Wel iet anders, maar de doedelzak wordt in het zuiden van Iran vaak gebruikt:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hmm, interessant, het is meer Kaukasus-muziek..
Ook goed, danku.quote:
Haha, daar maak ik me niet echt druk om.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Triggershot het volgende:
Alleen weet jij zeker dat er geen slippers naar je hoofd gaan vliegen omdat je zoveel foto's post?
Ottomaniaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef Doler12 het volgende:
Die Fetih film was gisteren op het nieuws.
http://nos.nl/video/34619(...)-constantinopel.html
"De echte winnaar zit nu aan de kassa." Best wel goed voor iemand die Recep İvedik films heeft gemaakt, oooow my science!quote:
quote:Recep Ivedik International Box Office $24,878,340
Soms ben jij heel erg logisch, soms hč.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:22 schreef Bilge het volgende:
In het dagelijks leven betrap ik mijzelf op de bevoordeling van knappe mensen en de benadeling van lelijke mensen. Tegen mooie mensen ben ik iets toegeeflijker, geīnteresseerder en ontzagvoller. Dit is immoreel, maar het zit in mijn aard en ik krijg het er niet uit.
Op het internet zijn mensen in principe gezichtsloos, waardoor je ze moet beoordelen op hun geestelijke voortbrengselen. Dit voorkomt oneerlijke concurrentie op de sociale ladder en een splijtend schuldgevoel achteraf. Anoniem is internet daarom mooier.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Soms ben jij heel erg logisch, soms hč.
Weiss heeft net gescoord tegen Turkije.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:07 schreef Julis het volgende:
Turquaz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Heb het even beluisterd via YT, klinkt goed, helaas is 17e niet mogelijk pour moi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zijn er nog meer mensen die naar Halil Sezai gaan?!
17/03, ¤25,- + ¤2,50, Rotterdam
Het is zo een baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb het even beluisterd via YT, klinkt goed, helaas is 17e niet mogelijk pour moi.
Wat dichterbij is? Of klinkt dat niet logisch =p?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is zo een baas.
Twijfel of ik naar Rotterdam zal gaan of naar Köln. Hmm.
Ga naar Rotterdam want Duitse Turken zijn teh suckquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is zo een baas.
Twijfel of ik naar Rotterdam zal gaan of naar Köln. Hmm.
racistquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam want Duitse Turken zijn teh suck
Naar Rotterdam is het 75 km, en naar Köln 186.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat dichterbij is? Of klinkt dat niet logisch =p?
Vertel het dan niet aan je moeder? Ik ben te oud om verantwoording af te leggen, of is je moeder zo'n controlefreak?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Naar Rotterdam is het 75 km, en naar Köln 186.
Maar het probleem is, dat als ik naar Rotterdam ga, ik alleen met een vriend ga. Dan moeten we de 1e trein hebben, dus 1½ uur in Roffa zwerven. Ik denk niet dat mijn moeder dat zo leuk vindt, vooral niet omdat ze hem helemaal niet kent. En dan naar een plek vol met Turken.(Jullie denken nu vast: omg, die is streng!11!!one!. Nee. Ik ben vaak zat naar concerten geweest met (Nederlandse) vrienden, maar die kent ze allemaal, dus dat is niet erg.
)
En als ik naar Köln ga, denk ik dat m'n dayi wel mee gaat. Hij woont maar 36 km van Köln af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |