproduceerde platen.
Dit betekent dat hoe toegankelijker/mainstream/commerciëler je je platen maakt, hoe groter de kans dat het publiek je platen leuk vindt. Hierdoor wordt de kans groter dat je geboekt wordt en dus geld kunt verdienen met de DJ carrière...want geld verdienen door platen te verkopen gaat niet meer. piraterij dit dat zus zo
Het gevolg van dit alles is dat de DJ's die meuk produceren waar het grote publiek op 'los gaat' steeds vaker geboekt worden. En de paupers die 'los gaan' op Brennan Heart, Proppie en Saiko Funks in grotere getalen naar festivals worden getrokken door de line up.
Pauperlokkers is trouwens wel een geniale term...die houden we erin.
Daarom pleit ik ook voor een scheiding tussen DJ's en Producers :Y De meeste producers zijn helemaal geen DJ's. Daarom wordt er tegenwoordig ook geen tijd meer gestoken in een fatsoenlijk mixbaar intro. Nee, de norm is nu 40 minuten een clap/kick met wat geluidjes erbij. Op die manier valt er ook niet meer te mixen -O-
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:49:50 #108
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_108629960
quote:
:N na 3/4e uit gezet...
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_108630164
quote:
_O-
Wel zelfde mixer als mij :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:05:00 #110
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_108630578
quote:
Zwaar kicke plaat weer! Hou ervan dat Zatox de Hardstyle lekker Raw en underground houdt, zoals de hoogst gewaardeerde YT comments laten zien. Geen popie jopie Skrillex maar ekte underground!

quote:
This is probably the most inspirational video i have ever came across. I´m from sweden and most of the ppl listen to skrillex,swedish house mafia etc, so they think I´m weird for liking hardstyle and producing hardstyle, but fuck them. I guess I´m not the only guy who has this "problem" in the hardstyle sceen.

Thank you zatox for making this video and this AMAZING track. You´re the boss!.

TheEncounterSE 48 minuten geleden 24

oh god, i love both this track and this video! i feel exactly the same way, all of my friends are listening to some mainstream music, i dont mind listening to it, but hardstyle is a part of my life!, im the one who's wrong, i'm the one who's different!, an example is my player in the car: Always got hardstyle on, when im driving with them, "Wtf is this sh*t, don't you have some normal music?"... this music is something different compared to the mainstream genres!, keep partying hard everyone!!

ChristianDn92 11 minuten geleden 7
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_108632740
sluit me geheel aan bij die youtube comments
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:17:46 #113
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_108633321
The only limit is your own imagination
pi_108633640
Noisecontrollers album vind ik best lekker! :Y vooral de Pavelowdingen, voor thuis, op een feest kan je er niet zo veel mee.

bah wat een einde :r 21_kasparov_ft._evil_activities_-_point_of_no_return_(radio_edit)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

[ Bericht 8% gewijzigd door Deeltjesversneller op 02-03-2012 19:27:03 ]
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:36:47 #116
301430 Baronpilsener
pi_108634004
Plaatje werkt hier niet :'(

Edit: Noooh _O- volgens mij heb ik hem net al gezien op de MI facebook xD

[ Bericht 43% gewijzigd door Baronpilsener op 02-03-2012 18:48:47 ]
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_108641501
Thera live op The Limit (wie kent het niet).
http://www.vlohradio.nl/thelimit/stream/listen.php
pi_108641679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef 16meter het volgende:
Thera live op The Limit (wie kent het niet).
http://www.vlohradio.nl/thelimit/stream/listen.php
Ben het niet echt gewend dat thera aan het draaien is, en iedereen een beetje dom voor zich uit loopt te staren _O-
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_108641765
Viel ons ook al op. :') Hij beweegt meer dan al die knakkers om hem heen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 03:22:44 #120
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_108655110
Die nieuwe "My life" van Zatox is toch zeker niet Raw? Wat een cheesy shit zeg. En jullie pleiten hier nu pas voor een scheiding tussen dj en producer? Beetje laat jongens, de enige reden dat discotheken tegenwoordig hun dj's halen is om de platen die ze produceren of op welk label zij zitten. De tijd van de goeie dj's is al een tijdje voorbij heb ik het idee (vince, promo, the dj producer, manu le malin, hellfish & anderen uit de wat onbekendere scene daarbuiten gelaten). Tegenwoordig moet je herkenbaar zijn dmv de plaatjes die je gemaakt hebt via je laptop. Niets aan te doen.

Dat hardstyle nu algemeen geaccepteerd is, is trouwens pure onzin. Het bereikt een groter publiek, maar het merendeel van de mensen vind het nog steeds ontiegelijke kut herrie. In mijn omgeving is nog steeds 95% van de mensen anti hardstyle, net als 5 jaar geleden. Laten we dat zo houden. Misschien dat er wat meer mee-lopers meegaan naar de party's, maar dat is het dan wel. Die zijn we binnen een jaartje weer kwijt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_108656726
Onzin. Tegen hardstyle wordt nu heel anders aangekeken dan 5 jaar geleden. Een beetje skihut/discotheek/danscafe draait rustig wat Lose my mind en iedereen vindt het prachtig. Het publiek is in de afgelopen jaren ook wat pauperiger geworden, mede door het grote aantal laagdemprelige handjeklap nummers met meezingbreakje.

[ Bericht 13% gewijzigd door 16meter op 03-03-2012 09:58:40 ]
pi_108658949
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
en nu een werkend plaatje :(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:35:30 #123
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_108660066
Oh trouwens Tom, heb je How Low Can You Go wel gehoord van de nieuwe Geck-o release? Die vind ik echt zo gruwelijk vet :D

Was overigens wel heul erg gezellig bij The LimitFM verder gisteren hoor, maar blijft raar om los te gaan in een radio studio hahaha
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:42:16 #124
301430 Baronpilsener
pi_108660266
Wat ik nou toch in m'n DM Inbox vind!.. :D :D
Aka Black/Out
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:44:43 #125
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_108660353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat ik nou toch in m'n DM Inbox vind!.. :D :D
Wow, hier komen wij ver mee :P
The Outside Agency
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:47:57 #126
301430 Baronpilsener
pi_108660438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef haakon het volgende:

[..]

Wow, hier komen wij ver mee :P
Denk dat jij hem ook wel hebt ontvangen.. :P
Edit: Oh, was niet DM, maar gewone inbox
Aka Black/Out
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:17:18 #127
213010 haakon
pi_108661337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Denk dat jij hem ook wel hebt ontvangen.. :P
Edit: Oh, was niet DM, maar gewone inbox
Ah, daar kom ik verder mee! :P
The Outside Agency
pi_108662887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Equites het volgende:
de plaatjes die je gemaakt hebt via je laptop.
Dat klinkt denigrerend, zo makkelijk is het niet hoor :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Equites het volgende:
Dat hardstyle nu algemeen geaccepteerd is, is trouwens pure onzin. Het bereikt een groter publiek, maar het merendeel van de mensen vind het nog steeds ontiegelijke kut herrie. In mijn omgeving is nog steeds 95% van de mensen anti hardstyle, net als 5 jaar geleden. Laten we dat zo houden. Misschien dat er wat meer mee-lopers meegaan naar de party's, maar dat is het dan wel. Die zijn we binnen een jaartje weer kwijt.
In mijn omgeving zeker wel hoor, in m'n vorige en huidige klas alleen al zitten 5 hardstylers van 'generatie Brennan Heart'. Verder dan dat komen ze ook niet, van HardClassics en The Machine bijvoorbeeld hadden ze nog nooit gehoord.

oh, en 1 ervan heeft zojuist My Life gedeeld op fb...

[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 03-03-2012 14:29:14 ]
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:38:24 #129
256829 Sokz
Livin' the life
pi_108664837
quote:
Ken de artiest niet, melodie is wel leuk (beetje Tweekaz achtig) maar ik mis een dikke baslijn, kicks komen zo erg hol over...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:18:31 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_108665058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat klinkt denigrerend, zo makkelijk is het niet hoor :(

[..]

In mijn omgeving zeker wel hoor, in m'n vorige en huidige klas alleen al zitten 5 hardstylers van 'generatie Brennan Heart'. Verder dan dat komen ze ook niet, van HardClassics en The Machine bijvoorbeeld hadden ze nog nooit gehoord.

oh, en 1 ervan heeft zojuist My Life gedeeld op fb...
hardclassics en the machine zijn toch niet de maatstaf.......

hardstyle wat wel steeds groter though, als ik in mijn eigen omgeving kijkt luisteren veel jongeren tussen 14 en 16 hardstyle, dus na verloop van tijd word de groep liefhebbers alleen maar groter. En of ze dan "groot zijn gebracht" of brennan heart of tby in zijn goede ouwe tijd tja....daar heeft die nieuwe generatie ook niet voor gekozen ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:41:19 #132
301430 Baronpilsener
pi_108673637
Calvin Harris - Feel So Close (Black/Out Bootleg) Opzetje by MDMAron

Ik word wel een pauperlokker op deze manier, maar dat maakt niet uit :')
Aka Black/Out
pi_108673663
Ik wist niet dat jij homoseksueel was?
gr gr
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:44:05 #134
301430 Baronpilsener
pi_108673714
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist niet dat jij homoseksueel was?
Van alleen maar serieuze tracks maken wordt je op een gegeven moment ook ziek, dus wel lekker om af en toe tussendoor gewoon lekker aan te kloten :) Verder, VROUWEN _O_
Aka Black/Out
pi_108673757
Haha.

Ik moet zeggen dat het niet onderdoet voor een Brennan Heart of The Pitcher bootleg. Ik weet alleen niet of dit een compliment is. :+
gr gr
pi_108674865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:41 schreef Baronpilsener het volgende:
Calvin Harris - Feel So Close (Black/Out Bootleg) Opzetje by MDMAron

Ik word wel een pauperlokker op deze manier, maar dat maakt niet uit :')
Zie laatste tag ;)
Nee... lekker kloten met vage dingen is goed, maar dit klinkt nog nét te veel alsof het een serieuze poging is :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 03-03-2012 20:28:35 ]
  zondag 4 maart 2012 @ 05:05:15 #137
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_108688281
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :X
WAAAROM
OPEENS IN MN STAMKROEG ALLEMAAL HS ANTHEMS DRAAIEN EN WAAROM GAAT DAT SCHIJT TOKKIE VOLK ER OP LOSSSSS ALSOF ZE NAAR RIANNA AAN ET LUISTEREN ZIJN?????
  zondag 4 maart 2012 @ 05:05:51 #138
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_108688282
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_108688425
Je had gisteren de Australische hardstylurz eens moeten zien toen The prophet One moment draaide.. Gingen echt COMPLEET uit hun dak.
Weet alleen nog niet of ik het goed of slecht vind :P

@ Baron - Calvin harris ding. Oh jee, als we die maar niet op defqon mainstage gaan horen :P (hoewel ik je dat wel gun, maar dan wel met een andere, serieuze, track!)
pi_108688541
Hier i.t.t. sommige andere verhalen hier... Hele vette nacht gehad. Penoze was waanzinnig dik en wonderbaarlijk stond de zaal nog echt vol toen ik draaide terwijl Adaro vs. The R3belz tegenover me geprogrammeerd stonden op de main.

Oftewel zeer geslaagd :D
  zondag 4 maart 2012 @ 10:04:44 #141
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_108689246
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 05:05 schreef Sc0tTy het volgende:
WAAAROM
OPEENS IN MN STAMKROEG ALLEMAAL HS ANTHEMS DRAAIEN EN WAAROM GAAT DAT SCHIJT TOKKIE VOLK ER OP LOSSSSS ALSOF ZE NAAR RIANNA AAN ET LUISTEREN ZIJN?????
quote:
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
iemand had hier een bakkie teveel op gok ik :P
The only limit is your own imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 10:30:10 #142
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108689497
quote:
WAAAROM
hallon
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 4 maart 2012 @ 10:55:57 #143
301430 Baronpilsener
pi_108689894
Hahaha scotty! Alcohol :D
Aka Black/Out
  zondag 4 maart 2012 @ 11:04:20 #144
213010 haakon
pi_108690045
Van appels krijg ik de hik
The Outside Agency
pi_108690386
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:04 schreef haakon het volgende:
Van appels krijg ik de hik
Frappant.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_108692096
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 08:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier i.t.t. sommige andere verhalen hier... Hele vette nacht gehad. Penoze was waanzinnig dik en wonderbaarlijk stond de zaal nog echt vol toen ik draaide terwijl Adaro vs. The R3belz tegenover me geprogrammeerd stonden op de main.

Oftewel zeer geslaagd :D
Zag je naam al staan op PF, netjes hoor. Verder geen boekingen meer op de planning? Wat doe je verder om rond te komen? Ook in de muziek?
pi_108692285
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:36 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zag je naam al staan op PF, netjes hoor. Verder geen boekingen meer op de planning? Wat doe je verder om rond te komen? Ook in de muziek?
Zitten een hele hoop leuke dingen aan te komen. Zullen allemaal binnen nu en een vrij korte tijd wel bekend worden gemaakt. :Y

Verder ben ik op dit moment zo goed als full time voor The Magic Show bezig en stop ik daarnaast tijd in het produceren. Eigenlijk best wel druk, druk, druk :D
pi_108692442
MI wat was je tracklist van gisteravond?

Was er niet bij, maar had jou graag als afsluiter gezien :D
pi_108692445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mijn favoriet op het NC album:
niet super veel gewijzigd aan de melodie, dat is altijd gunstig; dus wel toffe plaat :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
en scope dj - take on my bootleg natuurlijk! het kan wel :Y
heerlijke plaat :D *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_108692555
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef Hoolii het volgende:
MI wat was je tracklist van gisteravond?

Was er niet bij, maar had jou graag als afsluiter gezien :D
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')