Wel iet anders, maar de doedelzak wordt in het zuiden van Iran vaak gebruikt:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hmm, interessant, het is meer Kaukasus-muziek..
Ook goed, danku.quote:
Haha, daar maak ik me niet echt druk om.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Triggershot het volgende:
Alleen weet jij zeker dat er geen slippers naar je hoofd gaan vliegen omdat je zoveel foto's post?
Ottomaniaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef Doler12 het volgende:
Die Fetih film was gisteren op het nieuws.
http://nos.nl/video/34619(...)-constantinopel.html
"De echte winnaar zit nu aan de kassa." Best wel goed voor iemand die Recep İvedik films heeft gemaakt, oooow my science!quote:
quote:Recep Ivedik International Box Office $24,878,340
Soms ben jij heel erg logisch, soms hè.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:22 schreef Bilge het volgende:
In het dagelijks leven betrap ik mijzelf op de bevoordeling van knappe mensen en de benadeling van lelijke mensen. Tegen mooie mensen ben ik iets toegeeflijker, geïnteresseerder en ontzagvoller. Dit is immoreel, maar het zit in mijn aard en ik krijg het er niet uit.
Op het internet zijn mensen in principe gezichtsloos, waardoor je ze moet beoordelen op hun geestelijke voortbrengselen. Dit voorkomt oneerlijke concurrentie op de sociale ladder en een splijtend schuldgevoel achteraf. Anoniem is internet daarom mooier.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Soms ben jij heel erg logisch, soms hè.
Weiss heeft net gescoord tegen Turkije.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:07 schreef Julis het volgende:
Turquaz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Heb het even beluisterd via YT, klinkt goed, helaas is 17e niet mogelijk pour moi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zijn er nog meer mensen die naar Halil Sezai gaan?!
17/03, ¤25,- + ¤2,50, Rotterdam
Het is zo een baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb het even beluisterd via YT, klinkt goed, helaas is 17e niet mogelijk pour moi.
Wat dichterbij is? Of klinkt dat niet logisch =p?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is zo een baas.
Twijfel of ik naar Rotterdam zal gaan of naar Köln. Hmm.
Ga naar Rotterdam want Duitse Turken zijn teh suckquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is zo een baas.
Twijfel of ik naar Rotterdam zal gaan of naar Köln. Hmm.
racistquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam want Duitse Turken zijn teh suck
Naar Rotterdam is het 75 km, en naar Köln 186.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat dichterbij is? Of klinkt dat niet logisch =p?
Vertel het dan niet aan je moeder? Ik ben te oud om verantwoording af te leggen, of is je moeder zo'n controlefreak?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Naar Rotterdam is het 75 km, en naar Köln 186.
Maar het probleem is, dat als ik naar Rotterdam ga, ik alleen met een vriend ga. Dan moeten we de 1e trein hebben, dus 1½ uur in Roffa zwerven. Ik denk niet dat mijn moeder dat zo leuk vindt, vooral niet omdat ze hem helemaal niet kent. En dan naar een plek vol met Turken.(Jullie denken nu vast: omg, die is streng!11!!one!. Nee. Ik ben vaak zat naar concerten geweest met (Nederlandse) vrienden, maar die kent ze allemaal, dus dat is niet erg.
)
En als ik naar Köln ga, denk ik dat m'n dayi wel mee gaat. Hij woont maar 36 km van Köln af.
Nee. Maar ik ga niet stiekem naar een concert in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vertel het dan niet aan je moeder? Ik ben te oud om verantwoording af te leggen, of is je moeder zo'n controlefreak?
Hoezo niet? Hoeft ook niet stiekem te zijn, kan gewoon algemeen zeggen dat je uitgaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga niet stiekem naar een concert in Rotterdam.
Kan inderdaad. Ik kijk het wel even aan. Eerst wachten op m'n loon en m'n rekeningen betalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoeft ook niet stiekem te zijn, kan gewoon algemeen zeggen dat je uitgaat.
Ja en beetje assertief zijn. mama ik ga uit challas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Ik kijk het wel even aan. Eerst wachten op m'n loon en m'n rekeningen betalen.Dan zien we wel verder.
Dat is plan B. Eerst maar gewoon zeggen dat ik naar dat concert ga.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en beetje assertief zijn. mama ik ga uit challas.
Dan volgt sowieso de vraag. MET WIE? En dan ga je eerlijk zijn en mag je niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is plan B. Eerst maar gewoon zeggen dat ik naar dat concert ga.
We shall see.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan volgt sowieso de vraag. MET WIE? En dan ga je eerlijk zijn en mag je niet.
Ik keek de 2de helft, ze speelden wel redelijk, alleen afmaken kan veeeeel beter, elke bal zat ver naastquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije 2-1 verloren
wat een tjappies
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:07 schreef Julis het volgende:
Turquaz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turq seninle gurur duyuyor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harikasiin..![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Arda heeft een complex ontwikkeld bij Atletico; daar wordt die door de journalisten de hemel in geprezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik keek de 2de helft, ze speelden wel redelijk, alleen afmaken kan veeeeel beter, elke bal zat ver naastArda speelde slecht vond ik.
Waren er tokkies aanwezig die "buda sana kapak olsun" en dergelijke uitspraken spuwden wanneer de Bizantijnen iets niet lukte?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben net terug van Fetih, zijn met 30 man er heen gegaan.. Was wel leuk en een toffe film.
Echt een mooie film wat je regelmatig kippenvel geeft uit eer, ik had soms echt van Helal olsun be!
pff...
Nope. Was best stil en op z'n tijd ff een gelach of een 'wooow' of 'ohaaa'quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Waren er tokkies aanwezig die "buda sana kapak olsun" en dergelijke uitspraken spuwden wanneer de Bizantijnen iets niet lukte?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turq seninle gurur duyuyor!
Harikasiin..![]()
![]()
![]()
Een familielid heeft ooit eens circa 1 ton van mij gestolen, was juridisch toen niks aan te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:11 schreef Ayca het volgende:
forum.fok.nl/topic/1783862 Wat zouden jullie doen?
Hmmmm. Met Yavuz zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:11 schreef Ayca het volgende:
forum.fok.nl/topic/1783862 Wat zouden jullie doen?
Hm wat schiet je daarmee op, hij is over een paar uur toch dood. Geld zou een van mijn laatste zorgen zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een familielid heeft ooit eens circa 1 ton van mij gestolen, was juridisch toen niks aan te doen.
In dit geval zou ik hem ombrengen, daarna flink zuipen, cocaine proberen en wachten op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |