SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zaterdag te downloaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem zijn hun op dit moment interessanter dan Spartacus en zijn bendequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een aflevering. Ashur en Glaber zijn lekker op dreef.
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef DoomCow het volgende:
Ik denk dat hij die armband heeft gepakt voor chantage doeleinden in toekomstige afleveringen...
Ik denk ook chantage, om te bewijzen dat hij erbij was en daarmee Glaber dus ook. Ashur lijkt meer door macht dan door hebzucht gedreven te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.
Ashur is een overlever. Hij is wel goed in vechten, maar niet zo goed als de echte Gladiators. Als Intrigant is hij echter bijna onverslaanbaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht meer uit hebzucht, maar dat door die armband later iemand door heeft wat er is gebeurd.
De mensen zien haar als een wonder van de goden. Dat ze de aanslag heeft overleeft. En dat gebruiken ze nu om het volk mee tevreden houden. Door haar gebeden etc te laten doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:18 schreef planethugo het volgende:
asher met zijn groepje tuich, dat had de serie wel nodig
Waarom ze Lucretia hebben laten leven is me even ontgaan, tot nu toe is haar rol iig overbodig in S2
dat snap ik, maar het is zo mat wat ze laat zien. Dat zal vast nog wel veranderen maar in deze 6 afleveringen heeft ze weinig bijgedragen. Behalve haar tieten natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De mensen zien haar als een wonder van de goden. Dat ze de aanslag heeft overleeft. En dat gebruiken ze nu om het volk mee tevreden houden. Door haar gebeden etc te laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |