Bij mijn weten is dat AH-breed, aangezien je ook overgeplaatst kan worden terwijl je contract doorloopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:47 schreef il_Tonno het volgende:
weet iemand trouwens of ik in die tussentijd in een ander filiaal mag werken. oftewel: is het contract filiaalgebonden of 'albert-heijngebonden'? er is deze zomer een leuk vakantiebaantje waar je 6 weken lang gaat vakkenvullen op texel (filiaal den burg) verblijf wordt betaald en je bunkert tijdelijk met leeftijdsgenoten in stacaravans en 's-avonds kan je feesten.
Zo vroeg mogelijk bellen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Dhaha het volgende:
Gisteren ben ik gevallen in de stad, knie is nu helemaal dik, ik kan er niet op lopen. Ik moet morgen werken. Ik weet niet of ik er morgen minder last van krijg maar is er een tijd waar voor je moet bellen om af te melden?
En er is kans dat dit voor langere tijd is, morgen eerst maar eens dokter.. maar wat dan?
38,6? Hm, ben meer gewend van Appie Heijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:54 schreef Dipstaart het volgende:
Nabetaling winstuitkering Albert Heijn
De nabetaling van de winstuitkering over 2011 is vastgesteld op 38,6% van het periodesalaris. Daarmee komt de totale winstuitkering over 2011 uit op 81,1%. Je ontvangt de nabetaling met het salaris over periode 3 (week 14).
Vorig jaar was het 53,8%
gewoon van je periode loon (4 weken). Bij je jaaropgave zit ook het vakantiegeld bij. Dus krijg je verkeerd beeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
38,6? Hm, ben meer gewend van Appie Heijn.
Het bedrag berekenen is toch heel simpel? Je 'Loon voor de loonbelasting/volksverzekeringen'(salarisstrook) delen door 13, delen door 100 en dan keer 38,6?
En hoe kun je van te voren dan een beeld schetsen van hoeveel je ongeveer krijgt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon van je periode loon (4 weken). Bij je jaaropgave zit ook het vakantiegeld bij. Dus krijg je verkeerd beeld
het loon van die 4 weken keer het uitkeringspercentage. Maar weet niet of dat bruto of netto gerekend wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
En hoe kun je van te voren dan een beeld schetsen van hoeveel je ongeveer krijgt?
Niet als je all-in hebt, dat moet je er vanaf trekken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef Kitlerrr het volgende:
Is het niet zo simpel als je totaal verdiende geld in 2011 (9000) gedeeld door 13 (periodes) en dat keer 0.386?
Min mvp natuurlijk.
Ik heb inderdaad een all-in loon. En dan bedoel je dat ik die mvp er af moet trekken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
Niet als je all-in hebt, dat moet je er vanaf trekken.
Ooh ik las het verkeerd. Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een all-in loon. En dan bedoel je dat ik die mvp er af moet trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |