quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef SiIk het volgende:
Ik ben een 35jarige man.Ik kan dit verifiėrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
je hebt er aangezeten met je grijpgrage vette vingertjesquote:
Ik stopte toen zijn piemel richting mijn achterkantje ging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt er aangezeten met je grijpgrage vette vingertjes
32,mquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Doe het zelf dan ook.
18, vrouw
De meest snuggere ben je niet te zien aan je reacties maar gewoon iedere user opzoeken voor het geslacht en geboortedatum is gewoon erg omslachtigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent wel de meest extreme luie donder van allemaal
Het geslacht staat naast de user hoor, tenminste, als ze het eerlijk hebben ingevuld
thenksquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel succes met het uitzoeken en schatten van de leeftijd
Ongetwijfeld, maar die interesseren me dan ook nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef Retronix het volgende:
Wat boeit het of je je leeftijd erbij zet.. Als ik het zo lees gedragen zich er een aantal toch wel als pubers, zeker na een avond met alcohol..
Sneak je huis uit, zeg dat je in Den Haag uitgaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik durf nog niet te zeggen of ik kom. Daar mijn ouders nogal tegen Amsterdam zijn wat betreft stappen... Geld is dan gelukkig geen probleem meer (ga ik vanuit).
Ik bel ze wel eventjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik durf nog niet te zeggen of ik kom. Daar mijn ouders nogal tegen Amsterdam zijn wat betreft stappen... Geld is dan gelukkig geen probleem meer (ga ik vanuit).
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck, Joysa komt misschien, nu moet ik natuurlijk wel op 'misschien'...
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
-Tha_Erik
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Twi
-Retronix
-Godshand
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Meowingtons
-Intronic
-Flippiee
-Spaghettivreter
-marbasnarf
-naatje_1
Normaal niet iets waar jij van zou stoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik stopte toen zijn piemel richting mijn achterkantje ging.
Ja cool een kroegentocht..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Misschien heb ik er ook wel zin, afhankelijk van de plannen.
Als het plan is Skihut of een of andere pauper disco, ga ik niet mee.
Maar Melkweg of Paradiso lijkt me wel leuk, of een kroegentocht
Zijn er ook mensen die van ver komen en wat doen die mbt overnachten, naar Arnhem gaan geen nachttreinen
Als je nu gewoon zegt dat je wil weten welke vrouwen je kan neuken. Je loopt ook al zo te vissen in het "25-35 jarige ontmoeten" topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die interesseren me dan ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |