abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 11:56:37 #1
70532 loveli
N
pi_108497264
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_108497436
Wat is hier gemiddeld de leeftijd ongeveer? ik had het vermoeden dat het gemiddeld iets boven mijn leeftijd was..
pi_108497451
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef the85mc het volgende:
Sinds kort 27! Wat klinkt dat al oud eigenlijk..
:@ had je rond de 21 of zo geschat, maar wel geruststellend dat ik niet de enige ben op die leeftijd die nog altijd zo prutst met relaties en aanverwante :') :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108497459
Ben nu 27 en kijk al sinds mijn 26ste op tegen de big 3 - 0. Best wel zielig eigenlijk, maar het lijkt me echt niks :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108497461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ had je rond de 21 of zo geschat, maar wel geruststellend dat ik niet de enige ben op die leeftijd die nog altijd zo prutst met relaties en aanverwante :') :P
Hier nog één en ik ben 28. :')
pi_108497490
Ik ben 23, dus ik mag nog een paar jaartjes posten in dit topic!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108497514
Dit was de poll van laatst, Mc
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108497534
Nog ouder dan bejaard.. zombies? :o
pi_108497610
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Bijna 30.. :X
30 O+
pi_108497611
Ach MC, ik heb een broertje van jouw bouwjaar, dus in mijn ogen ben je altijd jonger .
pi_108497616
Hee, een naamtopic.

Ik heb op vakantie maar eens niet gezegd hoe oud ik was, maar gevraagd hoe oud ze dachten en er dan 3 jaar op gegooid om de flatteermarge te compenseren. Dat was prima voor mijn ego.

Wel een rare situatie dat ik dus heb gezoend met iemand die dénkt dat ik 8 jaar ouder ben. :+ Little does he know.
pi_108497627
Hoe oud ben jij nu eigenlijk echt, Co? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108497628
quote:

[..]

Je prutst heul niet aan! Althans, ligt niet aan jou, je komt gewoonweg net niet het juiste meisje tegen. Jij bent tof O+
pi_108497647
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef conleche het volgende:
Hee, een naamtopic.

Ik heb op vakantie maar eens niet gezegd hoe oud ik was, maar gevraagd hoe oud ze dachten en er dan 3 jaar op gegooid om de flatteermarge te compenseren. Dat was prima voor mijn ego.

Wel een rare situatie dat ik dus heb gezoend met iemand die dénkt dat ik 8 jaar ouder ben. :+ Little does he know.
Hoe oud was hij? :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108497708
Sinds gisteren zwaar verkouden (thanks Martijn O+). Wattenhoofd, verstopte neus, keelpijn. Overigens wel gewoon gaan werken en heel veel studenten kwamen me heul lief beterschap wensen enzo O+

Zo meteen trouwens infuus. Krijg nu ook anti-jeuk-zooi *O*
pi_108497745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe oud ben jij nu eigenlijk echt, Co? :@.
Oh! Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar :D Ik schat je volgens mij ook een stuk jonger in dan je bent. Waarschijnlijk deels doordat je zo'n lekker wijf bent O+ :9
pi_108497750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe oud was hij? :D
13
pi_108497751
Nu ik 26 ben heb ik wel het gevoel alsof ik alles voor elkaar moet hebben. Nog niet afgestudeerd zijn op je 25e, ok, kan. Maar dat nog niet zijn op je 26e... Gelukkig was ik net een paar maanden voor m'n verjaardag klaar. :'). :+.
pi_108497761
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef conleche het volgende:
Hee, een naamtopic.

:D
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108497833
quote:

[..]

Tsja, blijkbaar val ik net op de verkeerde. Heb wel wat relaties gehad maar ben de ware nog niet tegengekomen. Klinkt wel erg wijverig :) Ben de ware wel 1 keer tegengekomen en blijkbaar voelde zij dat ook zo, maar ze woonde in Noorwegen. Ik was toen 18, zij 19. Uiteindelijk heeft dat niet gewerkt.. Het is op die leeftijd lastig om elkaar vaak te zien..
Ben 4 jaar geleden voor het laatst daar geweest, maar heb daarna geen contact meer gehouden. Je maakt het dan voor jezelf alleen maar moeilijker..
Ik ging kort geleden op FB en toen gaf FB mogelijke vrienden. Omdat ze nog ergens in mn maillijst stond zag ik haar foto ineens. Op haar profiel zag ik dat ze afgelopen zomer is getrouwd... Tuurlijk gun ik haar het allerbeste, maar stiekem deed het wel een beetje pijn..
pi_108497867
30 doet geen pijn. Ik kan er al anderhalf jaar aan wennen en het voelt prima! :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:18:32 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108497918
25! Een kwart eeuw! B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 12:19:26 #23
70532 loveli
N
pi_108497942
63, maar ik heb goede anti-rimpelcreme.
crap in = crap out
pi_108498184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu ik 26 ben heb ik wel het gevoel alsof ik alles voor elkaar moet hebben. Nog niet afgestudeerd zijn op je 25e, ok, kan. Maar dat nog niet zijn op je 26e... Gelukkig was ik net een paar maanden voor m'n verjaardag klaar. :'). :+.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje (ik ben 25), maar nu eigenlijk niks blijkt te lopen zoals ik gepland had kan ik dat gek genoeg best goed van me af zetten. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108498215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef loveli het volgende:
63, maar ik heb goede anti-rimpelcreme.
Ik ook :7
Maar nu verkouden, dus het is meer 83 oO< Mijn tanden doen zeer :')
En vanmorgen 2 kilo teveel op mijn weegschaal :( hopelijk vocht van doorslikken pil O-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108498264
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon.
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 12:32:49 #27
70532 loveli
N
pi_108498319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ook :7
Maar nu verkouden, dus het is meer 83 oO< Mijn tanden doen zeer :')
En vanmorgen 2 kilo teveel op mijn weegschaal :( hopelijk vocht van doorslikken pil O-)
Hoop pillen als er 2 liter water in zit :')
crap in = crap out
pi_108498369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je prutst heul niet aan! Althans, ligt niet aan jou, je komt gewoonweg net niet het juiste meisje tegen. Jij bent tof O+
Aww *;
Maar toch pruts ik nog geregeld aan hoor :P
Geen, dagboek van ex lezen terwijl je uit goedheid nog mag crashen bij haar, om er achter te komen dat je slecht in bed bent en dan ook nog eens mee confronteren-gepruts gelukkig, maar toch :+

Nu maar hopen dat de anti-jeuk helpt ^O^ En geniet van je koekjes en zulks!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Tsja, blijkbaar val ik net op de verkeerde. Heb wel wat relaties gehad maar ben de ware nog niet tegengekomen. Klinkt wel erg wijverig :) Ben de ware wel 1 keer tegengekomen en blijkbaar voelde zij dat ook zo, maar ze woonde in Noorwegen. Ik was toen 18, zij 19. Uiteindelijk heeft dat niet gewerkt.. Het is op die leeftijd lastig om elkaar vaak te zien..
Ben 4 jaar geleden voor het laatst daar geweest, maar heb daarna geen contact meer gehouden. Je maakt het dan voor jezelf alleen maar moeilijker..
Ik ging kort geleden op FB en toen gaf FB mogelijke vrienden. Omdat ze nog ergens in mn maillijst stond zag ik haar foto ineens. Op haar profiel zag ik dat ze afgelopen zomer is getrouwd... Tuurlijk gun ik haar het allerbeste, maar stiekem deed het wel een beetje pijn..
Zo herkenbaar :')

Zoiets gelukkig niet gehad, hoef vaak maar te denken aan waarom het uitging en ben gewoon weer vrolijk :)
pi_108498449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook wel een beetje (ik ben 25), maar nu eigenlijk niks blijkt te lopen zoals ik gepland had kan ik dat gek genoeg best goed van me af zetten. :)
Ik moet zo wennen aan die omschakeling naar het 'volwassen' leven, af en toe. Ineens ben ik afgestudeerd en heb ik een echte grotemensenbaan, woon ik straks samen in een koophuis met hypotheek en alles, harken we met z'n tweeën eigenlijk belachelijk veel geld binnen elke maand...

Ik denk soms nog dat ik stage loop. :+.
pi_108498540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet zo wennen aan die omschakeling naar het 'volwassen' leven, af en toe. Ineens ben ik afgestudeerd en heb ik een echte grotemensenbaan, woon ik straks samen in een koophuis met hypotheek en alles, harken we met z'n tweeën eigenlijk belachelijk veel geld binnen elke maand...

Eigenlijk vind ik zelf niet zoveel veranderd op de een of andere manier. Ik ben wel getrouwd, we hebben een hypotheek en allebei een 'echte' baan inderdaad :P, maar op de een of andere manier heb ik niet het idee dat we zo vreselijk volwassen zijn daardoor O+ En ik betwijfel of we dat ooit gaan hebben :P
pi_108498573
Pff, we zijn net bij de hypotheek bobo geweest * brain overload*

succes met je infuus Coco!! Ik hoop dat je jeuk ophoudt, naja niet helemaal :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108498582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik zelf niet zoveel veranderd op de een of andere manier. Ik ben wel getrouwd, we hebben een hypotheek en allebei een 'echte' baan inderdaad :P, maar op de een of andere manier heb ik niet het idee dat we zo vreselijk volwassen zijn daardoor O+ En ik betwijfel of we dat ooit gaan hebben :P
Ja, dat is dus ook eigenlijk wat ik bedoel. We spelen volwassen, of zo.
pi_108498632
22 meldt zich.

@Aurum. jaaaa had ik ook toen we van de hypotheekvrouw kwamen.. Wat zei ze ook al weer? en wat was dat ook al weer? En welke hypotheek raadde ze ook al weer aan? En waarom ook al weer
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 12:42:22 #34
70532 loveli
N
pi_108498669
Beleggingshypotheek en dan over 30 jaar giga cashen.
crap in = crap out
pi_108498683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, we zijn net bij de hypotheek bobo geweest * brain overload*

succes met je infuus Coco!! Ik hoop dat je jeuk ophoudt, naja niet helemaal :D :P
Hahaha, ieeeuwwww :D :+
pi_108498720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^ Dat :D
Heb gewoon wat meer verantwoordelijkheid maar van binnen voel ik me vaak nog een gigantische puber :+
pi_108498785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ Dat :D
Heb gewoon wat meer verantwoordelijkheid maar van binnen voel ik me vaak nog een gigantische puber :+
Idd. Heb ik ook hoor. Soms wordt ik wakker geschud met rekeningen.. Owja. Ik ben nu volwassen. Rekeningen betalen. Koken. Schoonmaken. Doen alsof je alles onder controle heb O+
~ Bonito La Risa ~
pi_108498846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

13
}:|

Ik ben de nieuwste ep van The Bachelor aan het kijken. Waarom willen die vrouwen iets met Ben, ik snap het niet! :')
pi_108498875
O hai
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:49:16 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108498898
Ik heb geen flauw idee waar dat hele preiverhaal over gaat! Linkje? (per pm of dm graag, anders gaat iedereen het lezen en ik weet nog niet of ik dat wel wil :') :P).

Lijstje, nu ik er toch ben:

T: banaan (in de trein)
O: yoghurt met fruit en noten-muesli en honing :9
L: vier vezelrijke crackers met kaas (een halve plak tussen twee crackers)
T: appel
T: twee vezelrijke crackers met kaas
D: spaghetti met romige pestosaus en Italiaanse groente
Niet meer actief op Fok!
pi_108498952
Nog even terugkomend op het vorige topicdeel.. Wat voor werk doet Maria& in dit topic eigenlijk? Wel nieuwsgierig geworden nadat iedereen het zo'n Maria&achtige baan vindt. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een beetje fruit erbij, en dan vind ik het een mooi lijstje. Al zou er ook nog wel een boterham bijmogen (maar jij was erg klein, toch?)
Krap één meter 159. :Y En ik heb al een appel vandaag!

En koolhydraten genoeg toch? 's Ochtends havermout, 's middags bulgur en 's avonds zuurdesembrood. Ik mis daar geen boterham in. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_108499002
Ik vrees dat ik vrij weinig kan zeggen over jouw lijstjes, minilot. Je eet volgens mij meestal drie prachtige maaltijden op een dag, maar wat de hoeveelheden zijn en wat er allemaal in zit is me dan vaak toch niet duidelijk. Ik ga er maar vanuit dat je drie hoofdmaaltijden goed genoeg zijn en je geen tussendoortjes meer nodig hebt?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:52:46 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108499009
Op naar jeukloze Coco! O+

Onvolwassen-volwassen voor het leven! :7

Grotemensenbaan-boks :7
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:53:06 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499019
quote:

[..]

Mag op je 28e ook nog hoor :Y :').

Ik heb me uitgeschreven van foute sites ^O^. Heb dat soort dingen nooit gedaan en wil het bij nader inzien ook helemaal niet.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:53:40 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

13
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:55:12 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108499089
Foute sites?
pi_108499173
Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met roomboter en extra pure hagelslag
L: 2 x geroosterd Allison met gesmolten Oud Amsterdam kaas en ham
T: stroopwafel
T: wodka
D: halve gegrilde eendenborst met sinaasappelsaus, frietjes en witlof met ham&kaas uit de oven. B&J toe.

Vandaag:
O: cappuccino en 2 volkoren beschuitjes met roomboter en extra pure hagelslag
L: restje witlof met ham/kaas
T: glas verse jus
S: hardlopen
T: wodka, kroepoekjes of chips
D: gestoofde kip met bimi, indien veel trek nog wat frietjes erbij.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:58:15 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499206
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foute sites?
Ja foutevrouwensites :P. Ik heb liever iemand die in mij geīnteresseerd is O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_108499236
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foute sites?
Die met rondlebberende getrouwde vrouwen gok ik :+ :P
pi_108499288
Ohai!

O+ co :D
pi_108499317
Lijstje

O: 2 volkoren beschuitjes met extra pure hagelslag
L: volkoren boterham achterham, 2 stukjes leverworst, ~200 gram wortels
S: half uurtje oefeningen
T: bakje magere kwark met muesli
D: zuurkoolstamppot met worst (change of plans gisteren)
T: mineola en een banaan

Zal in de middag misschien nog wel wat bij komen, maar dat zien we dan wel weer.
pi_108499395
Ok wat is een goed excuus om iemand te contacten op linkedin waar ik absoluut geen zakelijke interesse in heb? En die ook niet in de buurt woont maar waarvan ik wel wil weten wanneer deze persoon in de buurt is? Facebook is geen optie, te prive.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:03:22 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die met rondlebberende getrouwde vrouwen gok ik :+ :P
Juist.

En ik had zondag een contact via RP met iemand die helemaal lijkt te zijn wat ik zoek (nog geen idee of dat nog een vervolg krijgt, though) en toen vond ik ineens dat ik mezelf ernstig tekort doe en gewoon voor iemand voor mezelf moet gaan. Vandaar :7.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 13:05:03 #54
70532 loveli
N
pi_108499465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Ok wat is een goed excuus om iemand te contacten op linkedin waar ik absoluut geen zakelijke interesse in heb? En die ook niet in de buurt woont maar waarvan ik wel wil weten wanneer deze persoon in de buurt is? Facebook is geen optie, te prive.
Volgens mij missen we wat info hier :7
crap in = crap out
pi_108499493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij missen we wat info hier :7
Nee hoor :) gewoon even een goed smoesje verzinnen :D
pi_108499502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Juist.

En ik had zondag een contact via RP met iemand die helemaal lijkt te zijn wat ik zoek (nog geen idee of dat nog een vervolg krijgt, though) en toen vond ik ineens dat ik mezelf ernstig tekort doe en gewoon voor iemand voor mezelf moet gaan. Vandaar :7.
^O^

Ik kreeg jou trouwens bij mijn LinkedIn suggesties, terwijl ik volgens mij geen gemeenschappelijke vrienden heb daar :o.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:06:53 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^O^

Ik kreeg jou trouwens bij mijn LinkedIn suggesties, terwijl ik volgens mij geen gemeenschappelijke vrienden heb daar :o.
Ja, ik kreeg jou ook en vroeg me ook al af hoe het kwam. Dacht door Maria, want daar zat ik te lurken ( :W Maria :P), maar zag geen link met jou.
Niet meer actief op Fok!
pi_108499571
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^O^

Volgens mij kijkt die site ook wel bij je mailcontacten enzo, misschien dat ze daar tussen staat?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:08:33 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108499589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij kijkt die site ook wel bij je mailcontacten enzo, misschien dat ze daar tussen staat?
Dat wel :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_108499596
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg jou ook en vroeg me ook al af hoe het kwam. Dacht door Maria, want daar zat ik te lurken ( :W Maria :P), maar zag geen link met jou.
Nee, ik heb geloof ik geen slankies op linkedin. Ik doe er niet zo heel veel mee, ik heb er echt alleen (oud-)collega's en mensen uit mijn vakgebied. Voor je-weet-maar-nooit :+. Dus raar wel ja!

edit: ik sla mailadressen nooit meer op in mijn adresboek, daar ben ik te lui voor :P. Maar als het andersom wel zo is, dan komt het daar vandaan lijkt me :Y.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108499620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat wel :Y.
Voila.
pi_108499635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee hoor :) gewoon even een goed smoesje verzinnen :D
Ik zag wat interessante relaties in je netwerk, zou ik je mogen toevoegen om zo m'n netwerk te verbreden? :? Ik heb geen flauw idee...
pi_108499651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
But why wil je weten wanneer die iemand in de buurt is? C'est mysterieux...
pi_108499667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

But why wil je weten wanneer die iemand in de buurt is? C'est mysterieux...
Om een koffie te drinken natuurlijk!
pi_108499835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Om een koffie te drinken natuurlijk!
Is dat een goed plan Perr? ;)
Be someone that makes you happy
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:16:46 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108499852
Heu bijzonder, ik dacht dat mijn Linkedin afgeschermd was :D Niet dat lurken niet mag hoor, maar dat dacht ik dus :+

Achja, ik ben momenteel toch niet zoekende dus doe ik er niks mee :@ :+ :D
pi_108499853
:o GB'tje toch! oO< :9 :7
pi_108499857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is dat een goed plan Perr? ;)
Maar natuurlijk!

Sorry, ik zit het topic weer over te nemen met mijn dingen :')
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 13:19:39 #69
70532 loveli
N
pi_108499924
Topic met alleen lijstjes is saai :P
crap in = crap out
pi_108499965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
:o GB'tje toch! oO< :9 :7
pi_108499984

kopen?
pi_108500016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zat oude topics door te lezen O-) :P
pi_108500040
Niet mijn soort schoenen, maar dat lijkt me sowieso lastiger als je lang bent. In mijn optiek moet die hak van de eerste schoen wat hoger, maar ja, daar zit jij natuurlijk weer niet op te wachten! :D
pi_108500092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
Niet mijn soort schoenen, maar dat lijkt me sowieso lastiger als je lang bent. In mijn optiek moet die hak van de eerste schoen wat hoger, maar ja, daar zit jij natuurlijk weer niet op te wachten! :D
ik vind die hak al vrij hoog. Als die hak hoger zou zijn ben ik 2 meter! Met deze hak al flink over de 1.90.

En het probleem is ook de schoenmaat, ik heb schoenmaat 44... 8)7
pi_108500121
ik vind ze allebei leuk jag...!

En loveli O+
pi_108500129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zat oude topics door te lezen O-) :P
_O- Ik weet welke!
pi_108500131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

kopen?
Ik vind ze mooi! Als ik zou moeten kiezen: het leer van de bovenste vind ik niet zo mooi gespannen (rimpeltjes bij de rondingen aan de voorkant), maar of dat exemplarisch is voor alle geleverde maten, is natuurlijk maar de vraag. De onderste met het strikje vind ik net iets leuker, maar ligt ook een beetje aan waar je het bij gaat dragen!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 13:26:51 #78
70532 loveli
N
pi_108500145
Doen, dat hakje. Op bijna 2 meter maken die paar cm niet uit. Je bent toch al groter dan iedereen. Een lage hak verandert dat niet.
crap in = crap out
pi_108500259
Mooie kleur Jag, ik ben alleen niet zo'n fan van de stiksels op de bi ba ballerina.

Ik heb gisteravond okerkleurige ballerina's aangekocht via internet, alsmede een maxi-dress (kan dat nog anno 2012?), nu nog hardloopschoenen en dan ben ik weer uitgewinkeld voor deze maand.
pi_108500315
Ik vind de ballerina's leuk!

En lunch :9
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 13:32:00 #81
70532 loveli
N
pi_108500332
Perr, yw ;)
crap in = crap out
pi_108500467
Ik vind ook de ballerina's het leukst, die andere zijn truttig in mijn ogen.

Ik wil nu wel een nummer weten van dat oude topic. Ben nieuwsgierig geworden. :D
pi_108500470
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel ja, ik ben ook soms verbaasd dat ik gewoon een baan heb enzo. Soms zelfs als ik boodschappen aan het doen ben, of de was. :+ Ik had ook wel verwacht dat ik in dit stadium veel volwassener zou zijn. Maar misschien voel je je wel nooit echt zo.
[/late reactie]
Everything has changed
pi_108500628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Juist.

Jeej! O+
Everything has changed
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:40:02 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108500654
Yay, mijn nieuwe woodland critters-jurkje c'est arrivé! O+ :D Ditmaal met hertjes, een uil en een fops :7 </in kader van volwassenheid> :') :+

[ Bericht 24% gewijzigd door MariaEtcetera op 28-02-2012 13:48:01 ]
pi_108500658
Henk is toch ook op het dating pad?
pi_108500925
het is weer lente!

Zo, beide schoenen besteld! :)
pi_108501034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mijn nieuwe woodland critters-jurkje c'est arrivé! O+ :D Ditmaal met hertjes, een uil en een fops :7 </in kader van volwassenheid> :') :+
Wat een mooie kleur!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:52:12 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108501062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat een mooie kleur!
/agree! Mooi rood is niet lelijk O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:59:48 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108501302
quote:
Ben jij dat op de foto? :o
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:01:12 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108501354
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ben jij dat op de foto? :o
Nee zo zie ik er niet bepaald uit he! :+ Al klopt de kleurstelling wel een beetje :7 Als ze ongeveer 15 kilo erbij had was de gelijkenis nog treffender denk ik zo! :D
pi_108501392
Al is het niet ver bezijden de waarheid natuurlijk.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:02:35 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108501405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee zo zie ik er niet bepaald uit he! :+
Nou, ik twijfelde serieus! :Y
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:03:59 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108501445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, ik twijfelde serieus! :Y
Zie edit :D Dat figuurtje zou ik wel prima vinden :9

Maar dank je dat je dacht dat ik het was O+ :D
pi_108501992
Meh. Ik ga op mn bed liggen, oeh! Fancy schmancy automatisch verstelbaar bed O+ Ik raak één knopje aan en mn bed gaat af :') En nu is ie al bijna tien minuten woest aan het piepen :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:20:58 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108502044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh. Ik ga op mn bed liggen, oeh! Fancy schmancy automatisch verstelbaar bed O+ Ik raak één knopje aan en mn bed gaat af :') En nu is ie al bijna tien minuten woest aan het piepen :+
Kan je ook gelanceerd worden? O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:23:10 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108502138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woest piepen :D

}:| :( piep. }:| :( piep! :r :(
pi_108502144
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan je ook gelanceerd worden? O+
:o :D

ik hoop het niet though :+
pi_108502150
Als enige vakantie hebben en tijdelijk geen OV is helemaal niet zo leuk :o
Heb nu wel een inloopkast gemaakt op zolder incl kledingrek, schoenenrek en bank om op te zitten tijdens het 'winkelen' _O-
pi_108502199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

xD Win ^^

Jos is m al uit komen zetten. Dus de rust is hersteld :+
pi_108502213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie edit :D Dat figuurtje zou ik wel prima vinden :9

Maar dank je dat je dacht dat ik het was O+ :D
Ik dacht het ook even en toen dacht ik: Nee dat is Maria niet die zou niet zo'n armband omdoen ( --> goede reden :') sowieso beetje te veel niet maria sierraden)

(volgens mij als je je voordelig draait met je lichaam en je buik inhoud kom je aardig in die richting hoor!)
pi_108502237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik lig in een deuk om die kotssmiley ineens.
pi_108502268
Er komen zo loodgieters en ik kom net uit de douche nog met een handdoekje om :o :') :9 ---> ik ga mij maar eens heel snel aankleden :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:28:03 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108502327
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Gebruik ik die tenminste ook eens! :+
pi_108502341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef Probability het volgende:
Er komen zo loodgieters en ik kom net uit de douche nog met een handdoekje om :o :') :9 ---> ik ga mij maar eens heel snel aankleden :')
:D :')

A dirty mind is a joy forever.
pi_108502410
quote:

[..]

Dat ja. :D
Everything has changed
pi_108502418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb 1x echt een lekkere loodgieter bij me thuis gehad. En door dat stomme cliché kon ik nergens anders meer aan denken. :')

Niks mee gedaan of course.
pi_108502425
dag "loodgieter", ik heb zo'n last van een "verstopte afvoer"... kunt u "helpen"? *knipper knipper*
Kwak
pi_108502522
quote:
Wat een superleuk jurkje!!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108502600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
dag "loodgieter", ik heb zo'n last van een "verstopte afvoer"... kunt u "helpen"? *knipper knipper*
:+ Als het een leuke is, maar als het dus geen leuke is moet ik mij héél erg snel aankleden :P
pi_108502681
quote:
Kijk maar uit, voor je het weet, zit 'ie de verkeerde "afvoer" te ontstoppen :').

en lol om het woest piepende bed en Maria's beeldvorming daarbij _O-.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108502722
quote:
Hahaha wat een teksten :D
pi_108502799
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kijk maar uit, voor je het weet, zit 'ie de verkeerde "afvoer" te ontstoppen :').

_O- haha Verkeerde afvoer.. uh uh :')

Lijstje.
O: Mag. yoghurt met muesli.
T: Popcornwafel :9
T: mini koekje
L: 1 witte en 1 volkoren hard broodje, de ene met kaas, ander met tonijnsalade
T: nog niks.. Zo maar aan m'n appel beginnen denk.
D: lasagne, een vriend komt langs, en die maakt eten klaar *)
T: zal wel een lekker toetje worden :9
~ Bonito La Risa ~
pi_108502826
Haha! Blijkbaar word je van tavegyl heeeeel duf. Jos zegt dat ik lekker ga slapen. Ben snotverkouden dus ga alles bij elkaar snurken hier :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:40:55 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108502834
De loodgieter vult de gaten. Eventjes :').
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:41:20 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108502843
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha! Blijkbaar word je van tavegyl heeeeel duf. Jos zegt dat ik lekker ga slapen. Ben snotverkouden dus ga alles bij elkaar snurken hier :+
Aww! :D Terusten :z O+
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 14:41:39 #117
70532 loveli
N
pi_108502857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:35 schreef Probability het volgende:

[..]

:+ Als het een leuke is, maar als het dus geen leuke is moet ik mij héél erg snel aankleden :P
Eentje met zwetende bilspleet :')
crap in = crap out
pi_108503371
_O-

O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:05:00 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108503654
quote:

[..]

ik ook :D
Niet meer actief op Fok!
pi_108503773
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O- _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108503800
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aww! :D Terusten :z O+
Thanks ^^ Heb net t eerste spul gehad en nu loopt de tavegyl in. Ben echt benieuwd of en hoe ik iets ga merken :+
pi_108503849
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Thanks ^^ Heb net t eerste spul gehad en nu loopt de tavegyl in. Ben echt benieuwd of en hoe ik iets ga merken :+
ah, nu snap ik het pas. Je bent in het ziekenhuis.

Ik snapte al niet wie jos was. Ik dacht eerst jullie klusjesman, maar dat vond ik wat gek dat die kwam om het bed uit te zetten...

Weltrusten!
pi_108503879

:D :'(
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 15:13:13 #124
70532 loveli
N
pi_108503934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah, nu snap ik het pas. Je bent in het ziekenhuis.

Ik snapte al niet wie jos was. Ik dacht eerst jullie klusjesman, maar dat vond ik wat gek dat die kwam om het bed uit te zetten...

Weltrusten!
De klusjesman heet Henk.
toch?
crap in = crap out
pi_108503944
Kees :)
pi_108504092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:34 schreef V1z0R het volgende:
Nu maar hopen dat de anti-jeuk helpt ^O^ En geniet van je koekjes en zulks!
Vandaag heb ik een Milka chocoladedonut gehad :) Omnomnom!

@ Aurum: heb zo het idee dat het slapen wel gaat lukken. Begin al duffig te worden :+
pi_108504140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:
*insert ja-knikkende smiley*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:18:36 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108504144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Of Henk. Wim. Klaas... :+
pi_108504263
De ramen zijn gelapt en de loodgieter is er nog steeds niet :(! De afvoer loopt ook opeens weer door :') Net als de wasmachine die stuk was.. Dus :')
pi_108504351
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

@ Aurum: heb zo het idee dat het slapen wel gaat lukken. Begin al duffig te worden :+
volgens mij werkt dat spul best goed bij je :P
pi_108504377
Oh lig je in het ziekenhuis :o Is het zo 'erg' of procedure :o?
pi_108505298
I killed ze topique ;(
pi_108506071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
I killed ze topique ;(
Reanimatie!

Ik ben een poging aan het doen om creatief te zijn. Ga een houten kastje whitewashen... ben benieuwd. De helft is nu geschuurd :')
pi_108506335
Kledingkast is net opgehaald, eindelijk! Nu staat er alleen nog een boekenkast in m'n oude huis, maar die heb ik voor een prikje gekocht destijds dus die gaan we gewoon in elkaar trappen. :+. En dan is het kláár en wonen we morgen officieel samen. *O*.
pi_108506503
Oeh tof DAD! Dan is vanaf morgen je leven voorbij :+ ;)
pi_108506719
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kledingkast is net opgehaald, eindelijk! Nu staat er alleen nog een boekenkast in m'n oude huis, maar die heb ik voor een prikje gekocht destijds dus die gaan we gewoon in elkaar trappen. :+. En dan is het kláár en wonen we morgen officieel samen. *O*.
Leuk! O+ Was je je bank nog kwijtgekomen eigenlijk?
Everything has changed
pi_108506808
:o Feli en veel plezier met z'n beidjes DaD *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:9 ze verwennen je wel telkens weer he?! :*
pi_108506870
Weet iemand hoe het ook alweer zit met cafeīne en de opname van vitamine C? Niet goed toch?
Everything has changed
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:33:42 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108506882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef Probability het volgende:
Oh lig je in het ziekenhuis :o Is het zo 'erg' of procedure :o?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Reanimatie!

Nee, zo erg is het niet :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:37:12 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108506986
DaD *O*

Heb heel veel lijstjes gezien er waren een paar waarvan ik denk... ? Maar weet niet meer wie (stiekem mobiel op werk)
Maar degene weten het vast zelf wel :+

Lijst:
O: kwark en vla
T's: grote appel, peer, cup a soup kerrie, tomaat, wortels
L: 2 boterhammen met 1 tartaar, boterham kaas, kom champignonsoep met ballen, beker melk
T;s: een heule grote sinaasappel, paar dropjes, blokje choco, toastje filet american
D: Spruiten, varkenshaas, ui/champignons, rijst met zelfgemaakte satesaus en een salade
T: cola-berenburgje en wat zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108507024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik las klysma-man :')
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 16:42:25 #142
70532 loveli
N
pi_108507167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik las klysma-man :')
Heet die wel Henk?
crap in = crap out
pi_108507287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:22 schreef An24 het volgende:
@Sarabi: qua hoeveelheid een prima lijstje. Wat zit er naast tonijn nog meer in je salade? Anders lijken het zo weinig groenten.

Had nog wat zongedroogde tomaatjes gevonden, moet echt weer wat groente gaan kopen.
Op dit moment heb ik alleen nog broccoli & boontjes in de vriezer liggen.

Vandaag trouwens toch maar niet sporten, vanmorgen iets harder gevallen dan ik dacht.
pi_108507304
lol @klysmaman en tevens ieuw!

Gefeliciteerd DaD *O*

Ik heb vandaag het jurkje voor Mila af gekregen en ik vind het nog leuk gelukt ook zo zonder patroon. Eigen design dus eigenlijk gewoon B-) Tevens voor het eerst in mijn leven een rits ingenaaid en zelfs dat is best goed gelukt. Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb :) met 1 uurtje per dag heb je toch al snel resultaat, dat houdt het leuk! (over dit jurkje heb ik met ongeveer 1 uurtje per dag een week gedaan)

SPOILER: foto's van het jurkje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108507497
Helleu 8-)

Ik ben 23! Maar ik vind mezelf nu al oud.

Wat een schatje Mar (jurkje en meisje) en knap! Ik ga met een paar vriendinnen binnenkort een maxi-dress maken, ben benieuwd! Heb tot nu toe alleen al bestaande jurkjes korter gemaakt :+

Jurkje van Maria is ook leuk!

Kom net terug van college, zometeen ff eten en dan naar de Tivoli voor dit:

O+
pi_108507557
Wat goed mar, dat je dit ondanks je pijn kan doen. Ziet er ook goed uit.

En creepy is een broekie! ;)
pi_108507680
Leuk Mar! O+

Ik heb van het weekend een broek korter gemaakt en dat vond ik al heel wat. :+
Everything has changed
pi_108507751
^O^ Mar, kan er niet over oordelen maar lijkt me prima eerste resultaat! :Y

Creepy, jij zou een van de weinige zijn die wel aan m'n autoradio mag zitten O+
pi_108507758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef MarMar het volgende:

Ik heb vandaag het jurkje voor Mila af gekregen en ik vind het nog leuk gelukt ook zo zonder patroon. Eigen design dus eigenlijk gewoon B-) Tevens voor het eerst in mijn leven een rits ingenaaid en zelfs dat is best goed gelukt. Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb :) met 1 uurtje per dag heb je toch al snel resultaat, dat houdt het leuk! (over dit jurkje heb ik met ongeveer 1 uurtje per dag een week gedaan)

SPOILER: foto's van het jurkje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat knap! mooi stofje :Y
  Vis een optie? dinsdag 28 februari 2012 @ 17:02:12 #150
70532 loveli
N
pi_108507846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
^O^ Mar, kan er niet over oordelen maar lijkt me prima eerste resultaat! :Y

Creepy, jij zou een van de weinige zijn die wel aan m'n autoradio mag zitten O+
Perv!
crap in = crap out
pi_108507877
Ohw jeej! Ik had een zwak momentje. Ik heb zojuist een flink stuk witte chocola op. Gelukkig was het heel lekker. :)
pi_108507920
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Perv!
Hehe :7

Ik voel me vereerd! :P
pi_108507922
Mooie stof van dat jurkje!!!
pi_108508841
mooi jurkje!! goed gelukt dus zo te zien!

Krijg net de rekening van m'n mobiele telefoon... 92.- ipv 30... Arg was ik nou maar bij T Mobile gebleven.. (denk ik voor de duizenste keer...)
~ Bonito La Risa ~
pi_108508937
Ik had honger en een pakje koekjes was slachtoffer. Nu misselijk :{ Had beter eerder kunnen beginnen met eten koken..
pi_108509290
Oh bah :P Zonde.. Ik ga zo wel lekker eten :9 Nou ja dat hoop ik dat weet je maar nooit :7
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:54:43 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108509570
Leuk / mooi / lief Mar! O+ Rood *O*

Enneh.
Bawww!
pi_108509831
What's in my mouth? xD

:D Dat ben ik na een roesje :+ Alleen geeft Martijn dan steeds andere antwoorden op dezelfde vraag, puur om te kijken hoe ik reageer :')
pi_108510091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
What's in my mouth? xD

:D Dat ben ik na een roesje :+ Alleen geeft Martijn dan steeds andere antwoorden op dezelfde vraag, puur om te kijken hoe ik reageer :')
:o Dat filmpje is te erg :')

kan me niet voorstellen dat het bij jou ook zo erg is :*
pi_108510099
Merk je al verschil met de jeuk coco?
Eten staat op, maar trek al. Gelukkig heb ik niets ready to eat in huis :+
pi_108510164
Wil je de rest van mijn witte chocoladereep? :+
pi_108510176
Ik ga wel gezond eten vanavond, en ter compensatie van de koekjes een flink stuk hardlopen of fietsen.. Mijn diner wordt: chinese kipkerrie met groenten en ham. En magere kwark na.
pi_108510210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:11 schreef An24 het volgende:

[..]

:o Dat filmpje is te erg :')

kan me niet voorstellen dat het bij jou ook zo erg is :*
Nee, niet bij infuus. Heb wel heerlijk geslapen maar nu gaat t prima :)

Als ik coloscopie heb, krijg ik een roesje. En dan ben ik dus écht zo :') Was een keer bang dat ik geschreeuwd had tijdens het onderzoek, dus toen ik wakker werk vroeg ik dat steeds opnieuw aan Martijn.

SPOILER
pi_108510216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Merk je al verschil met de jeuk coco?
Eten staat op, maar trek al. Gelukkig heb ik niets ready to eat in huis :+
Geen jeuk atm. Maar geen idee of het zo snel al werkt. So far so good in ieder geval :)
pi_108510270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen jeuk atm. Maar geen idee of het zo snel al werkt. So far so good in ieder geval :)
Snelwerkend spulletje, it is :)
pi_108510429
quote:

[..]

Als ik coloscopie heb, krijg ik een roesje. En dan ben ik dus écht zo :') Was een keer bang dat ik geschreeuwd had tijdens het onderzoek, dus toen ik wakker werk vroeg ik dat steeds opnieuw aan Martijn.

SPOILER
Ahwwwwww ;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:21:19 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108510446
quote:

[..]

SPOILER
En je weet zeker dat je niet geschreeuwd hebt? :+
pi_108510548
Blegh, ik heb vanmiddag 2 kommen groentesoep uit blik gegeten (rond een uurtje of twee). Een halve liter water en 2 koppen thee later heb ik nog steeds een droge bek, wat een zout zeg! :o
pi_108510569
Ahw coco :* best schattig ;)

En thx voor de reacties!! * MarMar glimt van trots! :D
Het doet me echt zo goed dat ik weer wat gevonden heb wat me toch redelijk makkelijk afgaat, dingen creëren is fijn! Ik voorzie een kast vol nieuwe jurkjes voor de dochters ;)
pi_108510588
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:24 schreef MarMar het volgende:
Ahw coco :* best schattig ;)

En thx voor de reacties!! * MarMar glimt van trots! :D
Het doet me echt zo goed dat ik weer wat gevonden heb wat me toch redelijk makkelijk afgaat, dingen creëren is fijn! Ik voorzie een kast vol nieuwe jurkjes voor de dochters ;)
Leuk! *O*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:34:59 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108510916
Knap hoor MarMar :Y. Ik kan nog geen knoop aanzetten.
pi_108511090
Mooi jurkje MarMar :Y. En wat lijkt dat kind op je!

Viavia hoorde ik van iemand die kinderschortjes was gaan naaien en vervolgens verkopen, en dat liep heel goed. Misschien kan je nog wel wat geld verdienen met zulke mooie jurkjes!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108511183
Helemaal geen kans maken op een leuke huurwoning is rot. Tweede worden en weten dat de persoon boven je geaccepteerd heeft is pas echt naar. Voel me nu een beetje leeg.

Mooi MarMar!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108511267
Tweede is al heel wat :)
pi_108511327
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Helemaal geen kans maken op een leuke huurwoning is rot. Tweede worden en weten dat de persoon boven je geaccepteerd heeft is pas echt naar. Voel me nu een beetje leeg.

Mooi MarMar!
Ik was een keer 18e. En toen kreeg ik 'm 8-) Hou moed!!
(hielp wel dat ik geen idee meer had dat ik erop gereageerd had :') )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108511434
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje MarMar :Y. En wat lijkt dat kind op je!

Viavia hoorde ik van iemand die kinderschortjes was gaan naaien en vervolgens verkopen, en dat liep heel goed. Misschien kan je nog wel wat geld verdienen met zulke mooie jurkjes!
Whehe mjah, het kost me nu net weer teveel moeite om het daarna te verkopen ;) maar als kostenbesparend voor de kledingkast van mijn eigen kroost zit er wel brood in :) Dit jurkje koste een euro of zes :D
pi_108511554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik was een keer 18e. En toen kreeg ik 'm 8-) Hou moed!!
(hielp wel dat ik geen idee meer had dat ik erop gereageerd had :') )
Ik was eerst 6e. En heb al gebeld met de woningbouw, de persoon boven me heeft echt geaccepteerd. Enige hoop is nog dat die persoon niet voldoet aan de eisen (voltijd student en inkomen onder de 36.000 ofzo), ofwel: ik kan het vergeten :P.
pi_108511638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik was eerst 6e. En heb al gebeld met de woningbouw, de persoon boven me heeft echt geaccepteerd. Enige hoop is nog dat die persoon niet voldoet aan de eisen (voltijd student en inkomen onder de 36.000 ofzo), ofwel: ik kan het vergeten :P.
Dan kan je bijna gaan kopen joh :+
pi_108512035
Lijst
• 5km hardlopen
• yoghurt & muesli
• 3 roggebrood pindakaas
• 5 koekjes
• 1,2 kg rauwe groente
• 2 appels
• 2 peren
• 1 chocolademelk
• 5 boterhammen vlees
• avondeten: stronk rauwe witlof met diepvriesspinaziesaus met spekjes en pijnboompitten

Spek gesneden van het eigengemaakte ontbijtspek, hier rechts van de droge worst:
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108512165
sigme wat tof! Lijkt me super om zo eigen voer te kunnen maken O+
pi_108512328
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 5km hardlopen
• yoghurt & muesli
• 3 roggebrood pindakaas
• 5 koekjes
• 1,2 kg rauwe groente
• 2 appels
• 2 peren
• 1 chocolademelk
• 5 boterhammen vlees
• avondeten: stronk rauwe witlof met diepvriesspinaziesaus met spekjes en pijnboompitten

Spek gesneden van het eigengemaakte ontbijtspek, hier rechts van de droge worst:
[ afbeelding ]
*O* Voor het hardlopen!
pi_108512541
Lijst

O: 2 volkoren beschuitjes met extra pure hagelslag
L: volkoren boterham achterham, 2 stukjes leverworst, 200 gram wortels
T: 2 kommen groentensoep
T: bakje vanillevla/magere kwark met muesli
D: zuurkoolstamppot met worst, staat nu op :9~
T: fruit
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:19:33 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108512688
MarMar, wat een prachtig jurkje en een prachtig meisje.. Jammer dat ze in de hoek moest staan :D

Coco, jij dappere mooie trien! :*

Fijn lijstje weer Sigme... goed van het hardlopen inderdaad!

Morgen wil ik ook hardlopen of 30 km wandelen, kijken of mijn aanstaande te porren is voor 30 :P

GB, dat lijkt mij een prima lijstje! Zo'n 1600 met van alles wat, niks teveel gewoon heel netjes.

Minilot, jou kookkunsten laten het heel moeilijk inschatten maar je kent jezelf dus ik neem aan dat je wel weet wat je nu eet en wat in de wintermaanden teveel :P

/ignore TT

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 28-02-2012 19:24:49 ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:28:09 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513005
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*O* Voor het hardlopen!
*O* voor het spek :9.

Eten is weer op.

Mijn complete lijstje van vandaag:

T: banaan
O: yoghurt met muesli en honing
T: twee vezelrijke crackers, halve plak kaas
L: idem
T: zie L
T: 250 gram cherrytomaatjes
T: Snickers :')
T: Pakje Sultana's :')
D: spaghetti, Italiaanse groente, pestosaus
T: beker warme anijsmelk

Die laatste twee T's voor m'n D zijn jammer en ik snap niet hoe het kan, want ik had genoeg gegeten en kreeg toch weer honger. En om nu nķg meer crackers te gaan eten...

Ik bedacht me ook dat ik bijna nooit een supernetjes lijstje heb. Of het is compleet bagger of het is hem net niet, omdat er een bagger T tussen zit -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_108513033
Waarom eet je crackers in plaats van boterhammen? Denk dat dat toch wel verschil maakt :Y
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:30:23 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108513102
Crackers zijn wat te luchtig mss idd :Y.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:30:42 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Goodbye het volgende:
Waarom eet je crackers in plaats van boterhammen? Denk dat dat toch wel verschil maakt :Y
Omdat ik de boterhammen even beu ben. Leek me dat deze crackers wel minstens zo goed als een boterham zouden vullen... Gisteren en vandaag ging het niet goed, maar vorige week wel :?.

Maar nu is m'n kleingeld op, dus ik kan toch niks meer uit de automaat halen als ik zou willen :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:35:44 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108513313
Je weeeeeeeeeeeeeeet gewoon dat je iets uit de automaat kan halen, je hoofd weet dat.. Nou dan moet het ook.

Ik krijg altijd honger na het eten... heel vervelend, daar komen kwamen ook de vreetbuien vandaan, zonder sociale controle wil ik alles eten na het eten.
Afleiding zoeken is dan het enige
pi_108513451
Over leeftijd: ik vond 30 worden destijds ook vreselijk en uiteraard werden er talloze, wrede grappen door vrienden en familie over gemaakt.

Het ging mij niet eens zo zeer om het getal 30, maar wel om het plaatje dat ik in mijn hoofd had van als ik 30 ben dan heb ik dit en dit en dit bereikt. Dat plaatje heb ik nog niet bereikt, maar ik ben er inmiddels wel achter dat je niet achter kunt lopen op jouw eigen pad. Alle omwegen, hobbels, heuvels die ik heb genomen, had ik nodig om te worden wie ik ben. En daar ben ik eigenlijk heel tevreden mee. Ik ben sowieso een gelukkiger, zelfverzekerder, fitter, slanker en rijker mens dan toen ik nog wel ''jong'' was.

Nu nog een manier zoeken om mijn biologische klok te saboteren

Het joggen ging vandaag eindelijk weer lekker. Ik ben nu weer op het niveau van voor de winter (van voor ik allerlei smoesjes bedacht om vooral niet naar buiten te gaan, maar me op de bank te nestelen met een dekentje en te veel eten).

Geplande lijstje voor morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan, pecannoten
L: 3 volkoren boterhammen met rosbief en rauwkost
T: gekookt ei
D: tonijnsteak, peultjes, komkommersalade
T: pecannoten.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:43:28 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Je weeeeeeeeeeeeeeet gewoon dat je iets uit de automaat kan halen, je hoofd weet dat.. Nou dan moet het ook.

Ik krijg altijd honger na het eten... heel vervelend, daar komen kwamen ook de vreetbuien vandaan, zonder sociale controle wil ik alles eten na het eten.
Afleiding zoeken is dan het enige
Nou nee, dat is het niet (niet bij mij iig). Ik kan prima uit de buurt van de automaat blijven, ook met geld op zak, maar niet als ik niet verzadigd ben ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_108513795
twee crackers = 1 boterham, vezelrijk of niet maakt niet uit. gaat om t gewicht...

je eet dus de helft minder brood ineens, niet gek dat je honger hebt...
Kwak
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:46:49 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513805
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef Xennia het volgende:
Over leeftijd: ik vond 30 worden destijds ook vreselijk en uiteraard werden er talloze, wrede grappen door vrienden en familie over gemaakt.

Het ging mij niet eens zo zeer om het getal 30, maar wel om het plaatje dat ik in mijn hoofd had van als ik 30 ben dan heb ik dit en dit en dit bereikt. Dat plaatje heb ik nog niet bereikt, maar ik ben er inmiddels wel achter dat je niet achter kunt lopen op jouw eigen pad. Alle omwegen, hobbels, heuvels die ik heb genomen, had ik nodig om te worden wie ik ben. En daar ben ik eigenlijk heel tevreden mee. Ik ben sowieso een gelukkiger, zelfverzekerder, fitter, slanker en rijker mens dan toen ik nog wel ''jong'' was.

Wat mooi gezegd! ^O^.

En idd, die biologische klok. Ik dacht dat ik nooit kinderen wilde, maar het idee dat het 'straks' misschien te laat is of dat ik geen kinderen kan krijgen, jaagt me toch wel schrik aan. Dus ergens wil ik het wel. Maar niet alleen.

En verder heb ik besloten geen plaatje in mijn hoofd te hebben en de dingen 'gewoon' te accepteren als ze komen. Alles komt altijd goed bij mij, dus dit zal op den duur ook wel goed komen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:47:06 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108513828
dat is wel knap Vik.. maar als je van boterhammen wel vol wordt dan kan je dat beter blijven doen?
Ander brood misschien? En belegvariatie genoeg iig.

Kan je anders kwark oid meenemen voor T? Of een gekookt eitje, koud ook erg lekker!
pi_108513842
Ik eet graag krekkers in plaats van brood.

Meestal eet ik deze:

Ik vind er niks mis mee om dat te eten in plaats van brood. Brood van tarwe is niet het beste voor mijn ingewanden, en deze krekkers zijn van rogge.

Ik zou ook niet kunnen bedenken wat er minder is aan krekkers dan aan brood. Minder water, nou poeh.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:48:19 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513899
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef sigme het volgende:
Ik eet graag krekkers in plaats van brood.

Meestal eet ik deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind er niks mis mee om dat te eten in plaats van brood. Brood van tarwe is niet het beste voor mijn ingewanden, en deze krekkers zijn van rogge.

Ik zou ook niet kunnen bedenken wat er minder is aan krekkers dan aan brood. Minder water, nou poeh.
Wat doe je erop dan, sigme? :P.

Ik ben ook niet van plan m'n crackers (nu alweer) te vervangen voor brood, dus ik ben vooral geīnteresseerd in opties om van mijn hongergevoel af te komen mét crackers :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_108513905
gemiddelde cracker heeft 25-50 kcal, gemiddelde boterham 75 voilā!

ik vind crackers ook lekker hoor! maar ik eet er dan wat meer van dan ik van boterhammen zou, en dan loopt t beleg automatisch ook op... soms neem ik daarom twee crackers met iets ertussen.
Kwak
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:49:42 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108513976
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef kwakz0r het volgende:
gemiddelde cracker heeft 25-50 kcal, gemiddelde boterham 75 voilā!

ik vind crackers ook lekker hoor! maar ik eet er dan wat meer van dan ik van boterhammen zou, en dan loopt t beleg automatisch ook op... soms neem ik daarom twee crackers met iets ertussen.
Ja, ik eet ook twee crackers met een halve plak kaas dus (vorige week nog een hele, ik boek progressie :')), maar het is wel 48+ kaas en daar wil ik geen twee plakken van eten op een dag.
Als deze kaas op is, maar even andere scoren iig.
Niet meer actief op Fok!
pi_108513985
Dit jaar hoop ik 40 te worden :D.

Als ik mijzelf ongekleed in een flatteuze pose op een foto zie, vind ik mezelf niet minder dan toen ik 30 was. En aan de binnenkant geloof ik er sowieso allemaal maar weinig van, van dat ik nou ouder en wijzer zou zijn, dus wat mij betreft is alles bij het oude gebleven.
pi_108513996
Dat minder water is voor moeilijke poeperds wel een punt van aandacht :+ (ik drink veel te weinig, als ik dus crackers eet ipv brood dan.....) :%
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:50:48 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108514033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef Syrena het volgende:
Dat minder water is voor moeilijke poeperds wel een punt van aandacht :+ (ik drink veel te weinig, als ik dus crackers eet ipv brood dan.....) :%
Toen ik het een paar jaar geleden at, ging ik er juist beter en meer van poepen (sorry voor het onsmakelijke onderwerp!).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:53:37 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108514162
48+kaas is lekker.. PUNT
Als je wat slanks erop wil doe dan een plakje kipfilet of nog beter alleen wat tomaat.
Het moet wel lekker blijven hoor.

Crackers zijn ook lekker! maar brood ook en, en en alles

Wij hebben gegeten:
Spruitjes gekookt in wat ketjap, soja, sambal, komijn, tomaat, ui, knoflook.
Rijst met eigengemaakte satesaus
Grote bak ijsbergsalade met augurk, tomaat, ui, komkommer e.d. met dressing
Gebakken varkenshaas met champignons, paprika en creme fraiche.
pi_108514164
Twee crackers op elkaar lijkt me erg lastig eten!
Solruta vind ik lekker knackebröd en finse ronde :)
pi_108514181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat doe je erop dan, sigme? :P.

Ik ben ook niet van plan m'n crackers (nu alweer) te vervangen voor brood, dus ik ben vooral geīnteresseerd in opties om van mijn hongergevoel af te komen mét crackers :+.
Likje mayo, likje mayo met een plakje ham, likje mayo met plakjes komkommer, mayo en gekookte ei, boter, boter met pindakaas, boter met jam. Precies wat ik ook op brood zou eten :).
pi_108514222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen ik het een paar jaar geleden at, ging ik er juist beter en meer van poepen (sorry voor het onsmakelijke onderwerp!).
Dat heb ik wel met Brinta O+
Ik kan ook beter geen witbrood eten. Of bananen kwam ik laatst achter :') Twee in de week gaat nog net, als ik dus wel Brinta eet en ze niet 2 dagen achtereen eet.

Mijn moeder heeft een luie darm, dus die zal ik dan ook wel hebben (de hare is inmiddels zelf uitgerekt met de problemen die daarbij horen....).

Zoooooo, dat was dan weer mijn favoriete onderwerp voor vandaag :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:55:33 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108514250
Ik ben gestopt met van die slanke kaas. Plakken plastic. Vind ik dan.
pi_108514294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat mooi gezegd! ^O^.

En idd, die biologische klok. Ik dacht dat ik nooit kinderen wilde, maar het idee dat het 'straks' misschien te laat is of dat ik geen kinderen kan krijgen, jaagt me toch wel schrik aan. Dus ergens wil ik het wel. Maar niet alleen.

En verder heb ik besloten geen plaatje in mijn hoofd te hebben en de dingen 'gewoon' te accepteren als ze komen. Alles komt altijd goed bij mij, dus dit zal op den duur ook wel goed komen.
Je bent toch nog haske jong? Ik heb jaren geleden, zo rond m'n tiende, besloten dat ik pas na mijn dertigste eens na zou gaan denken over het thema kinderen. Dus ik heb nog even ;)
pi_108514315
Het was niet echt slank, maar ik heb vandaag een heerlijke volkoren boterham op met avocado, wat peper & zout en een beetje mayo. :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108514348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gestopt met van die slanke kaas. Plakken plastic. Vind ik dan.
Slankie is Idd niet lekker, milner wel :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:59:46 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108514441
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je bent toch nog haske jong? Ik heb jaren geleden, zo rond m'n tiende, besloten dat ik pas na mijn dertigste eens na zou gaan denken over het thema kinderen. Dus ik heb nog even ;)
Ja, ik ben nog jong, dus ik heb nog wel even, maar soms bekruipt me toch de angst dat het er gewoon niet in zit voor mij. Dat kan natuurlijk ook nog :). Je kunt wel een hoop willen, tenslotte...

Anderzijds: met Amsel is het ook allemaal goed gekomen, dus dat biedt wel weer perspectieven :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:00:45 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108514487
Van 48+ naar Slankie is ook wel weer wat. Milner is idd lekker, maar 20+ of 30+ (bestaat dat laatste überhaupt? :')) is misschien ook wel een optie.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:05:33 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108514715
Milner 30+ is prima te doen.. ook in komijnvorm.

Smeerkaas vind ik zelf ook erg lekker!
pi_108514841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
What's in my mouth? xD

:D!
pi_108514948
:W ik zit, wat een dag :D

Mijn rekenmachine is overspannen :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:11:31 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108515006
Dat was vast niet ingecalculeerd
pi_108515100
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was vast niet ingecalculeerd [ afbeelding ]
:') _O- .
pi_108515105
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was vast niet ingecalculeerd [ afbeelding ]
Verzuimcijfers die te hoog zijn die calculeer ik niet in nee :+ integendeel.
pi_108515116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
:W ik zit, wat een dag :D

Mijn rekenmachine is overspannen :P
de mijne ook na het gesprek met de hypotheekman :')

Ben blij dat ik ben gaan sporten, ik heb weer wat rust in mijn hoofd :X
pi_108515171
Crap, heb tijdens carnaval gezegd dat ik meeging naar de sauna (alleen dames). Maar toen had ik een halve fles Bacardi op en leek het een goed idee :')

Nu ben ik nuchter en denk: OMG :X ik moet ontharen & ontspekken & zorgen dat mijn hersens geen beelden opslaan van mijn naakte kennissen (beeld van vriendin in string gaat er al niet meer uit :') ). Ik heb nog een maand. Het lijkt me heus wel lekker en ontspannend. Maar het is zo..... bloot ;(
pi_108515267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Syrena het volgende:
Crap, heb tijdens carnaval gezegd dat ik meeging naar de sauna (alleen dames). Maar toen had ik een halve fles Bacardi op en leek het een goed idee :')

Nu ben ik nuchter en denk: OMG :X ik moet ontharen & ontspekken & zorgen dat mijn hersens geen beelden opslaan van mijn naakte kennissen (beeld van vriendin in string gaat er al niet meer uit :') ). Ik heb nog een maand. Het lijkt me heus wel lekker en ontspannend. Maar het is zo..... bloot ;(
ontspekken voor de sauna is echt bullshit. zelfs ik was niet de vadsigste toen ik daar rondliep.... dat bloot ben je overigens vrij snel aan gewend (ik ben ook niet de minst preutse persoon op aarde. ik dacht wel steeds "kale piemol!" in m'n hoofd als ik er eentje zag :') )
Kwak
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:17:14 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108515309
Oh.. daar zou ik het ook knap benauwd van krijgen idd :X. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen!
pi_108515347
Ik ga morgen naar de sauna! *O*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:18:20 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108515365
Sauna, wat is mij dat meegevallen zeg!

Echt wat kan mij het schelen dat er hele dikke, hele dunne, met veel pukkels, met weinig haar of met heel veel haar, met putten met wratten.
Echt niet boeiend eigelijks
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:19:26 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108515434
Dat bloot zie je na 2 minuten al niet meer en is minder "in your face" dan een vriendin in string.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_108515461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ontspekken voor de sauna is echt bullshit. zelfs ik was niet de vadsigste toen ik daar rondliep.... dat bloot ben je overigens vrij snel aan gewend (ik ben ook niet de minst preutse persoon op aarde. ik dacht wel steeds "kale piemol!" in m'n hoofd als ik er eentje zag :') )
Er zijn iig geen piem0ls, ik was nog wel zo bij zinnen dat ik dat direct gevraagd heb c_/
Nou ja, tegen de tijd dat er een datum is bel ik mijn vriendin wel in paniek op om instructies te vragen. En mijn allergrootste handdoek doe ik morgen alvast wassen :Y)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:22:08 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108515586
2 grote handdoeken mee (een is om op te zitten), paar kleintjes om je af te drogen, slippers, badjas, boekjes, shampoo
pi_108515591
Vind het wel heel leuk dat ze onthouden hebben dat ik wel meewilde O+ dus ik ga ook mee :7
pi_108515808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Syrena het volgende:

Die angsten hebben mij ook jaren ver van een sauna gehouden. Intussen ga ik 2 keer per maand en er is eigenlijk niets beter voor mijn zelfbeeld dan een dagje sauna. Daar ben ik een van de slanksten. En zelfs de ontzettend slanke mensen die ik vooraf gekleed in de kleedruimte zie, blijken later, naakt, ook zo hun zones te hebben.

Het enige waar ik nog moeite mee heb, is van die mensen met een bush-bush van heb ik jou daar die ook nog uitgebreid, voor mijn neus, hun schaamhaar gaan inzepen onder de douche. En ik wil echt helemaaal niet kijken, maar soms kun je niet niet kijken :r
pi_108516319
Sauna, nehh te warm en ik ben ook niet zo van het bloot-bloot.
pi_108516397
Sauna's ben ik in mijn jeugd genoeg in geweest, hoewel meestal gewoon thuis.

Blootlopen met andere blote mensen doe ik wel bij het kamperen :7.
pi_108516668
Hmm ben benieuwd of ik iets als sauna ooit ga doen. In elk geval niet in mn eentje.
pi_108516713
Sauna, heerlijk :) Kindjes zijn hier wat dat betreft ook wel al eea gewend. Dat blootlopen went idd binnen een paar secondes, zonder photoshop is geen enkel lichaam "perfect" ;)
pi_108516931
Ik heb trouwens vorige week bleekselderij gekocht :o En ook al een aantal stengels door de rauwkost gedaan :9
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:49:50 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108516972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens vorige week bleekselderij gekocht :o En ook al een aantal stengels door de rauwkost gedaan :9
Niet naar de sauna durven maar wel bleekselderij eten :o
pi_108517167
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niet naar de sauna durven maar wel bleekselderij eten :o
Wel naar de sauna! In mijn nakie! *schudt billen*
pi_108517656
definitief lijstje:

O: yoghurt met banaan en 2 soorten muesli
L: groentesoep met wat bonen, 2 knackebrod met roomkaas
T: klein bakje yoghurt met wat muesli
T: kleine muffin
T: 2 knakcebrod met wat roomkaas
T: halve abrikoosreep
D: gegrilde courgette en sperciebonen, gegrilde kipfilet.

je suis content.
pi_108517843
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O* voor het spek :9.

Eten is weer op.

Mijn complete lijstje van vandaag:

T: banaan
O: yoghurt met muesli en honing
T: twee vezelrijke crackers, halve plak kaas
L: idem
T: zie L
T: 250 gram cherrytomaatjes
T: Snickers :')
T: Pakje Sultana's :')
D: spaghetti, Italiaanse groente, pestosaus
T: beker warme anijsmelk

Die laatste twee T's voor m'n D zijn jammer en ik snap niet hoe het kan, want ik had genoeg gegeten en kreeg toch weer honger. En om nu nķg meer crackers te gaan eten...

Ik bedacht me ook dat ik bijna nooit een supernetjes lijstje heb. Of het is compleet bagger of het is hem net niet, omdat er een bagger T tussen zit -O-.
ik vind nou niet dat je veel gegeten hebt voor je D, eerlijk gezegd. Tomaten tellen niet, en 4 krackers en wat muesli is nou niet veel..
pi_108518038
oh, en sauna.

Veel huizen hebben er hier een, mijn apt complex helaas niet. Ik zou er bijna om verhuizen!
pi_108518225
Toen ik de sauna nog kon waarderen hebben we overwogen er 1 in de tuin te zetten maar het energieverbruik hield ons tegen.

Op moment flirten we meer met bbq's en hottubs/zwembaden O-)

Zit nu Princess Diaries te kijken O+ leuk@ net5
pi_108518464
De sauna is geweldig. Maar ik moest er echt aan wennen door de EDS. Mijn ex had het geduld niet om met mij uit te zoeken wat wel werkte. Maar samen met huidige manlief is het helemaal goed gekomen. Eerst een infra rood en daarna kan ik los. We proberen minstens eens per maand te gaan. O+

En ook ik vind het tof om 1 van de slankste te zijn :')
pi_108518623
i love sauna's! En inderdaad, dat bloot zie je na 2 minuten al niet meer.
Ik ben alleen echt een koukleum dus dat afkoelen vind ik echt hel :')

Net echt ontzettend lekker gesport. Nu mijn kastje afverven en dan morgen laag 2 :)

Lijstje:
O: havermout, dadels, banaan, kokos
T: koffie verkeerd
B: 40 minuten fietsen
L: krentenboterham met boter, kleine bh geitenkaas, rijstwafel pindakaas
T: hand nootjes, hapje cake
D: curry van halve courgette en half blik kikkererwten met noodles (wilde bruine rijst maken maar toen kwam ik erachter dat die 45 minuten moest koken :'))
S: ruim een uur zeer fanatiek boksen
T: yoghurt met wat gedroogd fruit en muesli
pi_108518645
Oeh, sauna O+. Ik ga 1 of 2x per jaar, eigenlijk zou ik wel vaker willen maar het is zo duur! Of nou ja, het hoeft niet duur, maar ik ga dan een hele dag, met lunch / diner en massage :9.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108518693
Sauna heb ik pas kortgeleden 'ontdekt'. Ik was nooit zo'n held daarin, maar ik ben toch een keer meegegaan. En het is goed voor je ego haha. Mensen zijn vaak minder slank dan je dacht.
Ik moest er wel even aan wennen, maar nu vind ik het erg fijn. Hoe hoger de luchtvochtigheid, hoe beter. Vooral het ijsbad/ ijskoude douche erna is aanrader. Je voelt je vel helemaal aantrekken.

En heb net anderhalf uur gefietst ^O^
pi_108518857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef Nallie het volgende:
i love sauna's! En inderdaad, dat bloot zie je na 2 minuten al niet meer.
Ik ben alleen echt een koukleum dus dat afkoelen vind ik echt hel :')
Dat gaat ook heel erg tegen mijn natuur in, ik houd ook niet van kou. Het fijnst vind ik dan eerst neveldouche, dan in een koud dompelbad springen uiteraard met hoofd onder water en dan direct in een heel warm bad zitten. Dan begint mijn huid altijd zo lekker te tintelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:24 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, sauna O+. Ik ga 1 of 2x per jaar, eigenlijk zou ik wel vaker willen maar het is zo duur! Of nou ja, het hoeft niet duur, maar ik ga dan een hele dag, met lunch / diner en massage :9.
Ik ga 's avonds, voor het avondtarief. Meestal is dit al vanaf 17 a 18 uur. Als ik dan tot 23 uur blijf, vind ik het lang genoeg. Zeker als ik in mijn eentje ga.
Of ik ga met een vriendin met de optimelspaaractie.
pi_108519017
Afkoelen heb ik ook nog nooit hard gedaan, gewoon slowly, geen ijsbaden voor mij!
Vochtige sauna wil niet meer zo goed met ontstekingen enzo, maar infra rood waag ik me nog wel eens aan en stoombaden ook :)
pi_108519387
Doe ik ook niet hoor mar. Ik koel af aan de buitenlucht. Daarna voorzichtig wat water van de koude douche over mijn lijf smeren en dan het zwembad in. Het heeft mij in ieder geval sterker gemaakt tegen buitenkou. Geen spierspasmes meer en ook juist minder ontstekingen.
pi_108519714
Ik krijg kramp van de sauna en die kramp zorgt voor meer verstijving van mijn benen dus ik laat het wel tegenwoordig.
Vroeger vroeg ik me af waar dat van kwam en kletterde dan ook nog het koude bad in :D
pi_108520650
Cross post uit ander topic.

SPOILER
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:04:00 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108520743
Coco *O*
voelde het aan mijn water, serieus wist het!
pi_108520784
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco *O*
voelde het aan mijn water, serieus wist het!
:D O+ Echt? Wat voelde je dan? :o
pi_108520902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
je hebt gewoon überlekkere eieren O+ dat zal t zijn! ik lurk eens even niet mee in t topic en ik mis meteen bijna dat je iets piest!

ik snap best dat je een beetje terughoudend bent hoor
Kwak
pi_108520906
*O* Cocopops! O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:07:22 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108520928
quote:

SPOILER
O+ 2
pi_108520959
:* *O* coco!!! O+
pi_108520961
Wat geweldig! Ik duim heel hard voor jullie dat het nu gewoon goed gaat.
pi_108520987
Kwak: zal ook wel heel normaal zijn inderdaad, beetje voorzichtig blij en wat terughoudendheid :) Maar ondanks dat ben ik natuurlijk wel positief :) (net als de test, meheheh :') )
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:09:35 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108521043
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak: zal ook wel heel normaal zijn inderdaad, beetje voorzichtig blij en wat terughoudendheid :) Maar ondanks dat ben ik natuurlijk wel positief :) (net als de test, meheheh :') )
Mwehehe!
pi_108521049
Coco *O* Zei toch dat je er een boel ging krijgen ;)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:10:16 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108521083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D O+ Echt? Wat voelde je dan? :o
Dat je dit jaar een meisje (tja .... sorry :') ) krijgt.

En als je nou ongelooflijk hard in je tepels knijpt dan voel je vast wat
En ik kan niet echt :% maar dat heeft er niks mee te maken.........
pi_108521141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef An24 het volgende:
Coco *O* Zei toch dat je er een boel ging krijgen ;)
Een boel? Oh hell no! Ik wil er heul geen boel!
pi_108521197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat je dit jaar een meisje (tja .... sorry :') ) krijgt.
En ik kan niet echt :% maar dat heeft er niks mee te maken.........
Je kunt niet poepen? Ik snap niet zo goed wat dat ermee te maken heeft :?

Een dochter? :o Ik had een vriendin een fotootje gestuurd. Vraagt ze: "normaal zijn die streepjes toch roze dan?". Ik: "nee, dat is alleen als je een meisje krijgt.". Zij: "ohhhh, ok. Leuk!". :') O+
pi_108521240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een dochter? :o Ik had een vriendin een fotootje gestuurd. Vraagt ze: "normaal zijn die streepjes toch roze dan?". Ik: "nee, dat is alleen als je een meisje krijgt.". Zij: "ohhhh, ok. Leuk!". :') O+
_O-
Kwak
pi_108521306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O-
Ze is nota bene verpleegkundige, zoiets. Maar dan wel met bejaarden. Dus het is haar vergeven :P O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:15:41 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108521321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Pissen.. voelde het aan mijn water... :')

Laat maar ik moet nodig naar bed! :O

Gefeliciteerd gewoon!
pi_108521412
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Pissen.. voelde het aan mijn water... :')

Laat maar ik moet nodig naar bed! :O

Gefeliciteerd gewoon!
Ah, nee joh! Ik vind het juist heel tof dat je het aanvoelde O+ Maar die smiley doet me gewoon altijd aan iemand denken die heel hard op de wc zit te drukken :+
pi_108521552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een boel? Oh hell no! Ik wil er heul geen boel!
Haha, in ieder geval eentje dan.

(ik zou er zelf ook niet heel veel willen krijgen hoor).

Maar ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan :*
pi_108521728
Ooooh Coco! :o O+
pi_108521752
Coco, wat fijn! (Ik heb al lurkend wat van de voorgeschiedenis meegekregen) Ik duim voor jullie dat het nu goed blijft gaan!
pi_108522164
Coco, gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef MarMar het volgende:
Afkoelen heb ik ook nog nooit hard gedaan, gewoon slowly, geen ijsbaden voor mij!
Koel je wel je hoofd? Als ik dat niet doe, krijg ik altijd hoofdpijn.
pi_108523708
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef Xennia het volgende:
Coco, gefeliciteerd!

[..]

Koel je wel je hoofd? Als ik dat niet doe, krijg ik altijd hoofdpijn.
Ook niet heel hard, gewoon lekker in het zwembad of in de buitenlucht, als ik ijskoud water over mijn hoofd doe is voor mij juist koppijn :)
pi_108524134
Coco! O+
pi_108524362
Wat zou dat leuk zijn Coco O+.
pi_108524833
Voorzichtig hoeraaa! voor coco!
pi_108525107
*O* O+ *O*
pi_108527076
*O* *O* *O*
pi_108527472
Ooooh Coco!! O+ *O*
pi_108528311
Duimen in de aanslag ^O^ Gooooo mini-Coco/M! *O*

Gadver! Ziet dat er vies lekker uit sigme! :9~ :o

En dat mag Creepy :Y Heb wel eens iemand uit m'n auto gezet erom, dus :+
Ben nogal bekrompen als het om m'n radio gaat :@
pi_108528493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:19 schreef V1z0R het volgende:
En dat mag Creepy :Y Heb wel eens iemand uit m'n auto gezet erom, dus :+
Ben nogal bekrompen als het om m'n radio gaat :@
Ik ook hoor. Ik word al moe van mijn huisgenoten die als ze gaan koken Wild FM ofzo opzetten. Daar zou mijn eetlust van weggaan ik ben een beetje een muzieksnob :@
pi_108529248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:23 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Ik word al moe van mijn huisgenoten die als ze gaan koken Wild FM ofzo opzetten. Daar zou mijn eetlust van weggaan ik ben een beetje een muzieksnob :@
Zelfde hier, en dan nog erg onredelijk erbij ook :@
  Vis een optie? woensdag 29 februari 2012 @ 00:46:18 #279
70532 loveli
N
pi_108529396
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 29 februari 2012 @ 00:49:59 #280
70532 loveli
N
pi_108529535
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef Xennia het volgende:
Google op life extension (anti-oxidanten enzo). En dingen met soya (phyto-oestrogenen) zorgen voor een langere cyclus, dus spaar je eitjes.

Verder heel basic: saai leven = oud worden zonder kicks, tof leven is minder oud worden met kicks.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 29 februari 2012 @ 01:03:32 #281
70532 loveli
N
pi_108529988
En sauna's, liever niet gemengd.

Het is dat ik m'n portemonnee vergeten was, anders had ik nu een bak friet op.
crap in = crap out
pi_108533332
Cocooooo *O* O+ :'( O+ *O*

Jeez, ik ga eens echt vroeg naar bed... Wow, wat fijn dat het snel weer raak is! Snap je terughoudendheid wel, hopelijk krijg je gaandeweg steeds meer vertrouwen. Op naar de 40 weken :*.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108533352
Ik was even vergeten hoe bliksemsnel jullie gaan in deze topicreeks!

Enfin, ik weeg ook op dag nummer twee nog steeds 64 kilo, maar dat zat er natuurlijk wel in. :)
Lijstje voor vandaag:

O: Stuk zuurdesembrood met geitenbrie van onder de grill vandaan, waarbij ik erin ben geslaagd om vanmorgen om zes uur een vel bakpapier in de fik te steken door het per abuis tegen het verwarmingselement van mijn oven te laten komen. :') Bij het brood een glas sap, versgeperst van drie bloedsinaasappels.
L: Restje paddestoelenragout en een hele grote rode appel.
D: Vermoedelijk een snelle, vegetarische pasta-hap bij Vapiano in Rotterdam, voorafgaand aan de bios.
S: Straks kwartier naar mijn werk fietsen, vanmiddag een kwartier terug. Half uur hoepelen op muziek. :)
pi_108533361
COCO! Wat een gaaaaaaf nieuws! Tof zeg! :D
pi_108533483
Thx iedereen O+

SPOILER
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:35:10 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108533563
Cool coco. Ik duim voor je.
pi_108533746
quote:

SPOILER
*O* *O* *O*
pi_108534105
Coco, wat tof! :)

Zo, ik heb m'n rondje hardlopen er weer opzitten, en eet nu een smoothie van banaan/framboos/yoghurt met muesli.
pi_108534177
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
En nu jij! :*.
pi_108534389
Mogguh!

Minilot, je lijstje lijkt zo weinig, enig idee hoeveel het is? En in verhouding nog boel koolhydraten ook :{
Als je dan minder gaat doen, zorg dan dat je voldoende bouwstoffen (eiwitten) binnenkrijgt! (50gr eiwit per dag voor een vrouw als ik dat goed heb onthouden van Mar)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

:Y hoop ik ook
pi_108534504
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

^^

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbesse
T: appeltje
L: dubbele boterham met beleg + rauwkost salade
T: boterham met pindakaas
D: eten bij amici, dus dat weet ik nog niet
T: iets lekkers bij de thee

Ik had tegen T gezegd dat ik pas over twee weken op de weegschaal wilde staan om te kijken of het sportregime iets oplevert. Nu hou ik mezelf nooit aan dit soort voornemens, dus vanochtend op zoek naar de weegschaal, heeft Meneer Ik Ben Wel Consequent hem verstopt!
pi_108534514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

^^

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbesse
T: appeltje
L: dubbele boterham met beleg + rauwkost salade
T: boterham met pindakaas
D: eten bij amici, dus dat weet ik nog niet
T: iets lekkers bij de thee

Ik had tegen T gezegd dat ik pas over twee weken op de weegschaal wilde staan om te kijken of het sportregime iets oplevert. Nu hou ik mezelf nooit aan dit soort voornemens, dus vanochtend op zoek naar de weegschaal, heeft Meneer Ik Ben Wel Consequent hem verstopt!
Jij hebt een leuke en lieve meneer, geloof ik!
pi_108534546
Ohai O+
pi_108534643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

^^

Dankies mensen O+

Mijn lijstje gister:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: rijst, kalkoen en broccoli
T: kwark en bessen
S: borst, rug en schouders
D: warme salade met rucola, aardappeltjes en tartaartje met zelfgemaakte mosterdressing
T: biefstuk en paprika
T: kwark

Vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: salade met garnalen, rode ui, pijnboompitten, mayo en ijsbergsla
T: kwark en bessen
D: dikke soep met zoete aardappel, wortel en stukjes worst.
T: kwark
pi_108534662
Ik ben aan het werk :D Ik voel me nog steeds heel erg O+

Coco *O* leuk leuk!

Lijstje gisteren werd:
O: 1 bth appelstroop
T: 1 peer
L: 200 gr groente gemixt, kopje groentesoep, half stokbroodje kaas
T: 150 gr yoghurt en wat druiven
T: 1 plakje ontbijtkoek
B: 2x20 minuten fietsen
D: gamba's, 1 sneetje brood, 1 aardappel, halve komkommer
T: klein spaans cakejeding

Planning:
O: dubbele bth geitenkaas
T: 5 druiven en een appel
L: 300 gr salade en een soepje
T: 150 ml yoghurt
T: nog een fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: pasta'tje
S: bodypump
T: eiwitshake
pi_108534769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel! O+
pi_108534829
Ik vind Anna best vaak grappig. :D
pi_108534942
Coco! *O*
pi_108534947
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind Anna best vaak grappig. :D
Dat! :D

Maar Anna, voor de urbanathlon, is het dan niet punt dat je er voor traint om dat aan te kunnen i.p.v. op de kilo's te letten? :@
pi_108535158
ik voelde me zo duf, en vroeg me af wat er aan de hand was. Wat blijkt, ik ben de koffie vergeten vanmorgen!

En zonder koffie beginnen te werken is een hele grote opgave...

Op kantoor is het zo'n ritueel, koffie halen. Vandaag werk ik thuis, en zit het ritueel er blijkbaar niet zo in..
pi_108535164
Dan ook maar vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')