Of gewoon voorzichtig openmaken als je er een fles uit wil halen en niet volledig openklappen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien wel iets om naar te kijken though, dat de planken waar ze op staan niet mee openklappen, even aan de knutsel dan
Ik was er vanmiddag ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vanmiddag 1 bier in de dryhop gezet(en 4 gebotteld zodat ik kan vergelijken) en nog 2 flesjes bij De Man van Drank afgeleverd voor de tasting deze zaterdag.
Morgen nog eens 20 liter in de dryhop zetten
Neequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag ookJe droeg niet toevallig een zwarte hoed?
Die hondekop op facebook is niet mijn echte gezicht hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb jou ook niet gezien, dan ik wel wat gezegd
Maar je bent zaterdag rond 14:00 welkom
Nee, maar volgens mij zag ik een foto bij Dario(waarbij ik ontdekte dat jij het dus was,ging over die Abstrakt).quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hondekop op facebook is niet mijn echte gezicht hoor
De handel in die dingen houdt ook nooit opquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:05 schreef avw1982 het volgende:
Westvleteren binnenkort bij de Sligro. Nu hopen dat ik een bouwsteen kan bemachtigen.
Wie over de kop? Westvleteren?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:42 schreef muzas het volgende:
[..]
De handel in die dingen houdt ook nooit op![]()
Ben benieuwd hoe vaak ze al over de kop gegaan zijn.
Waarschijnlijk bedoelt hij hoeveel keer de aanvankelijk geraamde hoeveelheid bouwstenen al verkocht is...quote:
Ja die speciale 'bouwsteen' verpakkingen. Kon je ooit voor een geeltje oid kopen (moest je wel een bon hebben uit sommige belgische kranten). Paar flesjes en een glas in zo'n box... Opbrengst moest de verbouwing van de abdij financieren.quote:
Dat is te zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben beetje goek geworden. Hele lading Belgisch specialabier gekcoht omdat het 25% korting was bij de AH en dat gedronken saen met iemand. Zuipfestijn afegelopen en halfdronken en het is pas 21 uur
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:07 schreef OMG het volgende:
Score van vandaag:
Great Divide:
Chocolate Oak Aged Yeti
Grand Cru
Hercules Double IPA
En een 6-pack Sierra Nevada Torpedo en wat Sam Adams Blackberry Witbier.
Ik zag nog wat Mikkeller staan en herkende dat vanwege dit topic. Er stond een 33cl flesje tussen van $15, dat was me nu even te duur.
Een paar van die Great Divides gaan er dit weekend aan!
Ja veel mensen hebben ze ook gekocht om te kunnen doorverkopen. De lading bij de Sligro is hetzelfde als de belgische actie. Dus verwacht dat ze daar 25 a 30 zijn per box.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja die speciale 'bouwsteen' verpakkingen. Kon je ooit voor een geeltje oid kopen (moest je wel een bon hebben uit sommige belgische kranten). Paar flesjes en een glas in zo'n box... Opbrengst moest de verbouwing van de abdij financieren.
Echter zie je ze nu nog wel eens bij 'speciaalzaken' voorbijkomen... Of op marktplaats... Voor véél doekoes.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben beetje goek geworden. Hele lading Belgisch specialabier gekcoht omdat het 25% korting was bij de AH en dat gedronken saen met iemand. Zuipfestijn afegelopen en halfdronken en het is pas 21 uur
nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef muzas het volgende:
Zo, even langs de molen geweest.
[ link | afbeelding ]
Leuke plek! Paar goede brouwsels van de tap mogen proberen en prima lunch
Natuurlijk ook 't een en ander meegenomen, vlnr;
- Lentehop (van de tap was ie héééérlijk)
- Nood en Deugd
- Rasputin, Bruichladdich BA
- Amarillo
- Haver & Gort
- Op & Top
- Bed & Breakfast
Een een glas![]()
JAMMIE!
Ze hadden ook nog Westvleteren 12, 8 en Blond, Heb één flesje 12 meegenomen...
Nou, dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
En nu ga je de (speciaal)bierwereld veroveren
Ga hier nu aan de Westmalle Dubbel en Tripel. Is lang geledenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Die heb ik hier ook nog staan. Van de week bij AH gehaald ;-)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga hier nu aan de Westmalle Dubbel en Tripel. Is lang geleden
Zit nu toevallig aan de dubbel. Hij is goed van smaak, behalve dat vieze bittere inderdaad. Niet mijn favoriet. Zo die tripel maar eens proevenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
De Westmalle Tripel blijf ik lekker vinden, had ik ook gekocht. De Dubbel niet gekocht, ben niet zo van dubbels, tenzij het La Trappe Dubbel is. Had enkele maanden een Westmalle Dubbel besteld, maar vond hem waterig smakenOok de voorgaande keren vond ik de dubbel niet lekker, het is op een vieze manier bitter, zurig en zoet door elkaar. Dus voorlopig geen Westmalle Dubbel voor mij.
Nice!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag in de bierwinkel 11 mensen van mijn bier laten proeven(niet gezegd dat het mijn bier was). Gemiddelde score: een 8
Inderdaad. De La Trappe dubbel een van de betere. Net zoals de Chimay Rouge. Gisteren ook de Westmalle dubbel op en smaakte minder dan vorige keer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind La Trappe Dubbel veel beter in balans dan die van Westmalle. Het heeft mooie subtiele smaaktonen van rozijn en karamel. Gewoon wat ik van een dubbel verwacht. Naar mijn mening een van de lekkerste dubbels. Het heeft iets weg van een lichte Rochefort 10.
Dacht ik ookquote:
Best mogelijk. Orval moet je eigenlijk even een maandje of 6 laten staan voor je hem drinkt. Het wordt nu gewoon jong naar de winkels gestuurd.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. De La Trappe dubbel een van de betere. Net zoals de Chimay Rouge. Gisteren ook de Westmalle dubbel op en smaakte minder dan vorige keer.
Komt dit niet omdat het nu allemaal jonger bier is omdat de verkoop zo hard gaat?
In die 8 kan ik me ook wel vinden, was zeker geen slecht bierquote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik ook
En de IPA drinkers waardeerden 'm beduidend hoger dan andere mensen(wat logisch is).
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In die 8 kan ik me ook wel vinden, was zeker geen slecht bier
Die is ook niet verkeerdquote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Troubadour Magma komt hier ook op de lijst "voor herhaling vatbaar"
Dat dacht ikquote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Die is zeker lekker ja. Ik vind de Obscura ook niet te versmaden eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Die staat nog in de kelderquote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die is zeker lekker ja. Ik vind de Obscura ook niet te versmaden eigenlijk.
Heb me ingeschreven. Nu maar hopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef FrankRicard het volgende:
Deze link wordt hier vast ook wel gewaardeerd.
http://www.sligro.nl/westvleteren/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |