abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108515789
Goedenavond,

Ik heb hier een spik en splinternieuwe iPhone hoesje te koop voor 10 euro excl.. Ik heb deze geprobeerd om via marktplaats te verkopen, maar door de topdrukte in deze categorie komt deze na een paar uur al op pagina 5+ en is dus nauwelijks zichtbaar!! Dus hier is de kans om hem toch nog op te pikken.

De reden dat ik hem weg doe, is omdat ik al een iPhone hoesje bij mijn iPhone 4 kreeg en dat wist ik niet op dat moment toen ik deze kocht!

Hier een foto met aankoopbon:

[ Bericht 0% gewijzigd door TheHunterAmin op 28-02-2012 20:48:50 ]
pi_108515960
Waarom zouden wij helemaal moeilijk gaan doen met afspraken maken en geld overmaken als we hem voor datzelfde bedrag in de winkel kunnen halen :')

Wat zijn de afmetingen?
pi_108516113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zouden wij helemaal moeilijk gaan doen met afspraken maken en geld overmaken als we hem voor datzelfde bedrag in de winkel kunnen halen :')

Wat zijn de afmetingen?
In de webshops stuk duurder trouwens
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_108516207
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef DeHangui het volgende:

[..]

In de webshops stuk duurder trouwens
Grapje

Trouwens voor de 3 of 4?
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_108516327
quote:
Aangezien ik geen verlies wil maken toch! Het bewijs is er dat dit hoesje niet gebruikt is en er zit een aankoopbon bij.. Mocht ik hem moeten verzenden dan zijn de kosten voor mij! Wel zo eerlijk natuurlijk.

De afmetingen zijn 7x12x2

Daarnaast is dit hoesje ook geschikt voor de Nokia C3, Samsung Wave 533, Sony Ericsson Xperia X8 en meer met dezelfde afmeting..

[ Bericht 0% gewijzigd door TheHunterAmin op 28-02-2012 20:41:49 ]
pi_108516804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef TheHunterAmin het volgende:

[..]

Aangezien ik geen verlies wil maken toch! Het bewijs is er dat dit hoesje niet gebruikt is en er zit een aankoopbon bij.. Mocht ik hem moeten verzenden dan zijn de kosten voor mij! Wel zo eerlijk natuurlijk.

De afmetingen zijn 7x12x2

Daarnaast is dit hoesje ook geschikt voor de Nokia C3, Samsung Wave 533, Sony Ericsson Xperia X8 en meer met dezelfde afmeting..
Ik snap waar je vandaan komt met je argumentatie, maar dat is niet hoe het werkt, je zal dit ding nooit verkopen voor de aankoopprijs. Tenzij je buurman hem enorm graag wilt en beter naar jou toe kan gaan dan naar de lokale winkel.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108516906
Goed, nieuwe vraagprijs = 10 euro excl!
pi_108517370
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef TheHunterAmin het volgende:
Goed, nieuwe vraagprijs = 10 euro excl!
Komt ie op 12 inc. Dit gaat niet werken. Houd em zelf :)
pi_108517625
Bieden is niet verboden ofzo.. Als ik hem houw dan maak ik sowieso verlies ;)
pi_108517674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef TheHunterAmin het volgende:
Bieden is niet verboden ofzo.. Als ik hem houw dan maak ik sowieso verlies ;)
Ok, als de 3gs der inpast 5 eu inc.
pi_108575054
genoteerd

bump
pi_108657562
bump
pi_109063370
bumper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')