Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laat die dame betalen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom nog even een keer klagen dat ik me fucking beroerd voel.
Krijg je ook nepberichten van lekkere blonde zweedse dames P?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....
Nee dat niet. Wel flirts van mensen uit Casablancaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je ook nepberichten van lekkere blonde zweedse dames P?
Dat lucht best op hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De kotssmiley, hoe toepasselijk.
Er komt niets meer uit ben ik bang, al 4 keer over mijn nek gegaan en vanaf gisteren niets meer gegetenquote:
Hoe duur is zoiets eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt verder... volgens mij moet ik sowieso betalend lid zijn om berichten te kunnen sturen enzo....
6 Maanden 9,95 per maandquote:
En op dat alternatiefdating?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
6 Maanden 9,95 per maand
3 Maanden 12,95 per maand
1 Maand 24,95 per maand
Minimaal 25,- dus, en dat vind ik eigenlijk net wat te veel....
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
6 Maanden 9,95 per maand
3 Maanden 12,95 per maand
1 Maand 24,95 per maand
Minimaal 25,- dus, en dat vind ik eigenlijk net wat te veel....
Nah ik niet, wil niet meer dan een 10,- lappen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen
Dat geld ben ik ook kwijt met een reisje naar Newb.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Maand 10,-
3 Maanden 20,-
6 Maanden 30,-
Alleen het aanbod is echt een heel stuk lager daar...
Geen idee. Toen ik haar uit haar hok wilde halen, lag ze ineens ondersteboven half onder haar zon-steen. Dat was gistermiddag. Gisterochtend voordat ik naar college ging, was alles nog prima.quote:
Moet je daar ook voor betalen? Jezus zeg. Dan ga ik me ook maar niet inschrijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
1 Maand 10,-
3 Maanden 20,-
6 Maanden 30,-
Alleen het aanbod is echt een heel stuk lager daar...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik haar uit haar hok wilde halen, lag ze ineens ondersteboven half onder haar zon-steen. Dat was gistermiddag. Gisterochtend voordat ik naar college ging, was alles nog prima.
Voor volle funcionaliteit wel ja....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar ook voor betalen? Jezus zeg. Dan ga ik me ook maar niet inschrijven.
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
Honger is niet goed voor mijn humor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |