SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik weet niet, volgens mij zou daar een bruine riem echt goed bij passen man, ga naar J&J, trek er eentje aan en kijk in de spiegel hoe het staatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn riem heb ik net nieuw gekocht, hooguit 2 weken geleden..
Heb er nog eentje er bij gekocht wat helemaal wit is en dus niet dat versleten look..
Scooby doo-touwtjesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Blocko het volgende:
Die sleutelhanger dinges aan de deur zijn ook tof. Dat was van een aantal jaren geleden toch? Met die plastic "touwtjes"?
Was ik echt een baas in met mijn helicopter maak skillz.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef Bilge het volgende:
Bij een of ander Turks programma worden kandidaten beoordeeld op hun kleren door feminiene mannen. Misschien kun je meedoen?
Oh, is er nog zo'n soort programma, ja?quote:
2x hetzelfde concept.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, is er nog zo'n soort programma, ja?
Ik heb normaal gesproken ook nooit scheiding in het midden, meestal gelijk naar achteren gekamd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turq, ik denk dat iets korter haar je inderdaad beter staat! En dan niet zo een scheiding in het midden.
J&Jquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij zou daar een bruine riem echt goed bij passen man, ga naar J&J, trek er eentje aan en kijk in de spiegel hoe het staat
De shirts zijn meer voor uitgaan, niet echt iets om dagelijks aan te doen.. En de reden dat ik zo sip kijk is omdat ik best veel aan me kop heb en beetje verkouden ben..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Scooby doo-touwtjes.
De vesten zijn leuk! Alleen de shirts zijn niet echt mijn ding, maar als je ze leuk vindt. Güle güle kullan. Wat Arcadia zegt, de riem die je nu draagt past niet bij de rest. En wat kijk je sip op de foto
.
Dankje..quote:
Ja, je krijgt dat ook in Nederland. Het concept van 'Bana hersey yakisir' is wel helemaal gemaakt door de Turken. Yemekteyiz komt volgens mij wel uit het buitenland.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Blocko het volgende:
[..]
2x hetzelfde concept.
Nu krijg je dat toch ook in Nederland? Hmm iets met fashion queens ofzo?
Beetje hetzelfde idee als dat yemekteyiz wat in Turkije 5 uur lijkt te duren en in NL na een half uurtje afgelopen was.
Eh? Ik fix nooit outfit van 1 vaste plek, ik combineer meestal van meerdere plekken, ik zou gewoon even kijken hoe de riem staat, wel jammer dat de riemen beetje duur zijn (30~40 euro).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken ook nooit scheiding in het midden, meestal gelijk naar achteren gekamd.
[..]
J&Jnahh.. Ik ga naar de V&D of WE
Of Bijenkorf..
[..]
De shirts zijn meer voor uitgaan, niet echt iets om dagelijks aan te doen.. En de reden dat ik zo sip kijk is omdat ik best veel aan me kop heb en beetje verkouden ben..
En sagol..
Volgens mij is het allemaal endemolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dat ook in Nederland. Het concept van 'Bana hersey yakisir' is wel helemaal gemaakt door de Turken. Yemekteyiz komt volgens mij wel uit het buitenland.
Valt mee, deze kostte mij maar 25 euro ofzo..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Ik fix nooit outfit van 1 vaste plek, ik combineer meestal van meerdere plekken, ik zou gewoon even kijken hoe de riem staat, wel jammer dat de riemen beetje duur zijn (30~40 euro).
Ah, da zei je al inderdaad. Beterschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken ook nooit scheiding in het midden, meestal gelijk naar achteren gekamd.
[..]
J&Jnahh.. Ik ga naar de V&D of WE
Of Bijenkorf..
[..]
De shirts zijn meer voor uitgaan, niet echt iets om dagelijks aan te doen.. En de reden dat ik zo sip kijk is omdat ik best veel aan me kop heb en beetje verkouden ben..
En sagol..
Nah lijkt... het duurde gewoon 5 uur. Telkens als een programma een beetje succesvol is melken ze het zo enorm uit dat het niet leuk meer wordt om ernaar te kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Blocko het volgende:
[..]
2x hetzelfde concept.
Nu krijg je dat toch ook in Nederland? Hmm iets met fashion queens ofzo?
Beetje hetzelfde idee als dat yemekteyiz wat in Turkije 5 uur lijkt te duren en in NL na een half uurtje afgelopen was.
Bana hersey yakisir in ieder geval nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal endemol
Ik kijk die programma's niet maar met de hoeveelheid vrouwen in huis krijg ik het wel mee. Dus iemand moet iemand de credits checken.
Hoeveel vrouwen danquote:Bana Her Şey Yakışır dünyaya açılıyor!
Avrupa'nın en büyük kanallarından RTL ile ömür boyu anlaşmaya varıldı. Böylelikle bir Türk formatı ilk kez dünyaya açılmış olacak.
http://www.medyafaresi.co(...)unyaya-aciliyor.html
Turkse Kangalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Julliisss, ik heb nog een paar foto's weten te vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn duidelijker! Bedankt. Ik was al bezig met een tekeningquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahw zo lief.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het vertrouwen in mijn musculair lichaamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Standaard op FOK! is redelijk laag dus dat moet wel goed komen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Hem bedoelde ik. Toen wij hem voor het eerst zagen lag het hele gezin in een deuk en deden we hem na. Maar sinds mijn broertje tijdens een feest waar Hakan Akkaya ook bij was ontdekte dat hij een chickmagneet is, hebben we heel veel respect voor hem. Met een blocnote in de hand bestuderen wij aandachtig zijn wijze woorden en toffe stijl. Hakan Reyiz
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen in mijn musculair lichaam
Keken we tijdens mijn dienst bijna elke middagquote:
Zo lief. Ik wil ook een Kangal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter gewoon Van kedisi kopen, katten die graag in het water zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo lief. Ik wil ook een Kangal.
Wil je ook foto's van mij zGquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef zarGon het volgende:
Turkuaz, je hebt foto's gepost. Respect.
Sure. Het is altijd leuk om de persoon achter de posts te zien.quote:
Ja sowieso, daarom dat je het ook tussen ons moet houden hè.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sure. Het is altijd leuk om de persoon achter de posts te zien.
Pas wel op dat Lauzi je niet opeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja sowieso, daarom dat je het ook tussen ons moet houden hè.Ik ben al bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar, zeg, nieuwelingen (Eagle, Blocko, Arcadia) hoe zien jullie eruit? Omschrijving kan ook. Voor de beeldvorming..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 16:39:05 ]
Krijg jij een melding binnen of zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
zG, je zou ons nog even geheim houden.
Stalken noemen ze dat mijn beste, stalken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg jij een melding binnen of zo?.
Goedemiddag Trigger!.
Wat drijft jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Arcadia het volgende:
Ehm, 1.73, zwart gemillimeterd haar, best breed en gespierd, 61 kilo atm, altijd sexy gekleed. Wat wil je nog meer weten.
Wat is je ziekste seksfantasie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Ehm, 1.88, zwart komend van geen haar naar hopelijk snel weer "normaale" lengte (iets met tondeuze), gewoon vet normaal denk ik, 80kg, ook normaal qua kleding. Wat wil je nog meer weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |