abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108529112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nou ja iemand naar z'n keel grijpen vind ik behoorlijk ver over schreef gaan. Hij had ook gewoon op een normale manier kunnen reageren zonder agressie.
Ik vraag me af of hij hem naar zijn keel heeft gegrepen. Het was niet te zien en Rutger heeft geen zichtbaar letsel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 00:40:13 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:38:34 #77
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Satire met satire bestrijden. Gewoon voor lul zetten die Rutger.
Jij weet niet wat satire en bedreiging is.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_108529131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:36 schreef Klummie het volgende:
Ik zit het nogmaals kijken bij P&W maar die muts beschuldigt Castricum bij naam en toenaam en dan vindt ze het zo erg dat 'ie bij haar op de stoep staat. :')
Wat een verschrikkelijk tweetal, wereldvreemd.
Ja "lekker" stelletje :r
Have a nice day.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:39:39 #79
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529158
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef mc540 het volgende:

[..]

Ja "lekker" stelletje :r
Alles voorop gezet met voorbedachte rade!
Security Matters
pi_108529171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij hem naar zijn keel heeft gegrepen. Het was niets te zien en Rutger heeft geen zichtbaar letsel.
En niet bepaald des 'Powned' om dan de camera uit te hebben staan.
pi_108529195
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:37 schreef nikk het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij niet wat inhoud betekent. Een gevat antwoord is geen inhoud. Iemand klemlullen is dat ook niet.
Als je je mannetje niet kunt staan, ben je geen politiek-waardig. Lijkt mij hoofd-prioriteit nummer 1.
En die inhoud, geef ik je gelijk in, is zeker even belangrijk.
Maar ook al heeft iemand zoveel inhoud. (weet argumenten van heb-ik-je-daar) Maar is tegelijkertijd als iemand hem aanspreekt, als een bange hond. Vind ik dat ze die politici snel een lesje in socialiteit moeten leren.
Wat moet je er van zeggen?
pi_108529196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef Fockker het volgende:

[..]

Jij weet niet wat satire en bedreiging is.
Iemand met een emmer water natgooien is geen bedreiging.
pi_108529227
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:36 schreef mc540 het volgende:

[..]

Das een redelijk normale manier, klopt. Wat kinneging doet is dus Not Done...
Wat Kinneging doet interesseert me geen bal en dat zou jullie en P&W ook niet moeten interesseren. Die man heeft geen enkele status t.o.v. het onderwerp en t.o.v. het onderwerp van Castricum.
pi_108529233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij hem naar zijn keel heeft gegrepen. Het was niet te zien en Rutger heeft geen zichtbaar letsel.
Er is aangifte van gedaan en een valse aangifte is strafbaar dus het lijkt me sterk dat dit verzonnen is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:42:35 #85
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iemand met een emmer water natgooien is geen bedreiging.
En dat vind jij leuk? Kind!
Security Matters
pi_108529289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:42 schreef Fockker het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig.
pi_108529292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:40 schreef kornuitbuffel het volgende:

[..]

Als je je mannetje niet kunt staan, ben je geen politiek-waardig. Lijkt mij hoofd-prioriteit nummer 1.
Maar ook al heeft iemand zoveel inhoud. (weet argumenten van heb-ik-je-daar) Maar is tegelijkertijd als iemand hem aanspreekt, als een bange hond. Vind ik dat ze die politici snel een lesje in socialiteit moeten leren.
:N je hoeft niet om te kunnen gaan met onfatsoenlijkheid. Onzin. Ja, omgaan in die zin: negeren! Erboven staan. Je hoeft niet met gelijke munt terug te kunnen betalen.

Die mediatrainingen gespitst op Castricum vind ik ook bullshit, als dat al nodig is.. Hou op zeg. Politici moeten zich realiseren dat ze die kijkers en zijn fans helemaal niet aan zich hoeven te binden. Waar blijft de eerste politicus die zegt: stem dan maar niet op mij, hoepel op. Ik wil me helemaal niet bezig houden met die clown.
pi_108529333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:42 schreef Fockker het volgende:

[..]

Ik zou die dikke kop van Rutger wel willen zien ja... als ie denkt dat ie Naema Tahir te spreken gaat krijgen, maar plots een nat pak heeft.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:44:35 #89
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Er is aangifte van gedaan en een valse aangifte is strafbaar dus het lijkt me sterk dat dit verzonnen is.
Je moet het wel goed zeggen als je wilt meedoen. Er is aangifte gedaan van een valse aangifte door Kinneging, snappie?
Security Matters
pi_108529342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:36 schreef Klummie het volgende:
Ik zit het nogmaals kijken bij P&W maar die muts beschuldigt Castricum bij naam en toenaam en dan vindt ze het zo erg dat 'ie bij haar op de stoep staat. :')
Wat een verschrikkelijk tweetal, wereldvreemd.
En dat vind je normaal? Wat als een kind de deur opendoet? Ook meteen de camera laten draaien?
pi_108529386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

:N je hoeft niet om te kunnen gaan met onfatsoenlijkheid. Onzin. Ja, omgaan in die zin: negeren! Erboven staan. Je hoeft niet met gelijke munt terug te kunnen betalen.

Die mediatrainingen gespitst op Castricum vind ik ook bullshit, als dat al nodig is.. Hou op zeg. Politici moeten zich realiseren dat ze die kijkers en zijn fans helemaal niet aan zich hoeven te binden. Waar blijft de eerste politicus die zegt: stem dan maar niet op mij, hoepel op. Ik wil me helemaal niet bezig houden met die clown.
Taurus, je blijft op conservatieve wijze vastbijten op jouw fatsoensnormen. Wat dus ook de fatsoensnormen zijn van politici. Waarom? Omdat ze uiteraard niet anders kennen, en zich dus ook niet buiten deze ''fatsoensnormen'' weten te verdedigen.
Tijden veranderen, zo ook normen & waarden.
Ik vind ''het overtreden van fatsoensnormen'' nogal een slap excuus, voor iemand die gewoon recht voor de raap is, en de andere kant van politici laat zien.
Een kant die zeker niet geheim hoeft te blijven voor alle Nederlanders, die bestuurd worden door deze mensen.
Wat moet je er van zeggen?
pi_108529421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:44 schreef Fockker het volgende:

[..]

Je moet het wel goed zeggen als je wilt meedoen. Er is aangifte gedaan van een valse aangifte door Kinneging, snappie?
Op de FP stond dat pownews aangifte ging doen wegens mishandeling.
pi_108529422
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat Kinneging doet interesseert me geen bal en dat zou jullie en P&W ook niet moeten interesseren.
Ik moet zeggen dat deze uitspraak perfect aansluit op je gehele visie omtrent dit onderwerp.

Iedereen moet vinden wat ik vind, anders verbieden! :(

_O_
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:20 #94
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529428
Ik vind dat Tahir haar taak als collumiste bij Buitenhof moet opgeven ivm deze affaire. Zoals gezegd. Ze heeft wel meer vreemde provocerende uitspraken op haar naam staan.
Security Matters
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:28 #95
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108529436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:44 schreef Fockker het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet zo gezegd. Kinneging wacht de aangifte af iom zijn advocaat.
pi_108529468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat Kinneging doet interesseert me geen bal en dat zou jullie en P&W ook niet moeten interesseren. Die man heeft geen enkele status t.o.v. het onderwerp en t.o.v. het onderwerp van Castricum.
Om het je duidelijk te maken, als jij of ik dit zo zou doen, was het ook fout.
Kinnelul weet dit ook, is de fout ingegaan en loopt nu wat dom te roepen media-politie moet er komen...
En mevrouw Kinnekut steunt hem hier ook nog bij....
Nogmaals "lekker"stelletje die twee
Have a nice day.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:48:41 #97
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108529484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Op de FP stond dat pownews aangifte ging doen wegens mishandeling.
Ja, en Kinneging gaat aangifte doen van een valse aangifte wegens mishandeling van Castricum, snap je het nou?
Bron:p&w
Security Matters
pi_108529518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:46 schreef kornuitbuffel het volgende:

[..]

Taurus, je blijft op conservatieve wijze vastbijten op jouw fatsoensnormen. Wat dus ook de fatsoensnormen zijn van politici. Waarom? Omdat ze uiteraard niet anders kennen, en zich dus ook niet buiten deze ''fatsoensnormen'' weten te verdedigen.
Tijden veranderen, zo ook normen & waarden.
Ik vind ''het overtreden van fatsoensnormen'' nogal een slap excuus, voor iemand die gewoon recht voor de raap is, en de andere kant van politici laat zien.
Een kant die zeker niet geheim hoeft te blijven voor alle Nederlanders, die bestuurd worden door deze mensen.
Dat vind ik wel en ik wil dat (weer terug) zien. Ik zou het vreselijk vinden als politici meegaan in de 'realiteit van tegenwoordig' door de overdreven claim op vrijheid van meningsuiting en gelijkheid dat ze in feite precies hetzelfde zijn als de man op straat. Gelul natuurlijk. Klassen zullen, al dan niet benoemd, altijd blijven bestaan. En ik heb veel meer vertrouwen in een politicus die ik juist niet van hetzelfde kaliber vind als ik zelf ben dan in een politicus die veinst exact hetzelfde te zijn als Jan Modaal.
pi_108529525
Vind persoonlijk dat Rutger er nog lang over gedaan heeft om eindelijk eens fysiek bejegend te worden :s)
pi_108529546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:40 schreef kornuitbuffel het volgende:

[..]

Een goede politicus heeft inderdaad meerdere eigenschappen nodig. Niemand die dat zal ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')