niet slapen vanwege liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:28 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Helaas helaas, weer niet geslapen!
jepquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:37 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
niet slapen vanwege liefdesverdriet?
Das echt klote...Heb zelf redelijk geslapen vannacht, voor het eerst in twee maanden....quote:jep
Toch heb ik dat op dit moment liever, dan zoals het op dit moment is, dat ik degene ben die genegeerd word...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das echt klote...Heb zelf redelijk geslapen vannacht, voor het eerst in twee maanden....
Maar ik heb dan weer een ander probleem....Ze neemt sinds dit weekend opeens heel veel contact op (smsjes op zondag, bellen op maandag en vandaag reageren op facebook updates en smsen) en ik heb geen flauw idee hoe ik daar mee om moet gaan....probeer het maar te negeren....
Snap ik, dat heb ik de eerste drie weken dus gehad...Daar word je idd ook niet blij van..Maar qua verwarring is beide niet goed..quote:Toch heb ik dat op dit moment liever, dan zoals het op dit moment is, dat ik degene ben die genegeerd word...
Ja echt vreselijk is dit... geen smsjes, geen telefoontjes, helemaal niets.. zie haar niet eens meer op fb verschijnen (of ze heeft me geblokt natuurlijk...) En dat terwijl ik met zoveel vragen dwars zit..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:13 schreef sawadie het volgende:
[..]
Snap ik, dat heb ik de eerste drie weken dus gehad...Daar word je idd ook niet blij van..Maar qua verwarring is beide niet goed..
Wat is de inhoud?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das echt klote...Heb zelf redelijk geslapen vannacht, voor het eerst in twee maanden....
Maar ik heb dan weer een ander probleem....Ze neemt sinds dit weekend opeens heel veel contact op (smsjes op zondag, bellen op maandag en vandaag reageren op facebook updates en smsen) en ik heb geen flauw idee hoe ik daar mee om moet gaan....probeer het maar te negeren....
Probeer toch rust te zoeken in je hoofd. Die vragen zullen wel blijven en ze wel waarschijnlijk toch geen gesprek of iets dergelijks. Anders had ze je wel benaderd. Vraag jezelf af of die vragen er toe doen. Als de vragen beantwoord worden, krijg jij haar daarmee dan terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk is dit... geen smsjes, geen telefoontjes, helemaal niets.. zie haar niet eens meer op fb verschijnen (of ze heeft me geblokt natuurlijk...) En dat terwijl ik met zoveel vragen dwars zit..
ik heb het over 10 maart.... dat is volgend weekend, alleen om wat te regelen heb ik wel wat tijd nodig dus vandaar dat ik graag deze week wil weten of er meer mensen 10 maart misschien mee willenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
Deze week kan ik helaas niet. Heb al een feestje as zaterdag.
Schrale troost, hij was met een vriend, niet met een andere vrouw/meisje/chickquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
Mijn timeline staat vol met de foto's van m'n ex z'n beste vriend en ex omdat z'n beste vriend zonodig 50 foto's wilde plaatsen van hun vakantie. Ja, natuurlijk heb ik het bekijken van de foto's zelf in m'n hand maar het doet gewoon pijn.
Het maakt me niet uit met wie hij op vakantie gaat, hij heeft toch al een nieuwe vriendin.. Maar hij lijkt zo gelukkig en blij en ik denk nog steeds aan hem. Lol.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schrale troost, hij was met een vriend, niet met een andere vrouw/meisje/chick
Tijd dat jij ook eens iets leuks gaat doen en gelukkig worden met jezelf en je niet meer focussen op hem. Schrijf eens op voor jezelf waar je trots op bent van jezelf. En wat gaat wel goed. En lees dat dan eens een aantal keren terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit met wie hij op vakantie gaat, hij heeft toch al een nieuwe vriendin.. Maar hij lijkt zo gelukkig en blij en ik denk nog steeds aan hem. Lol.
Doe genoeg leuke dingen en ben ook meer bezig met school en vriendinnen, maar als je zulke foto's ziet heb je toch weer zo'n 'verdrietig' moment. Hoe is het met D (als ik 'm zo mag noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tijd dat jij ook eens iets leuks gaat doen en gelukkig worden met jezelf en je niet meer focussen op hem. Schrijf eens op voor jezelf waar je trots op bent van jezelf. En wat gaat wel goed. En lees dat dan eens een aantal keren terug.
D doet zijn eigen ding. Ben ik eigenlijk niet mee bezig. Probeer mij nu te focussen op zaken die ik voor mijzelf goed moet regelen en goed in orde aan het maken ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Doe genoeg leuke dingen en ben ook meer bezig met school en vriendinnen, maar als je zulke foto's ziet heb je toch weer zo'n 'verdrietig' moment. Hoe is het met D (als ik 'm zo mag noemen)?
Hmmm... en de 11e?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef QEX het volgende:
Kan de 10 e alleen overdag. 's avonds een verjaardag
Hoezo fuck my life? Het is kut, ja, maar dat betekent niet dat je leven ineens slecht is geworden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Jippie, mijn ex heeft iemand anders, ik mis haar, zij mij totaal niet, fuck my life.
Het is hetzelfde gebleven dat klopt, het is alleen even een kut gevoel, dat ik niet goed genoeg ben, en een ander wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo fuck my life? Het is kut, ja, maar dat betekent niet dat je leven ineens slecht is geworden..
Kun je het misschien toch een plekje gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Vandaag een (msn) gesprek gehad met mijn ex... Ik weet dat het allemaal tegen jullie advies is.. maar ik voel me echt een stuk beter..hoewel ze nu verder geen contact meer wil is er wel een stuk meer duidelijkheid over het hoe/wat/waarom
Zo zul je het, de eerste paar dagen en misschien wel weken zien.. Het beste wat je kan doen is het zo snel mogelijk te accepteren. Jouw leven gaat gewoon verder en mijn advies is om hier niet te lang over te mokken of bij stil te staan. Het is begrijpelijk dat je je ex mist, dat heeft iedereen wel maar ook dat gaat over. Het slijt echter alleen als jij dat toe laat. Gun jezelf ook tijd Ik ga een van de grootste cliche's gebruiken: Het komt wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Jippie, mijn ex heeft iemand anders, ik mis haar, zij mij totaal niet, fuck my life.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Toch niet zo klaar met hem als je dat zegt.
Ja, hij heeft een ander. En nouja misschien is het beter om te geloven dat je echt klaar met 'm bent. Op een dag zal het ook écht zo zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar ik wil mezelf wel geloven. Jouw ex heeft een ander?
Had je haar nog graag wat willen zeggen/ vragen dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef Skv het volgende:
Zojuist belde mijn ex, had nog wat spullen van me gevonden. Het deed me eigenlijk.. niks. Sta er een beetje van te kijken, had wel een 'schok', of tenminste een raar of naar gevoel verwacht. Was gewoon een gesprek van een paar minuten, daarna dag gezegd en opgehangen en verder gegaan met mijn werk alsof er niks gebeurd was.
Soms snap ik niks van mezelf.
Nouja, nee, maar als je een paar weken eigenlijk geen contact hebt, zij het uitmaakte, ik haar in eerste instantie terugwilde, en dan ineens gebeld wordt zou ik verwachten dat het iets met me zou doen. Maar dat valt dus wel mee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Had je haar nog graag wat willen zeggen/ vragen dan?
Goed teken dus!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nouja, nee, maar als je een paar weken eigenlijk geen contact hebt, zij het uitmaakte, ik haar in eerste instantie terugwilde, en dan ineens gebeld wordt zou ik verwachten dat het iets met me zou doen. Maar dat valt dus wel mee.
Hier ben ik 't mee eens.. Hij gebruikt je gewoon, niets meer en niets minder. Je moet hem echt voorgoed uit je leven bannen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef QEX het volgende:
[ Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf.]
Cher; snap wat je bedoelt. al ligt het bij mij qua situatie (gelukkig) anders. Ik twijfel ook aan mezelf.
Je bent zo veel meer waard dan verlangen naar iemand die je behandeld als een gebruiksvoorwerp.
(sorry voor de misschien wat harde woorden)
Dream on, not gonna happen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt.
Als je er af wil, verbreek je alle contact. Je blijft er nou keihard half tussenin hangen. Afkappen, uit je WA gooien, uit je Facebook etc. Ook aangeven bij je ex dat je geen contact wil. Binnen een week zal je al merken dat je er minder mee bezig bent (hoewel het de eerste dagen extra naar is).quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Even janken en daarna klaag ik nooit meer. Ik kan hem niet loslaten en ik wil graag maar het lukt me niet. Vandaag wel een 'record' want we hebben ongeveer maar 15 minuten contact gehad via whatsapp. Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf. Hij zegt wel dat hij spijt heeft maar ik weet dat hij nu nog steeds doorgaat met sommige meiden en er ook steeds weer nieuwe scharrels bij krijgt. Hij zit helaas de hele dag in mijn hoofd en vaak denk ik 'zou hij nu bij haar zijn, of bij haar, blabla'. Ik zou graag willen dat ik hem nooit had gekend en dit nooit was gebeurd. Door hem ben ik nog onzekerder geworden terwijl ik het altijd al ben geweest. Al zegt iedereen dat ik niet aan mezelf moet twijfelen. Ik doe het wel. Iemand gaat niet zomaar zolang vreemd. En het kutte is dat ik alles voor hem over had en alles voor hem deed, zelfs als ik het niet leuk vond. Laatst heeft hij in een ruzie gezegd dat ik alleen mijn uiterlijk heb en dat is het. Nu begrijp ik de uitspraak pas echt. Eigenlijk heeft hij nooit echt interesse in mij als persoon getoond en mij altijd als een speeltje gezien. En ach, ik voel me gewoon kut. Maar het gaat wel een keer over.
Verbreek het contact.. Of in iedergeval gewoon niet beginnen en lekker kort houden als zij begin, Ik heb het zelfde namelijk, dat ze het uitmaak, maar vervolgens wel van die mixed feelings erin gooi.. (ookal bedoelt ze het niet zo of zoiets dergelijks)quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:20 schreef sawadie het volgende:
pff...ik zit er echt ff helemaal door heen zeg...
Al die mixed signals die mn ex uitzendt zijn zo ontzettend moeilijk....Heb nu om een duidelijk ja of nee gevraagd, waar ze dus ook geen antwoord op geeft...ik snap er niets meer van...ze heeft drie weken lang niets van zich laten horen...(ik ook niet, ga er niet achter aan lopen) totdat we elkaar tegen kwamen tijdens het uitgaan...toen was het opeens smsen, bellen en facebooken naar mij toe...
Ik weet gewoon niet meer wat zij wil, wat ik wil en hoe dit ooit nog tot een normale situatie gaat komen.... Ik heb, nadat zij de deur had dichtgegooid, de deur op een kier gelaten, dat leek mij het best op dat moment, ook vanwege mijn gevoel...
Heb zelf het idee dat ze mij nu in de friendzone wil gooien, iets waar ik totaal geen zin in heb en dus ook echt niet ga doen..Hebben jullie tips om hier mee om te gaan?
Volgens mij zit ik idd in hetzelfde schuitje....naja, we zullen zien hoe het gaat..Ik geloof gewoon niet in het hele vrienden blijven verhaal. Tenminste; niet als zij het opeens eenzijdig uitmaakt.quote:Ook het friendzone gedoe werkt voor mij dus niet, het is of alles of niks, en naja, als ze de middenweg in wil dan is het dus niks
Helaas, huwelijkse voorwaarden meisquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef QEX het volgende:
@ mickeys. Jullie zijn nog niet gescheiden, dus officieel moet hij je nog financieel steunen.
Ok.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas, huwelijkse voorwaarden meis
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:04 schreef QEX het volgende:
' what does not kill you makes you stronger.'
Tja, het lijkt erop dat je 1 van de weinige, misschien wel de enige bent die er zo snel overheen was/is.quote:
Ik volg alleen de meet plannen nog!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, het lijkt erop dat je 1 van de weinige, misschien wel de enige bent die er zo snel overheen was/is.
Hij lurkt gewoon mee...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, het lijkt erop dat je 1 van de weinige, misschien wel de enige bent die er zo snel overheen was/is.
Mjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk hoorde ik via via dat jullie het weer over een meet hadden dus ik was even benieuwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij lurkt gewoon mee...
Hoe kun je anders de vaste kliek weten.
Klopt, er waren wat plannen om eind maart in Utrecht af te spreken. Ik weet niet of er al iets concreets is neergezetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk hoorde ik via via dat jullie het weer over een meet hadden dus ik was even benieuwd.
Nee, nog niets concreets omdat ik niets meer hoor en ehm "ik kan het niet alleen" dus heb echt jullie input nodig. PM me wat je keuze is en wanneer je kunt. Dan kan ik het beter verzamelen en kan ik iets concreets reserveren/afspreken/hier neer plempenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, er waren wat plannen om eind maart in Utrecht af te spreken. Ik weet niet of er al iets concreets is neergezet.
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Mickeys het volgende:
gezien de "dramatische" gebeurtenissen van gisteren
quote:
m.a.w. Mijn waterbed is lek en daar kwam ik gister achter. niet meer te fixen dus ander bed moeten kopen terwijl ik daar nog voor moet gaan sparen gezien alle verhuiskosten en inrichtingskosten die al op me af zijn gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Mickeys het volgende:
Kom ineens voor zeer grote onverwachte uitgaven te staan en dan heb je dus geen backup als in je man. Ben dus aan de ene kant pissed en erg boos omdat hij wel met nieuwe spullen zit en ik met versleten spullen waar hij nooit een stuiver aan mee heeft betaald maar wel gebruik van heeft gemaakt, het dubbele verdient van wat ik verdien en ik nu met de gebakken peren zit en aan de andere kant voel ik me zwaar verdrietig en niemand in de directe omgeving om even op de schouder uit te huilen. Soms zuigt het leven maar ook dit zal ik wel weer overleven.
Zo laat is het nou ook weer niet. Zet een filmpje opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef QEX het volgende:
kan niet slapen... zelfs warme melk helpt niet.
En waarom zou je dat niet moeten doen? In andere topics komen en gaan ook bezoekers. Of worden we gezien als melaatsen ? Daarnaast is het niet iets voor alleen personen die er nu nog diep in zitten, maar er zijn bij sommigen toch ietwat meer "banden" mee gekomen dan anderen en misschien is het leuk om juist iets gezelligs te doen, al is het maar om even voor sommige dat koppie op iets anders gericht te krijgenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Tjik het volgende:
Lijkt jullie een meeting wel verstandig? Bezoekers in het topic komen en gaan.
helemaal mee eensch. Alsof je geen lol mag hebben en mag maken... daar is de meet nou juist voor bedoeld om lol te makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:03 schreef QEX het volgende:
Shifto,dat klinkt als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
Ik zou niet raar opkijken inderdaad als dat bij anderen gebeurd. Ik moet er niet er nog niet aan denken, bovendien zal ik de oudste zijn gok ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zou niet raar opkijken als er bij een paar van jullie een vonk ergens over zal slaan, tijdens die meet
Leg me even geen woorden in de mond! Dat bedoel ik toch ook. Ik zie inderdaad vaste bezoekers maar ook veel mensen die zo af en toe binnenvallen en daar heb je misschien niks mee. Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En waarom zou je dat niet moeten doen? In andere topics komen en gaan ook bezoekers. Of worden we gezien als melaatsen ? Daarnaast is het niet iets voor alleen personen die er nu nog diep in zitten, maar er zijn bij sommigen toch ietwat meer "banden" mee gekomen dan anderen en misschien is het leuk om juist iets gezelligs te doen, al is het maar om even voor sommige dat koppie op iets anders gericht te krijgen
O jeetje!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
Mijn leven is echt een puinhoop geworden. Ik begin gevoelens te krijgen voor een jongen uit m'n klas en dat wil ik absoluut NIET.![]()
![]()
![]()
Een puinhoop? Ik zou blij zijn een keer gevoelens voor iemand anders dan mijn ex te hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
Mijn leven is echt een puinhoop geworden. Ik begin gevoelens te krijgen voor een jongen uit m'n klas en dat wil ik absoluut NIET.![]()
![]()
![]()
Is het een nerd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
![]()
![]()
En waarom zou je dat niet willen? Je bent nog jong en is een teken dat je nu al aardig over je ex heen aan het komen bent. Desnoods is het gewoon een "tussendoortje". Geniet nu gewoon van het fijne gevoel wat er m.i. bij zitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
![]()
![]()
Is er iets mis met een nerd dan?quote:
quote:
Of een oppervlakkig iemand zoals jij?quote:
Als je later groot bent, dan zul je zien dat die zogenaamde 'nerds' degenen zijn die het helemaal gaan maken in het leven. En die zogenaamde 'populaire' kliek ....quote:
Wow, ken je mij?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of een oppervlakkig iemand zoals jij?
Dat is stefan.quote:
Nee, maar je bent vast geweldigquote:
Sarcasme is er niet aan af te lezen, maar dat kan aan mij en de andere liggen. Maar om nu meteen te zeggen dat we zielig bezig zijn... Je typt nogal in "hokjes".quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Tjik het volgende:
Wat is iedereen weer verschrikkelijk zielig bezig zeg. Het was echt puur sarcasme en kan me voorstellen dat als iemand eigenlijk 'niet leuk' is dat je er dan niet op wilt vallen, klaar.
Dat is ze zeker.quote:
Om meteen te happen ja..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sarcasme is er niet aan af te lezen, maar dat kan aan mij en de andere liggen. Maar om nu meteen te zeggen dat we zielig bezig zijn... Je typt nogal in "hokjes".
Jawel, ik datete een nerdquote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Sowieso een beetje gekke opmerking, alsof een "nerd" niet leuk/lief/gezellig kan zijn![]()
@ovoxo Waarom zou je geen gevoelens willen krijgen voor je klasgenoot? Lijkt me niet dat er iets mis mee is, hij heeft blijkbaar toch iets wat je aantrekt
Toch niks mis mee danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Tjik het volgende:
[..]
Jawel, ik datete een nerdEn hij was idd lief en gek...En achteraf denk ik dan; oooooh god why.. Haha. Maar geen spijt van
Klinkt herkenbaar...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:10 schreef Perzephone het volgende:
Nu een week geleden maar wat kan zoiets toch ziek moeilijk zijn.. Lullige is dat hij mij ook maar niet met rust laat, dus dat is heel fijn qua 'vergeten'.
Sterkte en hou je haaks! Zo zijn de meeste van ons ook begonnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Axel1988 het volgende:
eens even kijken wat dit voor topic is... ik heb ook liefdesverdriet nadat mijn relatie afgelopen maandag is verbroken. Ik vind het zo moeilijk om niet maar steeds contact op te nemen...
Heeft hij jou gedumpt of jij hem? Als hij jou heeft gedumpt is het wel raar dat hij je niet met rust laat. In dat geval alle contacten verbreken. In ieder geval heel veel sterkte!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:10 schreef Perzephone het volgende:
Nu een week geleden maar wat kan zoiets toch ziek moeilijk zijn.. Lullige is dat hij mij ook maar niet met rust laat, dus dat is heel fijn qua 'vergeten'.
Waarom heeft ie het uitgemaakt dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Perzephone het volgende:
Hij heeft mij gedumpt. Ga ook maar niet meer reageren, lul dat het is, zo geef je iemand geen kans om eroverheen te raken.. Maar meneer blijft vragen of ik al iemand anders gezoend heb oid, want dat wil hij dan weer niet, pfff.
Sterkte ook Axel!
Mja, bij mij kon zij zich niet echt binden omdat ze vond dat we toch te ver uit elkaar woonden. Ze zegt precies hetzelfde eigenlijk... ze wil me niet aan het lijntje houden... Alleen zij lijkt er veel makkelijker overheen te stappen dan ik. Ik vind het echt moeilijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Perzephone het volgende:
Niet omdat hij niets meer voelt oid, maar hij heeft nogal wat nare ervaringen waardoor het binden zelf niet lukt. Dus om mij niet 'aan het lijntje' te houden heeft hij besloten dat we elkaar maar niet meer moeten zien.
Terwijl hij nog steeds aangeeft dat ik de enige ben en zal zijn voorlopig, voel ik mij toch gebruikt als ik ermee door zou gaan. Accepteren is lastig nog though
Hoe zit het bij jou?
Qft!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef QEX het volgende:
perzephone; meneer heeft niets te willen, al zoen je 20 anderen.
Hm lotgenootje dusquote:Mja, bij mij kon zij zich niet echt binden omdat ze vond dat we toch te ver uit elkaar woonden. Ze zegt precies hetzelfde eigenlijk... ze wil me niet aan het lijntje houden... Alleen zij lijkt er veel makkelijker overheen te stappen dan ik. Ik vind het echt moeilijk.
Mja, ik ben drie avonden op rij op stap geweest... en heb ruim 20 uur gewerkt bij mijn bijbaan... studie wil niet echt lukken; dat is teveel op mezelf en denken etc...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm lotgenootje dus..
Lijkt bij hem ook al, terwijl ik er eigenlijk nog steeds veel moeite mee heb. Zoveel mogelijk leuke dingen doen en afleiding zoeken I guess, al zal dat nog wel gruwelijk lastig zijn voor je
zeggen dat er volgens jou niemand beter is dan diegene?....quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Isis20 het volgende:
Ik weet niet wat te reageren op 'ik denk dat je beter verdient dan ik' als je hart het daar niet mee eens is...
Nee mijn hoofd denkt dat die gene ook zeker gelijk heeft, mijn hart alleen niet...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
zeggen dat er volgens jou niemand beter is dan diegene?....
Ik denk dat het komt doordat ik bang ben dat het alleen maar een illusie is, dat het in m'n hoofd zit dat ik hem al leuk begin te vinden. M'n ex was hiervoor echt de beste en niemand kon tegen hem op en nu ik ineens gevoelens begin te krijgen voor een ander, snap ik het niet helemaal.. Ik mis m'n ex en hou ook nog van hem, maar ik begin wel al gevoelens te krijgen voor iemand anders. Ben ergens verbaasd dat dat kan..quote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En waarom zou je dat niet willen? Je bent nog jong en is een teken dat je nu al aardig over je ex heen aan het komen bent. Desnoods is het gewoon een "tussendoortje". Geniet nu gewoon van het fijne gevoel wat er m.i. bij zit
Niks mis met nerds, maar nee dat is hij niet.quote:
Ik dacht ook dat ik blij zou zijn als ik een keer gevoelens zou krijgen voor een ander, maar ergens valt het vies tegen. Ben helemaal in de war.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een puinhoop? Ik zou blij zijn een keer gevoelens voor iemand anders dan mijn ex te hebben
Omdat ik niet weet of ik er wel open voor sta. Vind het een beetje eng en weet niet zo goed wat ik ermee moet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Sowieso een beetje gekke opmerking, alsof een "nerd" niet leuk/lief/gezellig kan zijn![]()
@ovoxo Waarom zou je geen gevoelens willen krijgen voor je klasgenoot? Lijkt me niet dat er iets mis mee is, hij heeft blijkbaar toch iets wat je aantrekt
Ken het gevoel maar al te goed. Met carnaval een meisje gekust en het leek alsof ik in een achtbaan was gestaptquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef ovoxo het volgende:
Ik denk dat het komt doordat ik bang ben dat het alleen maar een illusie is, dat het in m'n hoofd zit dat ik hem al leuk begin te vinden. M'n ex was hiervoor echt de beste en niemand kon tegen hem op en nu ik ineens gevoelens begin te krijgen voor een ander, snap ik het niet helemaal.. Ik mis m'n ex en hou ook nog van hem, maar ik begin wel al gevoelens te krijgen voor iemand anders. Ben ergens verbaasd dat dat kan..
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken het gevoel maar al te goed. Met carnaval een meisje gekust en het leek alsof ik in een achtbaan was gestapt. Ik ken haar niet eens...
Mja ik vind haar stiekem wel heel erg leuk alleen ze heeft dus al een vriendquote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar het gaat nu wel al beter toch?
Misschien is het onbewust eng om je ex nu definitief los te gaan laten. Maar ergens zul je een keer die stap moeten maken en meis, gevoelens kun je niet sturen, sommige dingen overkomen je gewoon. Probeer er het positieve uit te halen, dat voelt het aller lekkerstquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ik bang ben dat het alleen maar een illusie is, dat het in m'n hoofd zit dat ik hem al leuk begin te vinden. M'n ex was hiervoor echt de beste en niemand kon tegen hem op en nu ik ineens gevoelens begin te krijgen voor een ander, snap ik het niet helemaal.. Ik mis m'n ex en hou ook nog van hem, maar ik begin wel al gevoelens te krijgen voor iemand anders. Ben ergens verbaasd dat dat kan..
[..]
Niks mis met nerds, maar nee dat is hij niet.
[..]
Ik dacht ook dat ik blij zou zijn als ik een keer gevoelens zou krijgen voor een ander, maar ergens valt het vies tegen. Ben helemaal in de war.
Gaat er meer om dat we denken dat die gevoelens er zijn om de leegte op te vullen, niet zozeer dat we nog aan de ex willen blijven plakken. Meer om de ex bij wijze van te vervangen zonder te weten dat die gevoelens ook echt oprecht zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien is het onbewust eng om je ex nu definitief los te gaan laten. Maar ergens zul je een keer die stap moeten maken en meis, gevoelens kun je niet sturen, sommige dingen overkomen je gewoon. Probeer er het positieve uit te halen, dat voelt het aller lekkerst
Tja, maar als je er niet van geniet of het toe laat, weet je nooit of het is om de leegte nu wel of niet op te vullen of dat het toch wel oprecht is. Maar kan ook zijn dat ik dat anders zie.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat we denken dat die gevoelens er zijn om de leegte op te vullen, niet zozeer dat we nog aan de ex willen blijven plakken. Meer om de ex bij wijze van te vervangen zonder te weten dat die gevoelens ook echt oprecht zijn.
Bij ovoxo misschien wel, bij mij was het echt iets wat per ongeluk gebeurdequote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, maar als je er niet van geniet of het toe laat, weet je nooit of het is om de leegte nu wel of niet op te vullen of dat het toch wel oprecht is. Maar kan ook zijn dat ik dat anders zie.
Dan was je niet dronkenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef Iksnaphemniet het volgende:
Wel hoor, het was dan ook dronken als in goed aangeschoten. Echt dronken word ik nooit.
Ik denk dat ik er voorlopig nog niks mee doe maar ik heb het gevoel dat ik met de dag meer gevoelens voor 'm begin te krijgenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, maar als je er niet van geniet of het toe laat, weet je nooit of het is om de leegte nu wel of niet op te vullen of dat het toch wel oprecht is. Maar kan ook zijn dat ik dat anders zie.
Misschien vind je hem dus toch leukquote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er voorlopig nog niks mee doe maar ik heb het gevoel dat ik met de dag meer gevoelens voor 'm begin te krijgen
Misschien wel, ja. Vandaag speelde hij een beetje met m'n haar en toen voelde ik me wel even warm vanbinnen.quote:
Liefquote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien wel, ja. Vandaag speelde hij een beetje met m'n haar en toen voelde ik me wel even warm vanbinnen.
Ik weet 't niet en ik weet niet eens of hij me leuk vindt, hahaquote:
Nou, als ie met je haar speelt lijkt het goed te gaan hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet en ik weet niet eens of hij me leuk vindt, hahahoe gaat het met jou?
Weet niet, misschienquote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, als ie met je haar speelt lijkt het goed te gaan hoor.
Gaat redelijk goed, zaterdag thuis feestje gevierd, housewarming. Zondag met mijn zusje naar de Ikea geweest, ze vond mijn huis te kaal
Gewoon rustig aan doen en kijken waar het heen gaatquote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Weet niet, misschien. Hij heeft gewoon iets en aaaah, hij is best leuk eigenlijk
. En leuk, feestjes zijn altijd goed en naar de Ikea is zo erg nog niet haha
Ik ga het heel rustig aan doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen en kijken waar het heen gaat
Wel als ze mijn geld uitgeeft
Ja dat is waarquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ga het heel rustig aan doenen oja dan is het wat minder, maar goed het is wel afleiding
Zo geld die voor mijquote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
-knip-
ZeHij is, vergeleken met toen ik verliefd werd enerzijds verandertd in negatieve zin en anderzijds zit er ook (totaal) geen groei in.
Ja dat snap ik. "zij kan ook best eens wat laten horen"quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:37 schreef EiPet het volgende:
Pff![]()
Aan de ene kant is het goed om met je ex alle contacten te verbreken, aan de andere kant lijkt het wel alsof de nieuwsgierigheid naar haar daardoor steeds groter wordt...
Niet dat ik nog echt veel met haar bezig ben ofzo, maar ik heb haar nu al een half jaar niet gezien of gesproken, en dan begin ik dat toch wel een heel vreemd gevoel te vinden...
En mn ego is ook weer te groot om daadwerkelijk eens contact met haar op te nemen
ach dat reboundgedraag heeft niets met liefde te maken vaak. Is gewoon de makkelijkste weg!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Watchingyou het volgende:
Mijn ex-man had vrijwel direkt na de echtscheiding weer een nieuwe
full-time huishoudster gevonden.
En zo leerde ik hem - na bijna 8 jaar samen - pas goed kennen !
(ervaring rijker, illusie armer)
Dan ga je toch lekker op de mannen afquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Tjik het volgende:
Ik was altijd heel wijs en bijdehand met mannen die me wilde versieren en nu weet ik totaal niet meer hoe ik me moet gedragen. Sowieso komen er bijna geen mannen meer op me af
Gewoon zoals je bent?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb binnenkort misschien een ontmoeting (lees date) met een leuk meisje.. Alleen nu weet ik niet zo goed hoe ik me moet gedragen. Iemand tips??
Hoezo niet half-half?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:19 schreef Tjik het volgende:
@hedge:
Ja, gewoon zoals je bent. En alles betalen voor haar
Okequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:19 schreef Tjik het volgende:
@hedge:
Ja, gewoon zoals je bent. En alles betalen voor haar
Aaight beste tip ooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
Hedge je moet je anders voordoen, bril af, puisten wegpoetsen, tanden poetsen enzo. Dat diggen ze
Dat doe ik al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik dat deed moest ik voortaan kiezen welk meisje ik mee naar huis nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |