Er was al een topic over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat er kennelijk heel veel mensen zijn die wel een mening hebben, maar geen informatie.
Het filmpje
Eh, wat?quote:
Andere topic was een vergissing, TS corrigeerde zich, poste daarna in het goede topic, maar het was de 300e en laatste post, en startte volgens de gebruiken toen het vervolgtopic, en dat is deze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom opent iemand 2 topics over exact hetzelfde?
Omdat het vorige deel vol was?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je bent dom? Waarom opent iemand 2 topics over exact hetzelfde?
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef barthol het volgende:
[..]
Andere topic was een vergissing, TS corrigeerde zich, poste daarna in het goede topic, maar het was de 300e en laatste post, en startte volgens de gebruiken toen het vervolgtopic, en dat is deze.
Ik haal de aanval er niet helemaal uit. Kinneging bedreigt hem wel, maar hij is steeds aan het woord, dus hoe kan hij Castricum naar de keel zijn gevlogen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef ems. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)beelden_s_audio.html
Ik niet. Over jou twijfel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je bent dom? Waarom opent iemand 2 topics over exact hetzelfde?
Mwhehehehquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat er kennelijk heel veel mensen zijn die wel een mening hebben, maar geen informatie.
Het filmpje
Je kan niet praten terwijl je iemand bij de keel grijpt? Ademen en typen tegelijk lukt daarentegen nog net wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik haal de aanval er niet helemaal uit. Kinneging bedreigt hem wel, maar hij is steeds aan het woord, dus hoe kan hij Castricum naar de keel zijn gevlogen?
Het lijkt me inderdaad vreemd als je iemand bij de keel pakt terwijl je op redelijk rustige toon praat ja. Dan hoor je dat wel aan iemands stem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je kan niet praten terwijl je iemand bij de keel grijpt?
Hihi, ja, dat lukt.quote:Ademen en typen tegelijk lukt daarentegen nog net wel?
Waarom is hij een leugenaar? Jij hebt de complete beelden in je bezit ofzo? Knippen is een kunst.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Iedereen weet nu dat die Kinneging een teringleugenaar is.
Hij stelde net in P&W op NED1 dat het bezoek van Rutger een kwartier duurde, en dat PowNed heeft zitten knippen om Kinneging er negatief uit te laten zien, en dat de overige beelden niet interessant waren voor PowNed en dat ze daarom nooit verschenen zijn.
Nou, wat een uberdomme kerel die Kinneging, want iedereen die het filmpje terugkijkt ziet dat er vanaf het moment van het openen van de deur, tot het einde er NIKS, maar dan ook NIKS geknipt is.
En dat lelijke wijf van 'm maar vies zitten lachen tijdens die videobeelden. Dit soort mensen durft over fatsoen te spreken? Omgekeerde wereld...
Lelijk wijf zei ik. Beter lezen joh. En ik noem 'm leugenaar omdat het met koeienletters op z'n fucking voorhoofd geschreven staat. Als je dat niet eens ziet, is er echt iets mis met je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef nikk het volgende:
Yeah right. Nu ben ik geen Kinneging fan ofzo, maar die man leugenaar noemen slaat echt nergens op als je hem kent. En refereren naar zijn partner als "vies wijf" is ook erg sterk trouwens. Goed, de simpele zielen hebben tenminste hun portie vermaak deze week weer gehad.
Het is overduidelijk te zien dat er niet geknipt is. Kijk de beelden gewoon terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Waarom is hij een leugenaar? Jij hebt de complete beelden in je bezit ofzo? Knippen is een kunst.
Als ik moet kiezen tussen een type als Kinneging of GS/Powned dan is die keuze voor mij duidelijk. Fijn dat jij kan bepalen of er wel of niet geknipt is en denkt de hele confrontatie te zien, maar ik ga liever af op de woorden van Kinneging.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lelijk wijf zei ik. Beter lezen joh. En ik noem 'm leugenaar omdat het met koeienletters op z'n fucking voorhoofd geschreven staat. Als je dat niet eens ziet, is er echt iets mis met je.
Over welk filmpje heb je het. Want je kunt wel wat tijden zitten noemen, als ik niet weet over wel specifiek filmpje je het hebt online, is het natuurlijk totaal waardeloosquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:36 schreef Kiegie het volgende:
Is toch wel duidelijk in geknipt - in het geluid dan. Op 2:26 en 2:48 in ieder geval.
En dat het geluid dan ook niet synchroon loopt met het beeld, is ook waarneembaar.
Op 2:39 zie je dat een hand de microfoon volkomen afdekt, terwijl het geluid even hard is als tevoren.
Je ziet in de seconden hierna ook duidelijk dat de bewegingen (het geworstel) niet stroken met het gezegde.
PowNed manipuleert hier even hard als altijd.
De grootste leugenaar is Rutger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |