Ik vind dat we sowieso dan even naar The Old Sailor moetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kom misschien, als we eerst nog een kroeg of zo opzoeken
Wie komen er?
-heloef
Misschien
-magnetronkoffie
Lijstje aanvullen gaarne.
Sorry Miranda.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik duh
Je had me er best al even bij kunnen zetten Loefje
Jij mag van mij een topic openen, maar pas op Myra sluit hem zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Kan ik dan real life topics openen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry Miranda.![]()
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
Misschien
-magnetronkoffie
Als ik kom, ben ik het hier mee eens!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik wil wel los gaan
Dus Cooldown, Woody's, Pirates
Oh ik ben niet genoeg reden, ik hoor het al.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
Mits ik mijn lieftallige wederhelft zover krijg.
matige irish pub danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef heloef het volgende:
Ik pleit voor een Irish Pub!
Ik vond het wel opvallend dat we laatst in een Irish Pub zaten waar ze Rihanna en Justin Timberlake draaiden.
Ze hadden ook Riverdance kunnen draaien.quote:
kan je daar dansenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef heloef het volgende:
Ik pleit voor een Irish Pub!
Ik vond het wel opvallend dat we laatst in een Irish Pub zaten waar ze Rihanna en Justin Timberlake draaiden.
Nee.quote:
Mensen die door anderen in het lijstje gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
Ach waarom ook niet.Dan ben ik nog jong.
Je bent wel reden genoeg, hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben niet genoeg reden, ik hoor het al.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:12 schreef MsMessy het volgende:
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
Waarom zou ik mezelf in het lijstje plaatsen? Het is veel leuker voor de mensen als ik als grote verrassing ineens voor hun neus sta.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
Mensen die door anderen in het lijstje gezet moeten worden.
Een R&P meet voor heel FOK! denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
Is dit een stapmeet alleen voor de mensen die moeite met versieren hebben?
Een iedereen is welkom meetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
Is dit een stapmeet alleen voor de mensen die moeite met versieren hebben?
In dat geval wil ik wel komen, ben ik dan de opa van de groep (36)?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een iedereen is welkom meet
In ieder geval ouder dan mij...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel komen, ben ik dan de opa van de groep (36)?
Weet jij niets vanquote:
C_a houdt je handje wel vast.quote:
Hmm zal er nog eens over nadenken dan.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Aan de andere kent denk ik eerder dat ik haar handje vast moet houden omdat ze anders wellicht omvalt
Alsof jij mee magquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:21 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm laat maar, zie al een Ierse pub en Cooldown café voorbij komen__
Ga dan naar Club BlinQ of zo...
Nou enquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de dag er na een stampfeest in Brabant, ik kom helaas niet.
Brabantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de dag er na een stampfeest in Brabant, ik kom helaas niet.
Ik kan er niks aan doen dat jij onder de plak zit.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
Dit voor iedereen alleen het idee voor een meet is hier geboren. Daarom het topique in R&P.
Pleur je naam even in het lijstje danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Heb mono al omgepraat, dit betekent automatisch dat ik er ook zeker bij ben voor als dat nog niet duidelijk was
Is de vorige keer ook gebeurd toen mensen Woody's zat waren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
Die huilies over Cooldown
Dan ga je toch naar een andere tent, wellicht zijn er van de groep vast mensen die met je meewillen. Op splitten is vast niets op tegen gedurende de avond?
Zo?quote:Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
-Sinterklaaskapoentj3
-Monopoly
-Patje1987
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
We gaan de hele avond hosselen.quote:
Ja gewoon beginnen in een kroeg en dan naar woody's ofzo? En dan later op de avond evt splitsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is de vorige keer ook gebeurd toen mensen Woody's zat waren.
Dat was kut ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de foute dingen trouwens wel leuk. Iets anders in die richting vind ik ook prima en rustig beginnen is misschien ook wel tof. Zeker als er veel nieuwe mensen komen is het wel fijn om eerst een beetje te praten.
Zolang het maar niet weer zo'n "we gaan wel en we zien wel" is en dan uiteindelijk de halve avond lopen twijfelen en maar blijven rondlopen buiten.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef Retronix het volgende:
Ik vind alles best, als het maar geen Skihut achtige tiener zuiptent is..
Hoezo? Tienersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eens.
Dan ga ik een andere kant op.
Zo beter meneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heet geen Sinterklaaskapoentj3
Nee serieus, ik zei nog dat is echt een slecht plan.. Nu echt van te voren in een kroeg meeten ipv een meetspot, dan komt iedereen weer een half uur te laat en met een groep van 20 op zoek naar een kroeg is gewoon kut, daar waren we in Utrecht 1.5 uur mee bezig vanaf de meettijd tot we ergens zaten met een biertje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de foute dingen trouwens wel leuk. Iets anders in die richting vind ik ook prima en rustig beginnen is misschien ook wel tof. Zeker als er veel nieuwe mensen komen is het wel fijn om eerst een beetje te praten.
Zolang het maar niet weer zo'n "we gaan wel en we zien wel" is en dan uiteindelijk de halve avond lopen twijfelen en maar blijven rondlopen buiten.
Kleine squote:
Godsammequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee serieus, ik zei nog dat is echt een slecht plan.. Nu echt van te voren in een kroeg meeten ipv een meetspot, dan komt iedereen weer een half uur te laat en met een groep van 20 op zoek naar een kroeg is gewoon kut, daar waren we in Utrecht 1.5 uur mee bezig vanaf de meettijd tot we ergens zaten met een biertje.
Ik zeg: meeten in een kroeg tussen die en die tijd, dan kunnen laatkomers ook gewoon aanschuiven
[..]
Kleine s
Schuld van Silk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dan komt iedereen weer een half uur te laat
Ja inderdaad, toen hebben we echt een uur in de Starbucks gezeten. Ik wil een paar mensen best eerder treffen als ze niet weten waar ze heen moeten of samen willen lopen/reizen whatever. Maar niet meer de hele groep, want ik ga niet meer wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee serieus, ik zei nog dat is echt een slecht plan.. Nu echt van te voren in een kroeg meeten ipv een meetspot, dan komt iedereen weer een half uur te laat en met een groep van 20 op zoek naar een kroeg is gewoon kut, daar waren we in Utrecht 1.5 uur mee bezig vanaf de meettijd tot we ergens zaten met een biertje.
Ik zeg: meeten in een kroeg tussen die en die tijd, dan kunnen laatkomers ook gewoon aanschuiven
Ik zie mijn vriendin amper, alleen 1 dag in het weekend, terwijl we 300m bij elkaar vandaan wonen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij onder de plak zit.
Starbucksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toen hebben we echt een uur in de Starbucks gezeten. Ik wil een paar mensen best eerder treffen als ze niet weten waar ze heen moeten of samen willen lopen/reizen whatever. Maar niet meer de hele groep, want ik ga niet meer wachten.
Duidelijk een locatie hebben, dan hoeft dat getwijfel ook niet meer.
Wat is er zo cool aan Cooldown dan? Harde en slechte muziek, tokkie uitsmijters, jezelf schor schreeuwen en veel dronken mensen? Toen ik tiener was had ik daar al snel genoeg van.. Ok, als je als 30tiger tieners wil versieren maak je idd misschien kans omdat ze dronken zijn en weinig eigenwaarde hebben..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
Die huilies over Cooldown
Dan ga je toch naar een andere tent, wellicht zijn er van de groep vast mensen die met je meewillen. Op splitten is vast niets op tegen gedurende de avond?
LOL heeeeeeeuuuuuuuuujeeeeeeeuuuuuuuhh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan gewoon bier drinken en kut roepen.
En naar iedereen schreeuwen uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:48 schreef Retronix het volgende:
[..]
LOL heeeeeeeuuuuuuuuujeeeeeeeuuuuuuuhh!
Wat is deze. Ik ben altijd optijd.quote:
Verkaptebijwiekanikslapenterwijljijmehardinmnbipspaktpostquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen slaapplaats meer in de buurt van Amsterdam
Absoluut niet!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkaptebijwiekanikslapenterwijljijmehardinmnbipspaktpost
Drommel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkaptebijwiekanikslapenterwijljijmehardinmnbipspaktpost
We kunnen natuurlijk met zijn allen gewoon in een hotel gaan zitten, krasnapolsky ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want ik ben echt een enorm rijke stinkerd. Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk met zijn allen gewoon in een hotel gaan zitten, krasnapolsky ofzo.
Nee dat was een verkapteikmeldmijhelemaalnietaanvoordezemeetmaarwilweleveneenopmerkingmakenmbttotdezemeetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drommel.
Verkapte ikmeldmeaanvoordemeetmaardatdurfiknietzogoednormaaltezeggen post
Verkapteikverkoopmijnkontjehelemaalnietachterhetstationpostquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want ik ben echt een enorm rijke stinkerd. Hoe kon ik dat nou vergeten
Dan word het slapen op een bankje, ook goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want ik ben echt een enorm rijke stinkerd. Hoe kon ik dat nou vergeten
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee dat was een verkapteikmeldmijhelemaalnietaanvoordezemeetmaarwilweleveneenopmerkingmakenmbttotdezemeet
Als er een meet in Groningen komt ben ik van de partij
Ik wil gewoon een paar uur slaap voordat ik terug ga rijden want ik ga NIET met het OV.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan word het slapen op een bankje, ook goed.
Als ik gedronken heb slaap ik overal.
Oh dan rij jij vast wel een stukje om om passagiers op te halen hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een paar uur slaap voordat ik terug ga rijden want ik ga NIET met het OV.
Whehe ALS ik ga dan wil ik je best oppikken hoor maar ik ga alleen als ik een slaapplaats heb en dus weet ik niet of ik je dan ook weer thuis kan brengen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan rij jij vast wel een stukje om om passagiers op te halen he
Slapen in de autoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehe ALS ik ga dan wil ik je best oppikken hoor maar ik ga alleen als ik een slaapplaats heb en dus weet ik niet of ik je dan ook weer thuis kan brengen!
Ik heb nog wel een paar vrienden van vroeger die in de stad wonen, en gelukkig woon ik er maar 15 km vanaf..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaandam ns slaapt lekker, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven wanneer gaan wij weer bier drinken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam ns slaapt lekker, weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was wellicht nog niet duidelijk, ff aangepastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Twi
-Retronix
-Godshand
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Meowingtons
-Intronic
-Flippiee
Weeniequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Steven wanneer gaan wij weer bier drinken?
quote:
Jantjes verjaardaggggggquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:43 schreef Silenus het volgende:
Ik kom alleen als we naar het cooldown, de bubbels of Jantjes Verjaardag gaan.
Wel tof dat je je schuld inlost. Weet Stokstaart het al?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik weer eens lekker over die kale bats van je pissen.quote:
Ja, hij komt bij hem vandaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jantjes verjaardagggggg
[..]
Wel tof dat je je schuld inlost. Weet Stokstaart het al?
Hoe lang moet je die UI houden?quote:
opzich wel lekker jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan ik weer eens lekker over die kale bats van je pissen.
Pak dan wel even het goede rijtjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef Melting het volgende:
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
- Melting
Tot vrijdagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet je die UI houden?
Arme jij!quote:
Nee pak jij het goede rijtje:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pak dan wel even het goede rijtje
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Wel eens een uur gezeten en dat was koud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Wel eens een uur gezeten en dat was koud.
Iemand vond je zielig en een echte zwerver blijkbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken
Heb prinsheerlijk geslapen en werd wakker met een zak snoep in mijn hand
Haha, dat zijn de mooiere verhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken
Heb prinsheerlijk geslapen en werd wakker met een zak snoep in mijn hand
Mijn fiets stond er ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand vond je zielig en een echte zwerver blijkbaar
Ik vind Cooldown ook niet tof, dus ik zou gewoon vragen wie er mee gaan naar de Melkweg oid. Spijkerharde technoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan Cooldown dan? Harde en slechte muziek, tokkie uitsmijters, jezelf schor schreeuwen en veel dronken mensen? Toen ik tiener was had ik daar al snel genoeg van.. Ok, als je als 30tiger tieners wil versieren maak je idd misschien kans omdat ze dronken zijn en weinig eigenwaarde hebben..
Maar voeg mij maar toe, er zijn inderdaad vast wel een paar lui die dezelfde interesses hebben als mij.. Ik zou bijvoorbeeld graag willen beginnen in een rustig café/kroeg zoals de Kroon op Rembrandts, en later naar een dans locatie zoals Trouw, Melkweg, Studio 80 of een andere tent waar elektronische muziek en het liefst spijkerharde techno gedraaid word.. Als we ooit zelf een locatie huren ofzo draai ik mijn eigen muziek wel..
Datum staat al vastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Retronix het volgende:
We kunnen beter duidelijke afspraken maken over wie wat wanneer wil.
Ik wil op een zaterdag beginnen een café/kroeg en later goede elektronische dans muziek, en ik wil geen Cooldown, Jantjes Verjaardag of Skihut..
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?quote:
Prima, open een topic voor een meet op 7 aprilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?![]()
Beginnen met een gezamelijk biertje is wel leuk, en dan kunnen de skihutters die kant op, en wij op naar een leuke tent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |