In de webshops stuk duurder trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zouden wij helemaal moeilijk gaan doen met afspraken maken en geld overmaken als we hem voor datzelfde bedrag in de winkel kunnen halen
Wat zijn de afmetingen?
Grapjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
In de webshops stuk duurder trouwens
Aangezien ik geen verlies wil maken toch! Het bewijs is er dat dit hoesje niet gebruikt is en er zit een aankoopbon bij.. Mocht ik hem moeten verzenden dan zijn de kosten voor mij! Wel zo eerlijk natuurlijk.quote:Waarom zouden wij helemaal moeilijk gaan doen met afspraken maken en geld overmaken als we hem voor datzelfde bedrag in de winkel kunnen halen
Ik snap waar je vandaan komt met je argumentatie, maar dat is niet hoe het werkt, je zal dit ding nooit verkopen voor de aankoopprijs. Tenzij je buurman hem enorm graag wilt en beter naar jou toe kan gaan dan naar de lokale winkel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Aangezien ik geen verlies wil maken toch! Het bewijs is er dat dit hoesje niet gebruikt is en er zit een aankoopbon bij.. Mocht ik hem moeten verzenden dan zijn de kosten voor mij! Wel zo eerlijk natuurlijk.
De afmetingen zijn 7x12x2
Daarnaast is dit hoesje ook geschikt voor de Nokia C3, Samsung Wave 533, Sony Ericsson Xperia X8 en meer met dezelfde afmeting..
Komt ie op 12 inc. Dit gaat niet werken. Houd em zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef TheHunterAmin het volgende:
Goed, nieuwe vraagprijs = 10 euro excl!
Ok, als de 3gs der inpast 5 eu inc.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef TheHunterAmin het volgende:
Bieden is niet verboden ofzo.. Als ik hem houw dan maak ik sowieso verlies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |