Quote je altijd je zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik wel op ze val, zou wel een reden tot verlamming kunnen zijn
Wel als ik flauwe grapjes over mijn omvang kan maken. Maar nu is het tijd om weer ontopic te gaan.quote:
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik reageer op een post waarin zo'n beetje staat dat iederen homo's moet accepteren/leukvinden/ietsindietrant door te schrijven dat ik dat vertik en dat dat mijn mening is (en dat ik die heb omdat ik nou eenmaal die mening mag hebben.), en vervolgens krijg ik zo'n beetje de schuld van wat die man in Tilburg overkomen is. Terwijl ik in die post al aangaf niet van geweld tegen homo's te houden. En ga me ook niet beschuldigen dat ik hier een lange neus maak richting dat slachtoffer. Want ook dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je weet zelf donders goed waar Ulx op doelde met z'n tegen 't randje aan insinuerende posts, dan zijn er hier een paar mensen met wel enig gevoel voor fatsoen en dan kom jij er tussenin dat beide partijen schuld hebben, kom op zeg. Maar goed, jouw forum, jouw keuze.
Nuance is leuk, maar dit slaat alles.
Transfobie ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
En even offtopic inhaken op de "tasjes". Als ik mag kiezen, ga ik toch voor de echte mannen. Ik val op mannen en op vrouwen, maar op niks daartussen in.
Lijkt me vanzelfsprekendquote:Maar dat ik niet op ze val, is doorgaans geen reden om ze te verlammen, dat dan weer niet.
mja eigenlijk is er weinig over te zeggen he. geweld is nooit tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als ik flauwe grapjes over mijn omvang kan maken. Maar nu is het tijd om weer ontopic te gaan.
Nee, zuigen in een homotopic.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op elkaar happen in een homo nieuws topicomg
Van mij hoeft niemand homo's perse aardig te vinden, of het te accepteren, ik ageerde enkel tegen de opmerkingen in de trant van 'hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind', want i.c.m. waar het topic over gaat vond ik 't nogal smakeloos. Maar goed, verder no hard feelings.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik reageer op een post waarin zo'n beetje staat dat iederen homo's moet accepteren/leukvinden/ietsindietrant door te schrijven dat ik dat vertik en dat dat mijn mening is (en dat ik die heb omdat ik nou eenmaal die mening mag hebben.), en vervolgens krijg ik zo'n beetje de schuld van wat die man in Tilburg overkomen is. Terwijl ik in die post al aangaf niet van geweld tegen homo's te houden. En ga me ook niet beschuldigen dat ik hier een lange neus maak richting dat slachtoffer. Want ook dat doe ik niet.
En verder ben ik het met Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eens dat een topic als dit dat bestaat uit een opsomming van "Oh wat erg" afgewisseld met "Tegen de muur met die daders" nou ook niet echt heel spannend is. Voor dat soort shit kun je imho net zo goed op GeenStijl gaan kutten.
Ook valt er op zo'n OP natuurlijk nooit echt ontopic te reageren. Als ik was gaan drammen over het feit dat de meeste criminaliteit in Nederland in Brabant plaatsvindt (wat zo is) was dat gezien de TT ontopic. Als ik was gaan discussieren over verlammingen en de verschillende mogelijkheden om er mee om te gaan ook.
En tenslotte: Als ik morgen ineens 180 graden gedraaid ben in mijn opvattingen over homosexuelen (en dat kan best....) krijg ik daar ook commentaar op.
Maar goed, hand in eigen lederen tanga stekend geef ik wel toe dat ik lichtjes zuigend bezig was.
Mwah, dat viel toch alleszins mee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan? Ik reageer op een post waarin zo'n beetje staat dat iederen homo's moet accepteren/leukvinden/ietsindietrant door te schrijven dat ik dat vertik en dat dat mijn mening is (en dat ik die heb omdat ik nou eenmaal die mening mag hebben.), en vervolgens krijg ik zo'n beetje de schuld van wat die man in Tilburg overkomen is. Terwijl ik in die post al aangaf niet van geweld tegen homo's te houden. En ga me ook niet beschuldigen dat ik hier een lange neus maak richting dat slachtoffer. Want ook dat doe ik niet.
En verder ben ik het met Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eens dat een topic als dit dat bestaat uit een opsomming van "Oh wat erg" afgewisseld met "Tegen de muur met die daders" nou ook niet echt heel spannend is. Voor dat soort shit kun je imho net zo goed op GeenStijl gaan kutten.
Ook valt er op zo'n OP natuurlijk nooit echt ontopic te reageren. Als ik was gaan drammen over het feit dat de meeste criminaliteit in Nederland in Brabant plaatsvindt (wat zo is) was dat gezien de TT ontopic. Als ik was gaan discussieren over verlammingen en de verschillende mogelijkheden om er mee om te gaan ook.
En tenslotte: Als ik morgen ineens 180 graden gedraaid ben in mijn opvattingen over homosexuelen (en dat kan best....) krijg ik daar ook commentaar op.
Maar goed, hand in eigen lederen tanga stekend geef ik wel toe dat ik lichtjes zuigend bezig was.
Persoonlijk vind ik het vieren van de geaardheid te ver gaan. En regelmatig bekruipt me het idee dat homoseksualiteit, zowel voor manen als vrouwen, in de media lijkt te worden aangemoedigd. Vooral in de pop cultuur die gericht is op pubers en adolecenten. Daar kan ik me aan storen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander van handtasjes, nog van mensen met een oranje klomp op hun hoofd, maar mijn criteria is, dat zolang iemand niet een ander tot last is, dat je de ander moet respecteren, en geweld nooit een rechtvaardiging is.
En wie doen dat? Juist Heteroseksuelen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het vieren van de geaardheid te ver gaan. En regelmatig bekruipt me het idee dat homoseksualiteit, zowel voor manen als vrouwen, in de media lijkt te worden aangemoedigd. Vooral in de pop cultuur die gericht is op pubers en adolecenten. Daar kan ik me aan storen.
Maar dat staat allemaal los van individuele personen. Wat mijn buurman doet moet hij helemaal zelf weten. Als hij een handtasje wil dragen wil ik wel helpen uitzoeken.
Hoe wordt het aangemoedigd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef Rica het volgende:
[..]
En regelmatig bekruipt me het idee dat homoseksualiteit, zowel voor manen als vrouwen, in de media lijkt te worden aangemoedigd.
Hoe kan het nou worden aangemoedigd, Je wordt echt niet homo als je hetero bent, en ook andersom niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het vieren van de geaardheid te ver gaan. En regelmatig bekruipt me het idee dat homoseksualiteit, zowel voor manen als vrouwen, in de media lijkt te worden aangemoedigd. Vooral in de pop cultuur die gericht is op pubers en adolecenten. Daar kan ik me aan storen.
Door het als modieus neer te zetten en of te verheerlijken.quote:
Ik zie dit niet. Is het zichtbaar laten zijn ervan hetzelfde als het verheerlijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Door het als modieus neer te zetten en of te verheerlijken.
Ok. Het zou een stuk schelen als homostages zich achter gesloten deuren zouden afspelen. Die parken en parkeerplekken zijn niet bepaald ten voordele van de goodwill.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Go. Enkel komen haten op homo's, wordt niet op prijs gesteld. Als je alleen je persoonlijke problemen met homo's van je af wil schrijven, raad ik een dagboek aan, niet dit forum
Wat zijn dat?quote:
Maar... wat is nou een homostage?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok. Het zou een stuk schelen als homostages zich achter gesloten deuren zouden afspelen. Die parken en parkeerplekken zijn niet bepaald ten voordele van de goodwill.²
Je schrikt er elke keer van dat er nog steeds mensen zijn die bang zijn dat homo's hetero's zouden kunnen bekeren (quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef barthol het volgende:
[..]
Hoe kan het nou worden aangemoedigd, Je wordt echt niet homo als je hetero bent, en ook andersom niet.
Dat is jargon voor mannen die sensueel met elkaar zijn. Dat moet uit de openbare ruimte wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef MrJones het volgende:
[..]
Maar... wat is nou een homostage?
Maar je kon nog wel lopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef MrJones het volgende:
Ik heb wel homostage gelopen, maar kon daarna geen werk vinden.
Jij snapt het. Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Elkaar aflebberen en seks hebben hoort altijd achter gesloten deuren plaats te vinden, of je nou homo, hetero of biseksueel bent.
Ook bij hetero's, als je het mij vraagt. En als straf voor het overtreden van die fatsoensregel, vind ik verlamming wat cru, wat jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is jargon voor mannen die sensueel met elkaar zijn. Dat moet uit de openbare ruimte wat mij betreft.²
Wat is dat nu weer voor ontstellende en volstrekt nietszeggende dooddoener, die ook nog eens totaal misplaatst is in een topic dat gaat over een in elkaar gemepte kroegganger.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Elkaar aflebberen en seks hebben hoort altijd achter gesloten deuren plaats te vinden, of je nou homo, hetero of biseksueel bent.
Een fase in de opleiding tot homo. Dat snap je toch wel? Je kunt niet alles uit boekjes leren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef MrJones het volgende:
[..]
Maar... wat is nou een homostage?
Het is gericht op jong publiek waardoor die grens heel erg dun is. Kinderen zijn erg beinvloedbaar. Je hebt te maken met sociale druk, er bij willen horen ed. Ik kan me er gewoon aan storen soms. Het is overigens maar één aspect van wat er over kinderen en pubers uitgestort wordt, dit hoort in een veel bredere discussie, niet eentje over homoseksualiteit an sich. Het past ook niet in een topic over geweld tegen homos dus ik laat het hierbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik zie dit niet. Is het zichtbaar laten zijn ervan hetzelfde als het verheerlijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |