abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108492846
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
pi_108492958
Helaas helaas, weer niet geslapen!
pi_108493073
O, het volgend deel alweer.
pi_108493900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:28 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Helaas helaas, weer niet geslapen!
niet slapen vanwege liefdesverdriet?
pi_108493903
Goeiesmorges
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:38:23 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_108493923
@Mint_Clasell

Toen ik het nummer van Gotye voor het eerst hoorde was ik er 99% van overtuigd dat het Sting was :P Dus je was niet de enige!

En zijn er nu toch serieuze plannen voor een meet in Utrecht? :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_108493945
Volgens mij wel ja. Maar laten we er dan wat leuks van maken ipv een uithuilsessie te plannen. Denk dat dat beter helpt!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108494010
Er worden al wat plannen gesmeet. Cafe, uitje, bios alhoewel dat laatste mij minder aanspreekt. Ga je nieuwe mensen ontmoeten, ga je op een plek zitten waar je niet kan praten :').
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:56:57 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_108494282
@Skv dat lijkt me sowieso handig ja :') Lijkt mij leuker om het gezellig te hebben dan dat iedereen z'n droevige verhaaltjes verteld :')

@muhahaha Bios.. juist :')
pi_108494302
Paintballen lijkt me dan weer wel tof, beetje je frustratie uitleven hahaha :D

Ben eerlijk gezegd niet bekend in Utrecht qua uitstapjes.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:08:01 #11
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_108494496
Bowlen?
pi_108494830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:37 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

niet slapen vanwege liefdesverdriet?
jep
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:02:08 #13
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_108505900
quote:
jep
Das echt klote...Heb zelf redelijk geslapen vannacht, voor het eerst in twee maanden....

Maar ik heb dan weer een ander probleem....Ze neemt sinds dit weekend opeens heel veel contact op (smsjes op zondag, bellen op maandag en vandaag reageren op facebook updates en smsen) en ik heb geen flauw idee hoe ik daar mee om moet gaan....probeer het maar te negeren....
pi_108506193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef sawadie het volgende:

[..]

Das echt klote...Heb zelf redelijk geslapen vannacht, voor het eerst in twee maanden....

Maar ik heb dan weer een ander probleem....Ze neemt sinds dit weekend opeens heel veel contact op (smsjes op zondag, bellen op maandag en vandaag reageren op facebook updates en smsen) en ik heb geen flauw idee hoe ik daar mee om moet gaan....probeer het maar te negeren....
Toch heb ik dat op dit moment liever, dan zoals het op dit moment is, dat ik degene ben die genegeerd word...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:13:38 #15
367311 sawadie
pi_108506240
quote:
Toch heb ik dat op dit moment liever, dan zoals het op dit moment is, dat ik degene ben die genegeerd word...
Snap ik, dat heb ik de eerste drie weken dus gehad...Daar word je idd ook niet blij van..Maar qua verwarring is beide niet goed..
pi_108506624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:13 schreef sawadie het volgende:

[..]

Snap ik, dat heb ik de eerste drie weken dus gehad...Daar word je idd ook niet blij van..Maar qua verwarring is beide niet goed..
Ja echt vreselijk is dit... geen smsjes, geen telefoontjes, helemaal niets.. zie haar niet eens meer op fb verschijnen (of ze heeft me geblokt natuurlijk...) En dat terwijl ik met zoveel vragen dwars zit..
pi_108507956
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef sawadie het volgende:

[..]

Wat is de inhoud?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:35:20 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108508919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Ja echt vreselijk is dit... geen smsjes, geen telefoontjes, helemaal niets.. zie haar niet eens meer op fb verschijnen (of ze heeft me geblokt natuurlijk...) En dat terwijl ik met zoveel vragen dwars zit..
Probeer toch rust te zoeken in je hoofd. Die vragen zullen wel blijven en ze wel waarschijnlijk toch geen gesprek of iets dergelijks. Anders had ze je wel benaderd. Vraag jezelf af of die vragen er toe doen. Als de vragen beantwoord worden, krijg jij haar daarmee dan terug?

Waarschijnlijk heb je niks verkeerd gedaan. Maar weet ze dat het slappe hap is. Gewoon laten gaan, en klaar ermee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_108509343
Hallo allemaal,

Heb het er soms nog best moeilijk mee hoor, het is ook lastig na een relatie van 8 maanden. Het rare is dat ik nu alles loop te analyseren en het dan voorleg aan anderen. Ik had er van het begin al geen goed gevoel over, met name omdat ik vond dat ze op de eerst date nog een beetje te gewillig was en ze graag naar mn huis toe wilde, er was toen al sprake dat ze sexuele handelingen wilde verrichten op een bankje naast een busbaan (ja gek idd). gelukkig heb ik haar niet gelijk de eerste keer meegenomen, met name omdat ze in die tijd ook erg omhoog zat met haar thuissituatie, en bij haar vorige relatie woonde ze ook samen met een jongen vanwege familieomstandigheden. Ik moet er niet aandenken dat ik nu met haar om me heen zou zitten.

Ook kom ik tot de ontdekking, en dat wist ik eigenlijk toen al dat ze heel veel last had van stemmingswisselingen, dit gaf ze dan ook zelf expliciet toe. Ik denk dat ze last heeft van een bipolaire stoornis. Soms was ze dan weer heel vrolijk maar dat kon ook van de een op andere dag omslaan en mij volstrekt negeren over de telefoon. Ook probeerde ik, soms tot haar ergenis aan toe haar te verassen in de trein, wat zij totaal niet leuk vond omdat het haar planning in de war stuurde als ik er zomaar was. Nu snap ik dat het voor haar heel moeilijk was in culturele opzichten. Ik had al verteld dat in de tijd dat het nog goed ging tussen ons, ik al smsjes las van een andere collega, weliswaar waren dit normale smsjes maar ik dacht al van hier zit iets achter. De dag nadat ze mij een klap in me gezicht in het bijzijn van collegas gaf (ok, ik ben soms heel erg kinderachtig en ik haalde een doekje over haar pols heen) papte ze al gelijk met die andere jongen aan, tevens is dit ook een nederlandse jongen die ook openlijk bekent dat ie tijdens het uitgaan weleens een pilletje neemt. Die dag probeerde ze heel vrolijk te doen alsof er niks gebeurt is, later heb ik een enigszins excuus uit haar moeten trekken. Er waren leuke tijden in het begin, maar soms vond ik haar echt heel asociaal met rare opmerkingen naar anderen en impulsief gedrag, later vertelde ze me ook dat ze veel schulden heeft, maar dat het niet mijn probleem was. Dan denk ik, je verteld het me wel maar je wilt geen advies, wat moet ik er dan mee? Ik vind het zo raar hoe mensen zo kunnen veranderen binnen 3 maanden, heb het gevoel alsof ik nooit meer iemand tegenkom en ik niemand kan vertrouwen, aangezien haar ex-vriendje die tevens ook een oud-collega van mij is, hetzelfde bij haar had geflikt door met een andere meisje aan te pappen van werk. Ik ben te lief geweest denk ik.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:44:10 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108511224
@Qex Desnoods doen we volgende week zaterdag de 10e in Utrecht of zo afspreken ergens in een soort grand cafe. Kun je als het goed is ook nog wat eten en lijkt mij in ieder geval gezellig.

Voor wie serieus mee wil, laat het mij even weten. Dan kijk ik of ik iets kan organiseren, maar graag dan wel deze week.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_108512781
Deze week kan ik helaas niet ;(. Heb al een feestje as zaterdag.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:33:30 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108513220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
Deze week kan ik helaas niet ;(. Heb al een feestje as zaterdag.
ik heb het over 10 maart.... dat is volgend weekend, alleen om wat te regelen heb ik wel wat tijd nodig dus vandaar dat ik graag deze week wil weten of er meer mensen 10 maart misschien mee willen :D

Besides, ik heb ook feestje zaterdag a.s. Uitgenodigd door collega wat ik niet had verwacht. Zo onwijs lief! Moet er alleen wel voor naar Deventer hahaha
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_108513224
Mijn timeline staat vol met de foto's van m'n ex z'n beste vriend en ex omdat z'n beste vriend zonodig 50 foto's wilde plaatsen van hun vakantie. Ja, natuurlijk heb ik het bekijken van de foto's zelf in m'n hand maar het doet gewoon pijn. }:|
XO till we overdose
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:35:32 #24
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108513305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
Mijn timeline staat vol met de foto's van m'n ex z'n beste vriend en ex omdat z'n beste vriend zonodig 50 foto's wilde plaatsen van hun vakantie. Ja, natuurlijk heb ik het bekijken van de foto's zelf in m'n hand maar het doet gewoon pijn. }:|
Schrale troost, hij was met een vriend, niet met een andere vrouw/meisje/chick
pi_108513409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Schrale troost, hij was met een vriend, niet met een andere vrouw/meisje/chick
Het maakt me niet uit met wie hij op vakantie gaat, hij heeft toch al een nieuwe vriendin.. Maar hij lijkt zo gelukkig en blij en ik denk nog steeds aan hem. Lol. :')
XO till we overdose
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:40:16 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108513487
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit met wie hij op vakantie gaat, hij heeft toch al een nieuwe vriendin.. Maar hij lijkt zo gelukkig en blij en ik denk nog steeds aan hem. Lol. :')
Tijd dat jij ook eens iets leuks gaat doen en gelukkig worden met jezelf en je niet meer focussen op hem. Schrijf eens op voor jezelf waar je trots op bent van jezelf. En wat gaat wel goed. En lees dat dan eens een aantal keren terug.
pi_108513668
Kan de 10 e alleen overdag. 's avonds een verjaardag
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_108513679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tijd dat jij ook eens iets leuks gaat doen en gelukkig worden met jezelf en je niet meer focussen op hem. Schrijf eens op voor jezelf waar je trots op bent van jezelf. En wat gaat wel goed. En lees dat dan eens een aantal keren terug.
Doe genoeg leuke dingen en ben ook meer bezig met school en vriendinnen, maar als je zulke foto's ziet heb je toch weer zo'n 'verdrietig' moment. Hoe is het met D (als ik 'm zo mag noemen :@)?
XO till we overdose
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:56:57 #29
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108514311
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Doe genoeg leuke dingen en ben ook meer bezig met school en vriendinnen, maar als je zulke foto's ziet heb je toch weer zo'n 'verdrietig' moment. Hoe is het met D (als ik 'm zo mag noemen :@)?
D doet zijn eigen ding. Ben ik eigenlijk niet mee bezig. Probeer mij nu te focussen op zaken die ik voor mijzelf goed moet regelen en goed in orde aan het maken ben. :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:00:30 #30
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108514468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef QEX het volgende:
Kan de 10 e alleen overdag. 's avonds een verjaardag
Hmmm... en de 11e?
pi_108514737
als het niet te laat word. (moet maandag gewoon werken)

Heb elk weekend in maart wel iets.
pi_108517615
Jippie, mijn ex heeft iemand anders, ik mis haar, zij mij totaal niet, fuck my life.
pi_108517904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Jippie, mijn ex heeft iemand anders, ik mis haar, zij mij totaal niet, fuck my life.
Hoezo fuck my life? Het is kut, ja, maar dat betekent niet dat je leven ineens slecht is geworden..
XO till we overdose
pi_108518449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo fuck my life? Het is kut, ja, maar dat betekent niet dat je leven ineens slecht is geworden..
Het is hetzelfde gebleven dat klopt, het is alleen even een kut gevoel, dat ik niet goed genoeg ben, en een ander wel.
Ik deed echt alles, en dat was niet genoeg. Doet pijn om te zien dat een ander haar wel blij kan maken en ik niet, voelt als fuck my life. Wil gewoon even uithuilen, en haar zo snel mogelijk vergeten. :')
pi_108520054
@knieschijfkapot.

Leef met je mee. Is een vreselijk gevoel dat liefde en alles wat je deed niet genoeg was.
En dan kunnen andere mensen nog zulke goede dingen zeggen... huilen is dan echt het enige
wat 'helpt.' Sterkte
pi_108521288
Vandaag een (msn) gesprek gehad met mijn ex... Ik weet dat het allemaal tegen jullie advies is.. maar ik voel me echt een stuk beter..hoewel ze nu verder geen contact meer wil is er wel een stuk meer duidelijkheid over het hoe/wat/waarom
pi_108522716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Vandaag een (msn) gesprek gehad met mijn ex... Ik weet dat het allemaal tegen jullie advies is.. maar ik voel me echt een stuk beter..hoewel ze nu verder geen contact meer wil is er wel een stuk meer duidelijkheid over het hoe/wat/waarom
Kun je het misschien toch een plekje geven ^O^
pi_108525954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Zo zul je het, de eerste paar dagen en misschien wel weken zien.. Het beste wat je kan doen is het zo snel mogelijk te accepteren. Jouw leven gaat gewoon verder en mijn advies is om hier niet te lang over te mokken of bij stil te staan. Het is begrijpelijk dat je je ex mist, dat heeft iedereen wel maar ook dat gaat over. Het slijt echter alleen als jij dat toe laat. Gun jezelf ook tijd Ik ga een van de grootste cliche's gebruiken: Het komt wel goed :)
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_108526293
Klaar met hem.
pi_108526321
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:40 schreef Cher- het volgende:
Klaar met hem.
Toch niet zo klaar met hem als je dat zegt. ;)
XO till we overdose
pi_108526441
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:41 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Toch niet zo klaar met hem als je dat zegt. ;)
Jawel hoor. ;)
pi_108526508
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Cher- het volgende:

[..]

Jawel hoor. ;)
Als jij het zegt.
XO till we overdose
pi_108526800
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Als jij het zegt.
Waarschijnlijk niet.
Maar ik wil mezelf wel geloven. Jouw ex heeft een ander?
pi_108526943
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:50 schreef Cher- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet.
Maar ik wil mezelf wel geloven. Jouw ex heeft een ander?
Ja, hij heeft een ander. En nouja misschien is het beter om te geloven dat je echt klaar met 'm bent. Op een dag zal het ook écht zo zijn :)
XO till we overdose
pi_108538245
Ik merk dat ik een beetje de verbitterde vrijgezel begin te worden... :{

Aan aandacht van vrouwen de laatste tijd geen gebrek, maar op de een of andere manier kan ik een ''nieuw'' meisje nog niet loszien van mijn ex...

Die was namelijk ook zo lief, voorkomend, volop sms'en, en ik moest langskomen in die ene kroeg, en bla bla, en later maakte ze het ook uit en ging ze me als een halve debiel behandelen..

Die nieuwe meisjes zie ik dat in potentie ook doen, dus heb ik nu al een paar keer meegemaakt dat ik denk '' pff kutwijf, ik ben er klaar mee en laat niets meer van me horen, of dat ik ook gewoon doodleuk tegen iemand zeg: Ik ben klaar met je, laat me met rust vanaf nu aub terwijl ik dat eigenlijk niet echt meen...
pi_108540266
Oeiii.. zou je het dan niet eerst even gaan verwerken voordat je meisjes die geen kwaad in de zin hebben zo behandelt?
pi_108545903
Zojuist belde mijn ex, had nog wat spullen van me gevonden. Het deed me eigenlijk.. niks. Sta er een beetje van te kijken, had wel een 'schok', of tenminste een raar of naar gevoel verwacht. Was gewoon een gesprek van een paar minuten, daarna dag gezegd en opgehangen en verder gegaan met mijn werk alsof er niks gebeurd was. :?

Soms snap ik niks van mezelf.
pi_108547591
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef Skv het volgende:
Zojuist belde mijn ex, had nog wat spullen van me gevonden. Het deed me eigenlijk.. niks. Sta er een beetje van te kijken, had wel een 'schok', of tenminste een raar of naar gevoel verwacht. Was gewoon een gesprek van een paar minuten, daarna dag gezegd en opgehangen en verder gegaan met mijn werk alsof er niks gebeurd was. :?

Soms snap ik niks van mezelf.
Had je haar nog graag wat willen zeggen/ vragen dan?
pi_108548387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Had je haar nog graag wat willen zeggen/ vragen dan?
Nouja, nee, maar als je een paar weken eigenlijk geen contact hebt, zij het uitmaakte, ik haar in eerste instantie terugwilde, en dan ineens gebeld wordt zou ik verwachten dat het iets met me zou doen. Maar dat valt dus wel mee.
pi_108549078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Nouja, nee, maar als je een paar weken eigenlijk geen contact hebt, zij het uitmaakte, ik haar in eerste instantie terugwilde, en dan ineens gebeld wordt zou ik verwachten dat het iets met me zou doen. Maar dat valt dus wel mee.
Goed teken dus!! ^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:59:43 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108549738
Ik heb een paar berichtjes gekregen over een meeting van dit clubje. Helaas lijkt maart wat lastig te zijn voor de meeste en inderdaad kort dag. Wat we zouden kunnen doen is bijvoorbeeld zaterdag 31 maart of anders ivm pasen, 2 weken later dus zaterdag 14 april.

Idee is om in Utrecht een leuke grand cafe op te snorren en daar gezellig wat eten en daarna desnoods lekker blijven hangen.

Geef maar aan wat jullie willen.

Mogelijkheden als voorbeeld in Utrecht
Grand Cafe Maria
Quignon

Maar in Hilversum zit ook een grandcafe die ik vanuit Lelystad tijd nog ken, maar waar je voor 18,50 een 3 gangen menu kunt krijgen en daarna lekker kunt blijven hangen
Le Journal

Let me know!
pi_108550356
Meet, interesting :)

Hilversum ligt om de hoek voor mij, dus kom misschien wel even langswippen als het daar is. Leuke tent lejournal...

Wat betreft mijn verhaal:

Enige waar ik eigenlijk nog mee zit* EiPet over verbaas, is dat ik de relatie met mijn ex al zo snel als zo serieus zag.

Ik had destijds echt het idee in een hele diepzinnige, serieuze, volwassen relatie te zitten, met vakanties, meegaan naar familie en alles erop en eraan, na 2 maanden eigenlijk al...

Ik weet nog toen ex het uitmaakte, dat ze zei : Ach, zolang hebben we helemaal niet gehad, het is kut maar je moet er ook geen drama van maken (8 maanden)...

Toen dacht ik echt : Hoe kun je dat zeggen, ik had het gevoel alsof mijn ziel en zaligheid uit me werd gerukt, zij was mn leven.
En nu, een jaar later denk ik : Hmm, eigenlijk had ze toch ook gewoon gelijk? Zoveel stelde het nu ook allemaal niet voor...
pi_108554513
Maart inderdaad lastig. ik zou 18/03 wel kunnen. Utrecht voor mij iets handiger.
Ik ben heel flex. dus ik hoor wel wat de plannen zijn.
pi_108562721
Even janken en daarna klaag ik nooit meer. Ik kan hem niet loslaten en ik wil graag maar het lukt me niet. Vandaag wel een 'record' want we hebben ongeveer maar 15 minuten contact gehad via whatsapp. Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf. Hij zegt wel dat hij spijt heeft maar ik weet dat hij nu nog steeds doorgaat met sommige meiden en er ook steeds weer nieuwe scharrels bij krijgt. Hij zit helaas de hele dag in mijn hoofd en vaak denk ik 'zou hij nu bij haar zijn, of bij haar, blabla'. Ik zou graag willen dat ik hem nooit had gekend en dit nooit was gebeurd. Door hem ben ik nog onzekerder geworden terwijl ik het altijd al ben geweest. Al zegt iedereen dat ik niet aan mezelf moet twijfelen. Ik doe het wel. Iemand gaat niet zomaar zolang vreemd. En het kutte is dat ik alles voor hem over had en alles voor hem deed, zelfs als ik het niet leuk vond. Laatst heeft hij in een ruzie gezegd dat ik alleen mijn uiterlijk heb en dat is het. Nu begrijp ik de uitspraak pas echt. Eigenlijk heeft hij nooit echt interesse in mij als persoon getoond en mij altijd als een speeltje gezien. En ach, ik voel me gewoon kut. Maar het gaat wel een keer over.
pi_108563608
Cher-, ik moet even denken, dat was toch die kerel die vanaf het begin al vreemd ging?
pi_108564502
[ Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf.]

Cher; snap wat je bedoelt. al ligt het bij mij qua situatie (gelukkig) anders. Ik twijfel ook aan mezelf.
Je bent zo veel meer waard dan verlangen naar iemand die je behandeld als een gebruiksvoorwerp.
(sorry voor de misschien wat harde woorden)
pi_108564604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef QEX het volgende:
[ Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf.]

Cher; snap wat je bedoelt. al ligt het bij mij qua situatie (gelukkig) anders. Ik twijfel ook aan mezelf.
Je bent zo veel meer waard dan verlangen naar iemand die je behandeld als een gebruiksvoorwerp.
(sorry voor de misschien wat harde woorden)
Hier ben ik 't mee eens.. Hij gebruikt je gewoon, niets meer en niets minder. Je moet hem echt voorgoed uit je leven bannen.
XO till we overdose
pi_108567160
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt.
Dream on, not gonna happen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:20:53 #59
367311 sawadie
pi_108573478
pff...ik zit er echt ff helemaal door heen zeg...

Al die mixed signals die mn ex uitzendt zijn zo ontzettend moeilijk....Heb nu om een duidelijk ja of nee gevraagd, waar ze dus ook geen antwoord op geeft...ik snap er niets meer van...ze heeft drie weken lang niets van zich laten horen...(ik ook niet, ga er niet achter aan lopen) totdat we elkaar tegen kwamen tijdens het uitgaan...toen was het opeens smsen, bellen en facebooken naar mij toe...

Ik weet gewoon niet meer wat zij wil, wat ik wil en hoe dit ooit nog tot een normale situatie gaat komen.... Ik heb, nadat zij de deur had dichtgegooid, de deur op een kier gelaten, dat leek mij het best op dat moment, ook vanwege mijn gevoel...

Heb zelf het idee dat ze mij nu in de friendzone wil gooien, iets waar ik totaal geen zin in heb en dus ook echt niet ga doen..Hebben jullie tips om hier mee om te gaan?
pi_108575574
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Even janken en daarna klaag ik nooit meer. Ik kan hem niet loslaten en ik wil graag maar het lukt me niet. Vandaag wel een 'record' want we hebben ongeveer maar 15 minuten contact gehad via whatsapp. Het klinkt raar voor de meeste mensen maar ik wil hem niet kwijt en ook weer wel. Ik ben erg gekwetst, verdrietig, boos maar toch betekent hij veel voor me. Ik zou zo graag willen dat hij oprecht spijt krijgt en mij gewoon als enige wil en dat het dan allemaal mooi wordt. Lekker wanhopig van mezelf. Hij zegt wel dat hij spijt heeft maar ik weet dat hij nu nog steeds doorgaat met sommige meiden en er ook steeds weer nieuwe scharrels bij krijgt. Hij zit helaas de hele dag in mijn hoofd en vaak denk ik 'zou hij nu bij haar zijn, of bij haar, blabla'. Ik zou graag willen dat ik hem nooit had gekend en dit nooit was gebeurd. Door hem ben ik nog onzekerder geworden terwijl ik het altijd al ben geweest. Al zegt iedereen dat ik niet aan mezelf moet twijfelen. Ik doe het wel. Iemand gaat niet zomaar zolang vreemd. En het kutte is dat ik alles voor hem over had en alles voor hem deed, zelfs als ik het niet leuk vond. Laatst heeft hij in een ruzie gezegd dat ik alleen mijn uiterlijk heb en dat is het. Nu begrijp ik de uitspraak pas echt. Eigenlijk heeft hij nooit echt interesse in mij als persoon getoond en mij altijd als een speeltje gezien. En ach, ik voel me gewoon kut. Maar het gaat wel een keer over.
Als je er af wil, verbreek je alle contact. Je blijft er nou keihard half tussenin hangen. Afkappen, uit je WA gooien, uit je Facebook etc. Ook aangeven bij je ex dat je geen contact wil. Binnen een week zal je al merken dat je er minder mee bezig bent (hoewel het de eerste dagen extra naar is).
pi_108578153
Na 2 hatemails 'Ik ben blij dat ik van die relatie af ben', na een telefoongesprekje ineens weer smsjes: ik denk nog elke dag aan ons, ik mis je, Ik mis de seks. :')

Hmmzzz.. weird. Hij gaf wel toe dat die mailtjes alleen maar bedoeld waren om me af te schrikken, hij trok het contact tussen ons niet meer. Dat snap ik wel, ben nu flink op hem afgekickt en gestopt met het contact. En nu krijgen we dit weer.

Nja zit toch geen toekomst in dus kan het wel afsluiten. Vind het stiekem wel fijn dat hij me niet echt haat maar ook gewoon nog mist..
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:34:54 #62
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_108583979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:20 schreef sawadie het volgende:
pff...ik zit er echt ff helemaal door heen zeg...

Al die mixed signals die mn ex uitzendt zijn zo ontzettend moeilijk....Heb nu om een duidelijk ja of nee gevraagd, waar ze dus ook geen antwoord op geeft...ik snap er niets meer van...ze heeft drie weken lang niets van zich laten horen...(ik ook niet, ga er niet achter aan lopen) totdat we elkaar tegen kwamen tijdens het uitgaan...toen was het opeens smsen, bellen en facebooken naar mij toe...

Ik weet gewoon niet meer wat zij wil, wat ik wil en hoe dit ooit nog tot een normale situatie gaat komen.... Ik heb, nadat zij de deur had dichtgegooid, de deur op een kier gelaten, dat leek mij het best op dat moment, ook vanwege mijn gevoel...

Heb zelf het idee dat ze mij nu in de friendzone wil gooien, iets waar ik totaal geen zin in heb en dus ook echt niet ga doen..Hebben jullie tips om hier mee om te gaan?
Verbreek het contact.. Of in iedergeval gewoon niet beginnen en lekker kort houden als zij begin, Ik heb het zelfde namelijk, dat ze het uitmaak, maar vervolgens wel van die mixed feelings erin gooi.. (ookal bedoelt ze het niet zo of zoiets dergelijks)

Ook het friendzone gedoe werkt voor mij dus niet, het is of alles of niks, en naja, als ze de middenweg in wil dan is het dus niks
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:29:37 #63
367311 sawadie
pi_108592021
quote:
Ook het friendzone gedoe werkt voor mij dus niet, het is of alles of niks, en naja, als ze de middenweg in wil dan is het dus niks
Volgens mij zit ik idd in hetzelfde schuitje....naja, we zullen zien hoe het gaat..Ik geloof gewoon niet in het hele vrienden blijven verhaal. Tenminste; niet als zij het opeens eenzijdig uitmaakt.

Als je samen tot die beslissing komt dan kan ik het nog wel begrijpen, al zal het dan wss na verloop van tijd ook fout gaan...
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:53:43 #64
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108592754
Kom ineens voor zeer grote onverwachte uitgaven te staan en dan heb je dus geen backup als in je man. Ben dus aan de ene kant pissed en erg boos omdat hij wel met nieuwe spullen zit en ik met versleten spullen waar hij nooit een stuiver aan mee heeft betaald maar wel gebruik van heeft gemaakt, het dubbele verdient van wat ik verdien en ik nu met de gebakken peren zit en aan de andere kant voel ik me zwaar verdrietig en niemand in de directe omgeving om even op de schouder uit te huilen. Soms zuigt het leven maar ook dit zal ik wel weer overleven.
pi_108594619
@ mickeys. Jullie zijn nog niet gescheiden, dus officieel moet hij je nog financieel steunen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:05:42 #66
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108598544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef QEX het volgende:
@ mickeys. Jullie zijn nog niet gescheiden, dus officieel moet hij je nog financieel steunen.
Helaas, huwelijkse voorwaarden meis :(
pi_108598694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Helaas, huwelijkse voorwaarden meis :(
Ok. :(
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 10:40:20 #68
364681 over_hedge
pi_108617571
Veel de zelfde mensen nog hier :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_108618188
' what does not kill you makes you stronger.'
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 11:12:48 #70
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_108618385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:04 schreef QEX het volgende:
' what does not kill you makes you stronger.'
Absoluut waar.

Maar een break-up doet pijn, heel veel pijn....en kan lang pijn doen. Overigens heb ik wel via dit topic bijna 3 jaar geleden een kerel ontmoet die toen net als ik door een klote break-up tijd ging.

Nu woont hij op een zonnig zuid europees eiland, heeft hij een relatie met een toffe meid en ben ik inmiddels al meer dan een jaar samen met een meisje waar 100.000 keer gelukkiger mee ben dan ik ooit met mijn ex was.

All I'm saying is: shit's gonna get better, just give it time :)
pi_108626727
:)

[ Bericht 97% gewijzigd door JiggyJ op 02-03-2012 15:44:08 ]
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:13:34 #72
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108628417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:40 schreef over_hedge het volgende:
Veel de zelfde mensen nog hier :o
Tja, het lijkt erop dat je 1 van de weinige, misschien wel de enige bent die er zo snel overheen was/is.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:15:34 #73
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_108628504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, het lijkt erop dat je 1 van de weinige, misschien wel de enige bent die er zo snel overheen was/is.
Ik volg alleen de meet plannen nog! :P

Edit: Doe vooral leuke dingen, die ik in de relatie niet kon/wilde doen :)
pi_108628513
quote:

[..]

Hij lurkt gewoon mee... :')
Hoe kun je anders de vaste kliek weten.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 16:16:48 #75
364681 over_hedge
pi_108628559
quote:

[..]

Mja :) Ik kan er goed mee omgaan. Voor een groot gedeelte ben ik er ook wel overheen. Maar heb het nog steeds veel over haar. En heb wel paar keer even een terugslag gehad. Vorige week nog. Duurde uiteindelijk maar een uurtje maar toch :P

het doet me nog steeds wel wat. heel de situatie waar we nu inzitten ook. Maar de tijd van me er steeds kut omvoelen heb ik nu wel gehad.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 16:18:41 #76
364681 over_hedge
pi_108628656
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij lurkt gewoon mee... :')
Hoe kun je anders de vaste kliek weten.
Nee, eigenlijk hoorde ik via via dat jullie het weer over een meet hadden dus ik was even benieuwd.
pi_108628977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk hoorde ik via via dat jullie het weer over een meet hadden dus ik was even benieuwd.
Klopt, er waren wat plannen om eind maart in Utrecht af te spreken. Ik weet niet of er al iets concreets is neergezet :).
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:41:15 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108634187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klopt, er waren wat plannen om eind maart in Utrecht af te spreken. Ik weet niet of er al iets concreets is neergezet :).
Nee, nog niets concreets omdat ik niets meer hoor en ehm "ik kan het niet alleen" dus heb echt jullie input nodig. PM me wat je keuze is en wanneer je kunt. Dan kan ik het beter verzamelen en kan ik iets concreets reserveren/afspreken/hier neer plempen

PS. Hilversum is de goedkoopste optie dus dat geniet mijn voorkeur gezien de "dramatische" gebeurtenissen van gisteren
pi_108635308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Mickeys het volgende:
gezien de "dramatische" gebeurtenissen van gisteren
Heb ik wat gemist?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:17:30 #80
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108635667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Mickeys het volgende:
Kom ineens voor zeer grote onverwachte uitgaven te staan en dan heb je dus geen backup als in je man. Ben dus aan de ene kant pissed en erg boos omdat hij wel met nieuwe spullen zit en ik met versleten spullen waar hij nooit een stuiver aan mee heeft betaald maar wel gebruik van heeft gemaakt, het dubbele verdient van wat ik verdien en ik nu met de gebakken peren zit en aan de andere kant voel ik me zwaar verdrietig en niemand in de directe omgeving om even op de schouder uit te huilen. Soms zuigt het leven maar ook dit zal ik wel weer overleven.
m.a.w. Mijn waterbed is lek en daar kwam ik gister achter. niet meer te fixen dus ander bed moeten kopen terwijl ik daar nog voor moet gaan sparen gezien alle verhuiskosten en inrichtingskosten die al op me af zijn gekomen
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 23:01:04 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_108646505
What can change the nature of a man?
pi_108651769
kan niet slapen... zelfs warme melk helpt niet.
pi_108652212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef QEX het volgende:
kan niet slapen... zelfs warme melk helpt niet.
Zo laat is het nou ook weer niet. Zet een filmpje op :P
pi_108653830
Tel schapen :P
pi_108654019
Altijd leuk om je ex tegen te komen terwijl je uit bent. Enige positieve is dat zij net op de tram stond te wachten om de stad uit te gaan en ik net de stad binnenkwam. Het drukt helaas wel gelijk een stempel op mijn mood voor de rest van de avond :(
pi_108662167
Lijkt jullie een meeting wel verstandig? Bezoekers in het topic komen en gaan.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:29:02 #87
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108663538
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef Tjik het volgende:
Lijkt jullie een meeting wel verstandig? Bezoekers in het topic komen en gaan.
En waarom zou je dat niet moeten doen? In andere topics komen en gaan ook bezoekers. Of worden we gezien als melaatsen ? Daarnaast is het niet iets voor alleen personen die er nu nog diep in zitten, maar er zijn bij sommigen toch ietwat meer "banden" mee gekomen dan anderen en misschien is het leuk om juist iets gezelligs te doen, al is het maar om even voor sommige dat koppie op iets anders gericht te krijgen
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:56:08 #88
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_108668499
Is dat dan niet de meest deprimerende meet van fok? :P
Thinking about thinking of you.
pi_108668755
Shifto,dat klinkt als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:08:33 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108668933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:03 schreef QEX het volgende:
Shifto,dat klinkt als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
helemaal mee eensch. Alsof je geen lol mag hebben en mag maken... daar is de meet nou juist voor bedoeld om lol te maken
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:14:54 #91
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108669147
Ik zou niet raar opkijken als er bij een paar van jullie een vonk ergens over zal slaan, tijdens die meet ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:42:36 #92
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108670053
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zou niet raar opkijken als er bij een paar van jullie een vonk ergens over zal slaan, tijdens die meet ;)
Ik zou niet raar opkijken inderdaad als dat bij anderen gebeurd. Ik moet er niet er nog niet aan denken, bovendien zal ik de oudste zijn gok ik
pi_108671078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En waarom zou je dat niet moeten doen? In andere topics komen en gaan ook bezoekers. Of worden we gezien als melaatsen ? Daarnaast is het niet iets voor alleen personen die er nu nog diep in zitten, maar er zijn bij sommigen toch ietwat meer "banden" mee gekomen dan anderen en misschien is het leuk om juist iets gezelligs te doen, al is het maar om even voor sommige dat koppie op iets anders gericht te krijgen
Leg me even geen woorden in de mond! Dat bedoel ik toch ook. Ik zie inderdaad vaste bezoekers maar ook veel mensen die zo af en toe binnenvallen en daar heb je misschien niks mee. Dat bedoel ik dus
pi_108674960
Mijn leven is echt een puinhoop geworden. Ik begin gevoelens te krijgen voor een jongen uit m'n klas en dat wil ik absoluut NIET. |:( |:( |:( |:(
XO till we overdose
  FOK!fotograaf zaterdag 3 maart 2012 @ 23:23:08 #95
364681 over_hedge
pi_108681924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
Mijn leven is echt een puinhoop geworden. Ik begin gevoelens te krijgen voor een jongen uit m'n klas en dat wil ik absoluut NIET. |:( |:( |:( |:(
O jeetje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 maart 2012 @ 23:40:24 #96
300347 MrManuel
pi_108682628
Heb gister naast me ex gestaan.. En als ze me aankijkt voel k me van binnen toch wel kut.
Dan weet ik namelijk weer goed wat ik verloren ben..

Ochja.. gelukkig denk ik alleen aan zoiets als ik haar tegen kom.
Gelukkig wel gevoelens voor een andere meid.. maarja dat loopt ook niet zoals gehoopt uiteraard.. :9
Ik voel me some een bende! :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_108684369
quote:
Een puinhoop? Ik zou blij zijn een keer gevoelens voor iemand anders dan mijn ex te hebben :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_108694158
quote:
Is het een nerd? }:|
  zondag 4 maart 2012 @ 14:28:47 #99
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108695740
quote:
En waarom zou je dat niet willen? Je bent nog jong en is een teken dat je nu al aardig over je ex heen aan het komen bent. Desnoods is het gewoon een "tussendoortje". Geniet nu gewoon van het fijne gevoel wat er m.i. bij zit
  zondag 4 maart 2012 @ 14:29:04 #100
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_108695748
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef Tjik het volgende:

[..]

Is het een nerd? }:|
Is er iets mis met een nerd dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')