Grandmaster Qquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
genoeg gechat dacht ik zo, ff wat muziek!!
toffe track
ik zag Special D. en dacht gelijk aan Come With Me!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef T-Force het volgende:
WTF kom ik nu tegen![]()
Deze is wel HEEL slecht
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef haakon het volgende:
Sommige dingen kun je hier beter niet posten.
Dennis, kom er maar in!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:20 schreef 16meter het volgende:
Special D is fucking baas.
maar hoort eigenlijk niet in dit topic
Nopequote:Op maandag 5 maart 2012 10:30 schreef Sc0tTy het volgende:
Nog gratis naar binnen gekomen ?
Hoelang ben je nog in Aussie land?
2012 wordt het jaar van de hollandse thema's.quote:
Een XQ Ophidian zou wel eens leuk zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:38 schreef mstx het volgende:
[..]
2012 wordt het jaar van de hollandse thema's.![]()
Ik stem voor nog een X-Q Holland![]()
gas op die lollyquote:
lkkr zomers, paar schijven dr in, biertje in me hand en gewoon gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef T-Force het volgende:
WTF kom ik nu tegen![]()
Deze is wel HEEL slecht
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef eQuaL het volgende:
Luister de laatste tijd wel veel meer Trance merk ik. Hardstyle begint te vervelen
Trance is daarentegen weer helemaal fris voor mijquote:
Gaat toch nooit de vorige overtreffenquote:
x miljoen miljard!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef StM het volgende:
* StM stemt voor Hard Classics - The new Age (2004 - 2008)
afwisseling is goed... ik luister ook geen nieuwe hardstyle meer, beetje techno beetje trance beetje industrial, beetje oude dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef eQuaL het volgende:
Luister de laatste tijd wel veel meer Trance merk ik. Hardstyle begint te vervelen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef eQuaL het volgende:
Geck-o - Bingo/American Badquote:
Pleaso doquote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nee toevallig niet, maar krijg er nogal veel vragen over... dus neem hem misschien zelf nog wel ff een keer op
dankjuwel maar nu eerst ff fier fmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:08 schreef 16meter het volgende:
bitrate? waar heb je t over
gwn q-dance radio opzette. altyd de nwste nummers in goeien kwalitijd
Staat aan, maar volgens mij ben ik een beetje laat ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef StM het volgende:
Kleine tip: Vinyl set van Thera & Degos nu in de Theracords show op Fear.FM Harder
Jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef StM het volgende:
20:00
Morgen tussen 10:00 - 11:00 heb je nog een kans
dan wel een beetje meer richting het Oosten graagquote:
Rustige dubstep, ambient, trance, techno, hardtechno, minimal, industrial, early hardstyle, hardstyle, deephouse, classics, oldschool, jump...ik luister het allemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben trouwens nog steeds van de hardstyletrance vind ik vaak te soft en techno/hardcore kan me ook niet boeien
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
acid, acidtechno, ambient, breakbeat, classics, deephouse, disco, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, early rave, electro, eurodance, frenchcore, goa, groove, happy hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtechno, hardtrance, house, industrial hardcore, jump, minimal, oldschool, progressive, psytrance, reggae, schranz, techno, tekno, trance, tribal house...ik luister het allemaal
Pillars of Creation.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef T_Killer het volgende:
Er staan toch wel een aantal dijken van platen op dat Noisecontrollers album.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Sokz het volgende:
Ik vind die A2 remix zoveel vetter.
Van 1.55
Sorry dat ik ook een mening heb. Ik zal in het vervolg wel weer naar de normen van dit topic reageren.quote:
Nopes, die mening mag je hebben hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef Sokz het volgende:
Sorry dat ik ook een mening heb. Ik zal in het vervolg wel weer naar de normen van dit topic reageren.
Zal wel een carnaval edit zijn van Wilde gullie bassquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
You asked: What does "mammaknullare" mean in swedish?
"motherfucker"
ik had jaren geleden een versie "wilde gullile bier? hier hedde wicky!" weet iemand welke ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |