quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck, Joysa komt misschien, nu moet ik natuurlijk wel op 'misschien'...
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
-Tha_Erik
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Twi
-Retronix
-Godshand
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Meowingtons
-Intronic
-Flippiee
-Spaghettivreter
-marbasnarf
-naatje_1
Normaal niet iets waar jij van zou stoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik stopte toen zijn piemel richting mijn achterkantje ging.
Ja cool een kroegentocht..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Misschien heb ik er ook wel zin, afhankelijk van de plannen.
Als het plan is Skihut of een of andere pauper disco, ga ik niet mee.
Maar Melkweg of Paradiso lijkt me wel leuk, of een kroegentocht
Zijn er ook mensen die van ver komen en wat doen die mbt overnachten, naar Arnhem gaan geen nachttreinen
Als je nu gewoon zegt dat je wil weten welke vrouwen je kan neuken. Je loopt ook al zo te vissen in het "25-35 jarige ontmoeten" topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die interesseren me dan ook niet
[/quote]quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
zijn wat namen vergeten die npog wel in post 211 stonden maar ineens niet meer in 241
-heloef
-Silk
-Royco1
-Myraela
-Tha_Erik
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Twi
-Retronix
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Meowingtons
-Intronic
-Flippiee
-Spaghettivreter
-marbasnarf
-naatje_1
-godshand
-charmed_angel
-ook_gek
Tsja, er kan van alles tussen komen dat je belangrijker vindt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:48 schreef Godshand het volgende:
Wat is het nut van zo'n misschien lijst? Weten dat iemand de meet niet belangrijk genoeg vindt, en hoopt dat ie kan afzeggen voor een geile date met iemand anders?
Dat je geen vreemden bij je laat slapen, begrijp ik, zou ik zelf ook niet snel doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Retronix het volgende:
[..]
Ja cool een kroegentocht..
Ik woon zelf 15 km van A'dam, maar ik laat niet zomaar vreemden crashen.. Je hebt wel goedkope hostels in de stad..
Dubstep is ok toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef whosvegas het volgende:
In Paradiso en de Melkweg is 6-4 niet veel bijzonders te doen, behalve dubstep en hardcore
We hebben onze locatie!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef whosvegas het volgende:
In Paradiso en de Melkweg is 6-4 niet veel bijzonders te doen, behalve dubstep en hardcore
Ja.quote:
jij komt toch niet manquote:
Arriveren in Amsterdam->Kroeg veroveren->als je zin hebt, mee gaan in een of andere danstent, de ene helft wil techno, de andere helft alternatief/casualquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:08 schreef Debenijde het volgende:
Kan iemand beknopt uitleggen wat het inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |