Wie niet waagt.....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:09 schreef Cathmar het volgende:
Dag twaalf na de iui. Ik heb nog een kv testje liggen.... Zou dat al kunnen? Het is nog te vroeg, toch?
Mmmmm..morgen.
Klumsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef klumsy het volgende:
net weer een echo gehad. Eitje wat vorige keer 8,5 mm was is nu 11,5 mm zoals het er nu uitziet gaat deze mooi verder groeiendinsdag weer echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Cathmar het volgende:
OMG OMG paniek peeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Toen we hier een positieve test hadden in 2009 werd er na telefonisch contact met de gyn voor dezelfde week nog een echo gepland, kortom Maandag gelijk bellen en je weet meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:17 schreef Cathmar het volgende:
Echt serieus. Het is toch niet te geloven!
Ik had en heb echt alle tekenen dat ik ongesteld ga worden. Maar toen zei Tally dat ze zicht negen maanden zo had gevoeld. En toen dacht ik o ja...
Mijn man is nu weg met de meiden. We hebben het er nog niet eens echt over kunnen hebben. Zeg wanneer kan er nou ook al weer een echo? Zeven of acht weken? En en en en en.... whhhaaaaa
Ik kreeg de eerste met 7,5quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:17 schreef Cathmar het volgende:
Echt serieus. Het is toch niet te geloven!
Ik had en heb echt alle tekenen dat ik ongesteld ga worden. Maar toen zei Tally dat ze zicht negen maanden zo had gevoeld. En toen dacht ik o ja...
Mijn man is nu weg met de meiden. We hebben het er nog niet eens echt over kunnen hebben. Zeg wanneer kan er nou ook al weer een echo? Zeven of acht weken? En en en en en.... whhhaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |