Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laat die dame betalen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom nog even een keer klagen dat ik me fucking beroerd voel.
Krijg je ook nepberichten van lekkere blonde zweedse dames P?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....
Nee dat niet. Wel flirts van mensen uit Casablancaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je ook nepberichten van lekkere blonde zweedse dames P?
Dat lucht best op hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De kotssmiley, hoe toepasselijk.
Er komt niets meer uit ben ik bang, al 4 keer over mijn nek gegaan en vanaf gisteren niets meer gegetenquote:
Hoe duur is zoiets eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....
6 Maanden 9,95 per maandquote:
En op dat alternatiefdating?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
6 Maanden 9,95 per maand
3 Maanden 12,95 per maand
1 Maand 24,95 per maand
Minimaal 25,- dus, en dat vind ik eigenlijk net wat te veel....
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
6 Maanden 9,95 per maand
3 Maanden 12,95 per maand
1 Maand 24,95 per maand
Minimaal 25,- dus, en dat vind ik eigenlijk net wat te veel....
Nah ik niet, wil niet meer dan een 10,- lappen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen
Dat geld ben ik ook kwijt met een reisje naar Newb.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Maand 10,-
3 Maanden 20,-
6 Maanden 30,-
Alleen het aanbod is echt een heel stuk lager daar...
Geen idee. Toen ik haar uit haar hok wilde halen, lag ze ineens ondersteboven half onder haar zon-steen. Dat was gistermiddag. Gisterochtend voordat ik naar college ging, was alles nog prima.quote:
Moet je daar ook voor betalen? Jezus zeg. Dan ga ik me ook maar niet inschrijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Maand 10,-
3 Maanden 20,-
6 Maanden 30,-
Alleen het aanbod is echt een heel stuk lager daar...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik haar uit haar hok wilde halen, lag ze ineens ondersteboven half onder haar zon-steen. Dat was gistermiddag. Gisterochtend voordat ik naar college ging, was alles nog prima.
Voor volle funcionaliteit wel ja....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar ook voor betalen? Jezus zeg. Dan ga ik me ook maar niet inschrijven.
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
Honger is niet goed voor mijn humor mensen.
Klopt. Ze ligt nu aan de oever van een sloot in het park.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat naar. Vooral als je het helemaal niet verwacht.
Bedankt.quote:
Je bent verliefd, iedereen spreekt dan wartaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
"Iedereen in chaos meteen" ik bedoelde in paniek.
Mijn vocabulaire wat doe je?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent verliefd, iedereen spreekt dan wartaal.
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Als je twee dates hebt gehad heb je toch automatisch een relatie?
Date 3 = seks.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Als je zoent dan?quote:
Dat duurt jaaaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik had er ook zo een paar ja.... continu van relatie naar singlequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
Nee maar even serieus ik vind het altijd zo geestig dat er minstens 20 mensen op Facebook continu gaan van "single" naar "in a relationship" en dan naar "in a relationship met Frenkie van Lutjebroek" en dan naar "It's complicated" om weer terug te gaan naar "single"
Ik vond het wel eens geinig om er mee te kloten.
Ik ben niet zo makkelijk hoor.quote:
Wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordigquote:
Ik durf nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
Nee maar even serieus ik vind het altijd zo geestig dat er minstens 20 mensen op Facebook continu gaan van "single" naar "in a relationship" en dan naar "in a relationship met Frenkie van Lutjebroek" en dan naar "It's complicated" om weer terug te gaan naar "single"
Ik vond het wel eens geinig om er mee te kloten.
Begrijp ik goed dat dat grietje luistert naar de naam Lynn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb geen relatie, maar wel een date. Dat telt, een klein beetje.
Maar heb je nu foto's?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
Het leuke is al mijn oude klasgenoten zijn nu echt van "de wonderen zijn de wereld nog niet uit"
Vanzelf? Het moet toch wel een soort van uitgesproken worden. Anders weet ik niet of het een scharrel is of meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk niet
hahaha zoiets gaat vanzelf... toch?
Dit. Ik zou gek worden van de onzekerheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanzelf? Het moet toch wel een soort van uitgesproken worden. Anders weet ik niet of het een scharrel is of meer.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat dat grietje luistert naar de naam Lynn?
Ja, maar om die nu te gaan verspreiden zoals ik altijd doe.quote:
Ben je niet trots op 'r? Schaam je je voor haar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar om die nu te gaan verspreiden zoals ik altijd doe.
Je hebt haar niet op Faceboek. Matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, maar om die nu te gaan verspreiden zoals ik altijd doe.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar niet op Faceboek. Matig.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3x vanwege waarheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk niet
hahaha zoiets gaat vanzelf... toch?
Voor Lynn? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezeres gespot.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ja
'Wil je verkering met me' kan ongeveer tot je 13de
Ik hoorde cup O. En een kont waar je je biertje op kan zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lynn is fucking lekker
Cup E lekkere kont
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezer gespot.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezeres gespot.
Ik lees alleen de Tina.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezer gespot.
Dat dat in de Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl staat weet je zeker van je zusje?quote:
Demy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoorde cup O. En een kont waar je je biertje op kan zetten.
Nee, van Silk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dat in de Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl staat weet je zeker van je zusje?
Even voor de duidelijkheid he, stel ik ga met een andere vrouw daten... Wat vind jij er dan van? En ze reageert heftig, dan heb je een relatie. Haalt ze haar schouders op kan je er van uit gaan dat het een scharrel isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ja
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid he, stel ik ga met een andere vrouw daten... Wat vind jij er dan van? En ze reageert heftig, dan heb je een relatie. Haalt ze haar schouders op kan je er van uit gaan dat het een scharrel is
WATquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Maar WT, aangezien jij mijn moeder hebt ontmoet en toch vriend van de familie bent. Mag jij exclusief de enige foto die ik van haar heb zien.
Heel goed laat ze maar zweten voor die foto'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Maar WT, aangezien jij mijn moeder hebt ontmoet en toch vriend van de familie bent. Mag jij exclusief de enige foto die ik van haar heb zien.
Okee lieverd jij ook dan, maar deel het met niemand.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WAT
IS
DIT
Ik zal je nog eens helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Deegrolprinsjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen vrouw meer nodig, kom er net achter dat ik zelf ook een god in de keuken ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee lieverd jij ook dan, maar deel het met niemand.Ik zal die foto aan niemand laten zien, al wordt het mijn dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf in Facebook termen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
maar dit is het meisje dat je toch niet leuk vond?
Je vind der niet "verliefd" leuk maar wilt gewoon graag een meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf in Facebook termen.
"It's complicated"
Oké 10 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal die foto aan niemand laten zien, al wordt het mijn dood.
ja daaromquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ja
10 euro voor wat? Ik kan trouwens niet garanderen dat Pinda de foto niet te zien krijgt. Maar dat is dan buiten mijn schuld om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |