Ahw zo lief.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Julliisss, ik heb nog een paar foto's weten te vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het vertrouwen in mijn musculair lichaamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Standaard op FOK! is redelijk laag dus dat moet wel goed komen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Hem bedoelde ik. Toen wij hem voor het eerst zagen lag het hele gezin in een deuk en deden we hem na. Maar sinds mijn broertje tijdens een feest waar Hakan Akkaya ook bij was ontdekte dat hij een chickmagneet is, hebben we heel veel respect voor hem. Met een blocnote in de hand bestuderen wij aandachtig zijn wijze woorden en toffe stijl. Hakan Reyiz
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen in mijn musculair lichaam
Keken we tijdens mijn dienst bijna elke middagquote:
Zo lief. Ik wil ook een Kangal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Julliisss, ik heb nog een paar foto's weten te vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter gewoon Van kedisi kopen, katten die graag in het water zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo lief. Ik wil ook een Kangal.
Wil je ook foto's van mij zGquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef zarGon het volgende:
Turkuaz, je hebt foto's gepost. Respect.
Sure. Het is altijd leuk om de persoon achter de posts te zien.quote:
Ja sowieso, daarom dat je het ook tussen ons moet houden hè.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sure. Het is altijd leuk om de persoon achter de posts te zien.
Pas wel op dat Lauzi je niet opeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja sowieso, daarom dat je het ook tussen ons moet houden hè.Ik ben al bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar, zeg, nieuwelingen (Eagle, Blocko, Arcadia) hoe zien jullie eruit? Omschrijving kan ook. Voor de beeldvorming..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 16:39:05 ]
Krijg jij een melding binnen of zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
zG, je zou ons nog even geheim houden.
Stalken noemen ze dat mijn beste, stalken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg jij een melding binnen of zo?.
Goedemiddag Trigger!.
Wat drijft jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Arcadia het volgende:
Ehm, 1.73, zwart gemillimeterd haar, best breed en gespierd, 61 kilo atm, altijd sexy gekleed. Wat wil je nog meer weten.
Wat is je ziekste seksfantasie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Ehm, 1.88, zwart komend van geen haar naar hopelijk snel weer "normaale" lengte (iets met tondeuze), gewoon vet normaal denk ik, 80kg, ook normaal qua kleding. Wat wil je nog meer weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |