quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef klumsy het volgende:
Ow en waarom worden mensen die niet zwanger willen worden zonder moeite zwanger en mensen die er alles voor over hebben kost het heel veel moeite...echt soms...
Tja, ik weet nu gewoon dat ik alles beter even dubbel kan checken, en gewoon zelf achter afspraken aanbellen. Ook prima, als het dan allemaal goed gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh LB lekker vaag, gaat goed daar in het ziekenhuis![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 10:33 schreef Cathmar het volgende:
Morgen zit de eerste wachtweek er op. Maar aan mijn buik en rug te voelen hoef ik niet nog een week te wachten. Wel heel snel toch, om na een week al ongesteld te worden? Ik krijg meteen weer ideeen dat ze gewoon niet goed gekeken hebben op de echo en dat ik al eerder een eisprong heb gehad dan ze dachten. Dat is nl al twee keer eerder gebeurd.
Al had je al 10 kinderen, als het niet lukt is dat gewoonweg kut!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:48 schreef Cathmar het volgende:
Dank allen!! Ik heb vanmiddag mijn afleiding buiten gezocht, dat was fijn. Ik ben ook ongelooflijk rijk met mijn twee prachtige meiden, maar ja... Die wens hè.
Maar vanavond worden er hier vakantie plannen gemaakt. Ik luister echt wel naar jullie
Wie weet krijg je straks nog wel een "normale" cyclusquote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef Tally het volgende:
Ik lijk iets van een cyclus te hebben
Normaal word ik 2 keer per jaar ongesteld nu al 2 keer dit jaar!
Je baarmoeder gaat groeien! Dat voel je echt wel in je onderrug en bekken!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb morgen de tweede echoIk vind het knap spannend, al hoop ik maar dat die godvergeten pijn in mijn onderrug/ bekken
een 'goed' teken is.
Ik voel me een beetje hebberigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
*schopt haar eigen regelmatige cyclus heel hard richting Tally![]()
Ik wil hem voorlopig niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel voor dat we hier in april allemaal vertrekken!!! Of eerder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het zal me verder ook roesten wanneer het precies gebeurt, áls ik verdorie maar een keer zwanger word!
Mee eens...quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nou laiverds toch![]()
En Lijnloos, ik weet dat het kan inderdaad (hell, mijn vrienden zouden pas 11 februari ouders worden, en dat kindje werd al op 31-12 geboren), maar toch... met het vaak voorkomende overtijd gaan is 2012 er niet meer bij. En dat is maar een getalletje, maar daar ben ik nou eenmaal vaak mee bezig![]()
Het zal me verder ook roesten wanneer het precies gebeurt, áls ik verdorie maar een keer zwanger word!
Koloon, hoe is het met jou? Al een beetje rust in het hoofd?
Met dat gevoel heb ik 9 maanden rond gelopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hier in april allemaal vertrekken!!! Of eerder.
Nog niets te melden verder. Toch gek dat ik blijf hopen terwijl mijn lijf aan alle kanten laat merken dat ik zo ongesteld ga worden.
dat schreef je zondag ook en inmiddels is het 4 dagen verder. Dat vind ik een goed teken. En verder wat Tally zegt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nog niets te melden verder. Toch gek dat ik blijf hopen terwijl mijn lijf aan alle kanten laat merken dat ik zo ongesteld ga worden.
Goed zo!! Fijn bericht om het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef klumsy het volgende:
net weer een echo gehad. Eitje wat vorige keer 8,5 mm was is nu 11,5 mm zoals het er nu uitziet gaat deze mooi verder groeiendinsdag weer echo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |