Qua harde feiten is er bijna niks, dus die film is even veel fantasie als deze serie.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Maar de film is (denk ik) wel wat meer geschiedenis trouw.
Redelijk wat hoor, waar spartacus verbleef en zn manschappen trainde, de routes die hij nam, welke gevechten er waren, aantallen soldaten beide zijden, welke romeinse poltici actief waren in de oorlog. Allemaal opgeschreven destijds door schrijvers in de decennia erna die op sommige punten afweken van elkaar, maar in grote lijnen gelijk zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Qua harde feiten is er bijna niks, dus die film is even veel fantasie als deze serie.
Beiden films (die uit 1960 en 2004 die gister op tv was) eindigen wel hetzelfde. Crassus wil de vrouw (die beide films een andere naam heeft) van Spartacus als zijn eigen vrouw, maar ze ontsnapt en rijdt vervolgens via de weg met gekruisigde slaven weg- The End.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Maar de film is (denk ik) wel wat meer geschiedenis trouw.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geweldige aflevering weer zeg, ik geniet echt van dit seizoen!
Helemaal mee eens! Echt een goede weg ingeslagen na het tweede seizoen. Het is spannend, genoeg actie, geroddel, goed in beeld gebracht. Goed seizoen tot nu toequote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geweldige aflevering weer zeg, ik geniet echt van dit seizoen!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef Polyfemos het volgende:
Geweldige aflevering weer, ik had dat eerste stuk met spartacus, crixus , die homo en gannicus nooit verwacht. Laatste stuk was ook bruut, alleen jammer dat Oenameus zijn oog kwijt is.
Nee, ze zijn nu sowieso fucked.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:29 schreef Arkai het volgende:
Leuke aflevering weer. Ik vond de belegering mooi uitgevoerd. Heeft het leger van Spartacus nu wel voldoende wapens kunnen verzamelen of waren ze daar te laat voor?
Vond ik jammer, dat hij dat zei. Dat moet Spartacus roepen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef Broer123 het volgende:
"Kill them all" is ook prachtig teruggekomen.Nu door glaber uitgesproken
Idd deze vent is irritant, bij die exchange met ilithya voor wapens was hij ook niet te stoppen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serieus, ik vind het achterlijk dat die kerel uit Egypte zo goed in vechten is. Waar is dat op gebaseerd? Die gast pakt Crixus en later Oenomaluulule nog wat zonder kleerscheuren zeg maar. Ik hoop dat hij dood gaat volgende aflevering.
Is gannicus gewond dan? Die kan zelfs zonder beide ogen nog winnen!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:20 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu sowieso fucked.
- ........
- Misschien wel hun beste vechter is een oog armer en als ze het een beetje realistisch houden is hij dus eigenlijk geen zak meer waard in een gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 20:53:34 ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:51 schreef MAHL het volgende:
Ashur was weerIemand anders die het hem stiekem gewoon gunt om de ludus te krijgen en te trouwen met Lucy Laweless?
Nee, Lawless is een te grote milf om enkel voor Ashur te zorgen. Ik verwacht niet dat Ashur de laatste aflevering van de serie haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*iets met kruis afsnijden en in mond stoppen door Lawless*http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Nee, Oenameus is 1 oog verloren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Is gannicus gewond dan? Die kan zelfs zonder beide ogen nog winnen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |