Bij all in moet je idd alles er af halen: vakantie, mvp, winstuitkering, advquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ooh ik las het verkeerd. Ik begrijp wat je bedoelt.
Iemand, of anders gewoon vertellen wat een 19-jarige verdient achter verkoop of kassa?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:56 schreef bigbass het volgende:
kan iemand misschien even een linkje produceren naar de salaristabel van caissière A / medewerker verkoop?
http://www.ikwerkindesupermarkt.nl/verdiensten-supermarkt/quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
Iemand, of anders gewoon vertellen wat een 19-jarige verdient achter verkoop of kassa?
dankjequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:23 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
http://www.ikwerkindesupermarkt.nl/verdiensten-supermarkt/
dus bij deze, een lijstje:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Lagelanden het volgende:
Weet iemand hier welke informatiesystemen AH in een filiaal gebruikt?
Heb er 2
MOMO
DASA
En ook graag de betekenis ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door joey_k op 22-03-2012 19:42:28 (Spoilertag toegevoegd) ]Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
kan je dat misschien even in spoilertags zetten zodat het niet het hele topic vervuilt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef joey_k het volgende:
Wie vroeg er laatst toch om wat betekenissen van afkortingen? Ik kon het zo 1-2-3 niet terug vinden...
Gevonden:
[..]
dus bij deze, een lijstje:
Betekenis (Toelichting)
**gigalijst**
Sorry... Lijstje was idd wel wat aan de lange kant... En nog niet eens compleet zelfs......quote:kan je dat misschien even in spoilertags zetten zodat het niet het hele topic vervuilt?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik het all-in-loon ontvang, staat dit dat ook op mijn salarisstrook als mijn uurloon?
Want nu zie ik als uurloon, het uurloon zonder all-in.. (ik heb wel een contract van minder dan 12 uur per week)
Volgens mij is dat Teamloos. Het team waar de asm en sm in staan. Als zij nog uren over hebben en counter komt er een paar te weinig kunnen ze je daar in zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef Purdey het volgende:
Stond trouwens op m'n rooster voor 7 april, de zaterdag voor Pasen als omschrijving 'TEA'. Bij anderen stond bijvoorbeeld 'Coun' alsin counter. Enig idee wat TEA betekent?
Mijn TL had het erover dat dat beleid landelijk was veranderd, niet alleen in mijn filiaal. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dit is wat mij is verteld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef EWK het volgende:
Het beleid is in jouw AH verandert, niet voor heel AH
Dit. Ik dacht, dat het vanaf 12 uur en meer verplicht was. Daaronder was het optioneel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef EWK het volgende:
Het beleid is in jouw AH verandert, niet voor heel AH
Kan je ASM zo doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef lennard92 het volgende:
Mijn Plaza account is geblokeerd (te veel foute aanmeldingen, afijn) kan de SM deze weer deblokeren? Of moet dat via de helpdesk?
Ik heb niks van een inkomstenbelasting of zo ingevuld. De heffingskorting weet ik zo 1, 2, 3 niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:57 schreef UncleSam het volgende:
Kreeg je al heffingskorting? Inkomstenbelasting elk jaar ingevuld?
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
We hebben afgelopen zondag door tekort aan stokbroden maar extra pistolets gebakken (bonus 5 voor een euro) en gesneden net zoals stokbrood
En de voorraadverschillen dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
We hebben afgelopen zondag door tekort aan stokbroden maar extra pistolets gebakken (bonus 5 voor een euro) en gesneden net zoals stokbrood
Dat is alleen verplicht als je een brief van de belastingdienst krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:43 schreef monsterd. het volgende:
Je moet in ieder geval je jaaropgaven opvragen bij de AH. Daarnaast ben je volgens mij zelfs verplicht om jaaropgave te doen, doe je dat niet dan kun je een boete krijgen. Ik kreeg het ene jaar wat terug, het andere jaar moest ik betalen.
Gewoon geprijsd als 5 pistoletjes, als je het snijdt ziet het er toch hetzelfde uit. Verder ook nog aan klanten uitgelegd dat we alleen gesneden pistoletjes hadden omdat de stokbroden op waren.quote:
Hoi Babylonian,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef Babylonian het volgende:
[..]
Ik heb niks van een inkomstenbelasting of zo ingevuld. De heffingskorting weet ik zo 1, 2, 3 niet.
Is het mogelijk om mijn jaaropgaven nog op te vragen? Plaza kan ik niet op (heb ik ook nooit op gekund trouwens), maar dat lijkt me logisch aangezien ik niet meer bij de AH werk.
Een mirror?quote:Op zondag 1 april 2012 09:49 schreef joey_k het volgende:
Grrr, even je uren voor deze week checken? Helaas, geen verbinding mogelijk met Plaza vanuit huis....
(iemand een mirror)
Ja hoor, ik weet wel wat er met plaza is. Plaza is een falend kut systeem wat er te vaak uit ligtquote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
trouwens weet iemand wat er met AH Plaza aan de hand is? en nog iets HOERA morgen pay-day!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het bizar vinden dat ze alles naar een systeem hebben gegooid wat zo veel downtime heeft...quote:Op zondag 1 april 2012 15:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel wat er met plaza is. Plaza is een falend kut systeem wat er te vaak uit ligt
Morgen salarisdag idd, woei!
[sarcastisch mode]quote:
Het is vandaag Loon-maandag en dat houdt in dat je vandaag niet extern op Plaza kunt. In de winkels doet Plaza het wel gewoon!quote:
Eerder had ik daar nooit last van, onzin dus.quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef SausDip het volgende:
[..]
Het is vandaag Loon-maandag en dat houdt in dat je vandaag niet extern op Plaza kunt. In de winkels doet Plaza het wel gewoon!
Fijne loonmaandag allemaal. Dat de winstuitkering maar veel mag zijn!
inderdaad, normaal doet hij het gewoon.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Eerder had ik daar nooit last van, onzin dus.
Dat is wel een tijdje geweest inderdaad. Maar de laatste paar maanden kon je gewoon vanuit huis inloggen op loonmaandag.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zien er idd apart uit, maar vind ze nou ook niet veel beter als de mc7090... het 2d scannen werkt bij ons de helft van de tijd niet, je bent vele sneller met zo'n mc7090..quote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef joey_k het volgende:
Ook hier vandaag een splinternieuwe HT geinstalleerd! Mooi ding die mc 3190, beetje groot als je het mij vraagt. Voordelen (zo op t eerste oog) 1- en 2D barcodes scannen, grotere toetsen en Rfid scanning.
Is Albert Heijn iets speciaals van plan met deze nieuwe HT's, of is de mc7090 ondertussen uitgefasseerd?
Bij verwachte drukte is dit het beleid. En aangezien we vandaag én winstuitkering én de tvt-uren krijgen, schakelen ze de thuistoegang zodat de servers niet overbelast raken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, heb je geen recht op. Daarvoor moet je tot eind periode 3 in dienst blijven ( bij een gewone AH).quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef danibellie het volgende:
hee, ik ben sinds 25 februari uit dienst bij mijn filiaal (en per 9 feb bij een franchise filiaal in dienst gegaan). Nou heb ik nog geen winstuitkering gekregen op mijn rekening, maar volgens mij heb ik er wel recht op.
weet iemand dit?
ah wat een naaistreek. al had ze me dus per half maart uit dienst laten gaan (werkte toch al een maand bij twee AH's) had ik het wel gekregen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, heb je geen recht op. Daarvoor moet je tot eind periode 3 in dienst blijven ( bij een gewone AH).
Holy cow. Dat werkt ook nog echt.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef ABombali het volgende:
Willen jullie op plaza? Hier een mirror:
Stap 1: https://plaza.etos.nl/
Stap 2: Inloggen met je gegevens
Stap 3: Als je ingelogd bent, dan loopt hij vast. Ga dan naar :
https://plaza.etos.nl/sto(...)rtal/ahplaza/rooster
Dan zit je op plaza..
Ja maar bij mijn loonstrookje missen de vakantie/adv etc uren en er is een hoop raar gedrukt.quote:
Nee. Want ze kunnen ze ook nog altijd als TvT noteren. Dan kun je ze op een later moment uitbetaald krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Guitar93 het volgende:
Bij ons zitten ze weer met uren te sjoemelen. overgewerkte uren krijg ik gewoon niet uitbetaald. Is dat niet verplicht ofzo?!
vraag ik me ook af.quote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoe wordt je winstuitkering berekend / bepaald dan?
Zit het verschil niet in de maat? Maar inderdaad, is gewoon marketing. En het werkt wel want ze zijn steeds uitverkocht bij ons.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:47 schreef il_Tonno het volgende:
trouwens wie moest er lachen om die "speciale" henneneieren die we verkopen? elke idioot weet dat een hen een vrouwtjeskip is zijn er nou echt mensen die denken dat ze die moeten kopen ipv simpele scharreleieren?
Hé, ik heb toevallig een week of 3 geleden een autoverzekering bij Ohra afgesloten. Eens kijken of dat voor mij nog iets gaat doenquote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef monsterd. het volgende:
Op plaza staat een bericht vermeld over korting op een ohra-autoverzekering. Heb even gekeken en kom idd goedkoper uit!
Toeslag is toeslag voor rare uren of zondagenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef Oceanview het volgende:
Ik snap al die afkortingen nooit op je loonstrookje
TOESLAGUREN T
TVT-UREN UITBETAALD KPT T
ADV-UREN UITBETAALD KPT T
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT T
Niet ergens een lijstje waar alles duidelijk vermeld staat?
Net zoals dat gesneden ontbijtkoek goedkoper is dan ongesneden...quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef SausDip het volgende:
[..]
Zit het verschil niet in de maat? Maar inderdaad, is gewoon marketing. En het werkt wel want ze zijn steeds uitverkocht bij ons.
Zag trouwens ook iets geks vorige week: prijs van de AH koffie 250 gram SNF is 30 cent hoger dan de AH P&E Koffie SNF 250 gram. Heel apart.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Microfoon het volgende:
Hoe zat het ook al weer met contractverhoging (uren)? Was dat 3 maanden lang het aantal uur werken? Dus stel dat ik een 12u contract wil, moet ik dan 3 maanden lang elke week 12u of meer gewerkt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De microfoon heeft gesproken.
Kan je als all-inner dan niet op vakantie?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef bigbass het volgende:
[..]
Toeslag is toeslag voor rare uren of zondagen
TVT zijn je overuren (geen idee waar het voor staat, maar voor de lol wel eens TeVeelTijd genoemd)
ADV is arbeidsduurverkorting
en je vakantie-uren zijn de vakantieuren die je normaal op zou sparen maar als all-inner meteen uitbetaald krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |