quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef the85mc het volgende:
Sinds kort 27! Wat klinkt dat al oud eigenlijk..
Hier nog één en ik ben 28.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]had je rond de 21 of zo geschat, maar wel geruststellend dat ik niet de enige ben op die leeftijd die nog altijd zo prutst met relaties en aanverwante
![]()
Je prutst heul niet aan! Althans, ligt niet aan jou, je komt gewoonweg net niet het juiste meisje tegen. Jij bent tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]had je rond de 21 of zo geschat, maar wel geruststellend dat ik niet de enige ben op die leeftijd die nog altijd zo prutst met relaties en aanverwante
![]()
Hoe oud was hij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef conleche het volgende:
Hee, een naamtopic.
Ik heb op vakantie maar eens niet gezegd hoe oud ik was, maar gevraagd hoe oud ze dachten en er dan 3 jaar op gegooid om de flatteermarge te compenseren. Dat was prima voor mijn ego.
Wel een rare situatie dat ik dus heb gezoend met iemand die dénkt dat ik 8 jaar ouder ben.Little does he know.
Oh! Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe oud ben jij nu eigenlijk echt, Co?.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef conleche het volgende:
Hee, een naamtopic.
Ik heb op vakantie maar eens niet gezegd hoe oud ik was, maar gevraagd hoe oud ze dachten en er dan 3 jaar op gegooid om de flatteermarge te compenseren. Dat was prima voor mijn ego.
Wel een rare situatie dat ik dus heb gezoend met iemand die dénkt dat ik 8 jaar ouder ben.Little does he know.
Tsja, blijkbaar val ik net op de verkeerde. Heb wel wat relaties gehad maar ben de ware nog niet tegengekomen. Klinkt wel erg wijverigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje (ik ben 25), maar nu eigenlijk niks blijkt te lopen zoals ik gepland had kan ik dat gek genoeg best goed van me af zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu ik 26 ben heb ik wel het gevoel alsof ik alles voor elkaar moet hebben. Nog niet afgestudeerd zijn op je 25e, ok, kan. Maar dat nog niet zijn op je 26e... Gelukkig was ik net een paar maanden voor m'n verjaardag klaar..
.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef loveli het volgende:
63, maar ik heb goede anti-rimpelcreme.
Hoop pillen als er 2 liter water in zitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar nu verkouden, dus het is meer 83Mijn tanden doen zeer
![]()
En vanmorgen 2 kilo teveel op mijn weegschaalhopelijk vocht van doorslikken pil
Awwquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je prutst heul niet aan! Althans, ligt niet aan jou, je komt gewoonweg net niet het juiste meisje tegen. Jij bent tof
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar val ik net op de verkeerde. Heb wel wat relaties gehad maar ben de ware nog niet tegengekomen. Klinkt wel erg wijverigBen de ware wel 1 keer tegengekomen en blijkbaar voelde zij dat ook zo, maar ze woonde in Noorwegen. Ik was toen 18, zij 19. Uiteindelijk heeft dat niet gewerkt.. Het is op die leeftijd lastig om elkaar vaak te zien..
Ben 4 jaar geleden voor het laatst daar geweest, maar heb daarna geen contact meer gehouden. Je maakt het dan voor jezelf alleen maar moeilijker..
Ik ging kort geleden op FB en toen gaf FB mogelijke vrienden. Omdat ze nog ergens in mn maillijst stond zag ik haar foto ineens. Op haar profiel zag ik dat ze afgelopen zomer is getrouwd... Tuurlijk gun ik haar het allerbeste, maar stiekem deed het wel een beetje pijn..
Ik moet zo wennen aan die omschakeling naar het 'volwassen' leven, af en toe. Ineens ben ik afgestudeerd en heb ik een echte grotemensenbaan, woon ik straks samen in een koophuis met hypotheek en alles, harken we met z'n tweeën eigenlijk belachelijk veel geld binnen elke maand...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje (ik ben 25), maar nu eigenlijk niks blijkt te lopen zoals ik gepland had kan ik dat gek genoeg best goed van me af zetten.
Eigenlijk vind ik zelf niet zoveel veranderd op de een of andere manier. Ik ben wel getrouwd, we hebben een hypotheek en allebei een 'echte' baan inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet zo wennen aan die omschakeling naar het 'volwassen' leven, af en toe. Ineens ben ik afgestudeerd en heb ik een echte grotemensenbaan, woon ik straks samen in een koophuis met hypotheek en alles, harken we met z'n tweeën eigenlijk belachelijk veel geld binnen elke maand...
Ik denk soms nog dat ik stage loop..
Ja, dat is dus ook eigenlijk wat ik bedoel. We spelen volwassen, of zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf niet zoveel veranderd op de een of andere manier. Ik ben wel getrouwd, we hebben een hypotheek en allebei een 'echte' baan inderdaad, maar op de een of andere manier heb ik niet het idee dat we zo vreselijk volwassen zijn daardoor
En ik betwijfel of we dat ooit gaan hebben
Hahaha, ieeeuwwwwquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, we zijn net bij de hypotheek bobo geweest * brain overload*
succes met je infuus Coco!! Ik hoop dat je jeuk ophoudt, naja niet helemaal![]()
^ Datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf niet zoveel veranderd op de een of andere manier. Ik ben wel getrouwd, we hebben een hypotheek en allebei een 'echte' baan inderdaad, maar op de een of andere manier heb ik niet het idee dat we zo vreselijk volwassen zijn daardoor
En ik betwijfel of we dat ooit gaan hebben
Idd. Heb ik ook hoor. Soms wordt ik wakker geschud met rekeningen.. Owja. Ik ben nu volwassen. Rekeningen betalen. Koken. Schoonmaken. Doen alsof je alles onder controle hebquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat
Heb gewoon wat meer verantwoordelijkheid maar van binnen voel ik me vaak nog een gigantische puber
quote:
Krap één meter 159.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een beetje fruit erbij, en dan vind ik het een mooi lijstje. Al zou er ook nog wel een boterham bijmogen (maar jij was erg klein, toch?)
Mag op je 28e ook nog hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Ja foutevrouwensitesquote:
Die met rondlebberende getrouwde vrouwen gok ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |