quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam ns slaapt lekker, weet ik uit ervaring
Kan ik weer eens lekker over die kale bats van je pissen.quote:
Ja, hij komt bij hem vandaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jantjes verjaardagggggg
[..]
Wel tof dat je je schuld inlost. Weet Stokstaart het al?
Hoe lang moet je die UI houden?quote:
opzich wel lekker jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan ik weer eens lekker over die kale bats van je pissen.
Pak dan wel even het goede rijtjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef Melting het volgende:
Wie komen er?
-heloef
-Silk
-Charmed Angel
-Royco1
-Myraela
Misschien
-magnetronkoffie
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
- Melting
Tot vrijdagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet je die UI houden?
Arme jij!quote:
Nee pak jij het goede rijtje:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pak dan wel even het goede rijtje
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Wel eens een uur gezeten en dat was koud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam ns slaapt lekker, weet ik uit ervaring
Dan heb je te weinig gedronkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Wel eens een uur gezeten en dat was koud.
Iemand vond je zielig en een echte zwerver blijkbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken
Heb prinsheerlijk geslapen en werd wakker met een zak snoep in mijn hand
Haha, dat zijn de mooiere verhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken
Heb prinsheerlijk geslapen en werd wakker met een zak snoep in mijn hand
Mijn fiets stond er ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand vond je zielig en een echte zwerver blijkbaar
Ik vind Cooldown ook niet tof, dus ik zou gewoon vragen wie er mee gaan naar de Melkweg oid. Spijkerharde technoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan Cooldown dan? Harde en slechte muziek, tokkie uitsmijters, jezelf schor schreeuwen en veel dronken mensen? Toen ik tiener was had ik daar al snel genoeg van.. Ok, als je als 30tiger tieners wil versieren maak je idd misschien kans omdat ze dronken zijn en weinig eigenwaarde hebben..
Maar voeg mij maar toe, er zijn inderdaad vast wel een paar lui die dezelfde interesses hebben als mij.. Ik zou bijvoorbeeld graag willen beginnen in een rustig café/kroeg zoals de Kroon op Rembrandts, en later naar een dans locatie zoals Trouw, Melkweg, Studio 80 of een andere tent waar elektronische muziek en het liefst spijkerharde techno gedraaid word.. Als we ooit zelf een locatie huren ofzo draai ik mijn eigen muziek wel..
Datum staat al vastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Retronix het volgende:
We kunnen beter duidelijke afspraken maken over wie wat wanneer wil.
Ik wil op een zaterdag beginnen een café/kroeg en later goede elektronische dans muziek, en ik wil geen Cooldown, Jantjes Verjaardag of Skihut..
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?quote:
Prima, open een topic voor een meet op 7 aprilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?![]()
Beginnen met een gezamelijk biertje is wel leuk, en dan kunnen de skihutters die kant op, en wij op naar een leuke tent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee, komop.. Waarom zo? We hoeven toch niet allemaal op vrijdag? Als we nou gewoon splitsen in de Skithut groep op vrijdag, en de wat serieuzere groep op zaterdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |