Ze hadden hem beter kunnen opgeven voor Welcome Home...quote:
Die vrouw van een paar weken geleden toch, die had haast geen sigarettenpakje meer weggegooid sinds haar dochter het huis uit is... ik denk dat vrouwen over het algemeen trouwens meer schaamte voelen en minder geneigd zullen zijn mee te werken. Maar misschien vergis ik me welquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef golfer het volgende:
Het zijn wel altijd mannen, hè?
Zijn er geen vrouwen die zo een verzamelwoede hebben?
Dat is dan blijkbaar die ene aflevering die wij niet gekeken hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Die vrouw van een paar weken geleden toch, die had haast geen sigarettenpakje meer weggegooid sinds haar dochter het huis uit is... i
Oh, dan zou ik die echt even kijken nog via RTL-gemist. Haar dochter was een schat en zij beslist niet de gemakkelijkste....quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dan blijkbaar die ene aflevering die wij niet gekeken hebben.
Ik was al aan het zoeken geweest, idd het kost 99 centquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik die echt even kijken nog via RTL-gemist. Haar dochter was een schat en zij beslist niet de gemakkelijkste....
edit: ik zie dat het een euro kost om hem te kijken... dat zou ik er niet voor over hebben, zo bijzonder was het ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |