knettergek ben jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat denk jij maar. Een persoon kan heel goed functioneren en in wiskunde afstuderen een IQ van 120+ hebben zonder hersens.
Persoonlijkheidsveranderingen krijg (ook) je door donor-organen.
Jij wil er dus niet aan dat elke cel een intelligentie op zich is. Vergeet niet dat water al geheugen heeft.
In dat artikel stelt men dat het aantal gevallen van borstkanker niet daalt, terwijl de CBS data sinds 2000 wél een (licht) dalende lijn laat zien. Idem voor acute hartinfarcten trouwens, die zijn sinds 2000 bijna gehalveerd, itt wat dat artikel beweerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... sommige dokters weten toch wel iets meer dan ze vertellen![]()
http://mens-en-gezondheid(...)-niet-vertellen.html
Dus ik mag een random stuk grijze massa uit jouw brein pulken zonder dat er iets ergs (nog ergers....) gebeurt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat denk jij maar. Een persoon kan heel goed functioneren en in wiskunde afstuderen een IQ van 120+ hebben zonder hersens.
Persoonlijkheidsveranderingen krijg (ook) je door donor-organen.
Jij wil er dus niet aan dat elke cel een intelligentie op zich is. Vergeet niet dat water al geheugen heeft.
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
In dat artikel stelt men dat het aantal gevallen van borstkanker niet daalt, terwijl de CBS data sinds 2000 wél een (licht) dalende lijn laat zien. Idem voor acute hartinfarcten trouwens, die zijn sinds 2000 bijna gehalveerd, itt wat dat artikel beweerd.
Dat zou humor zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus ik mag een random stuk grijze massa uit jouw brein pulken zonder dat er iets ergs (nog ergers....) gebeurt?
En van het water, geef eens een voorbeeld, ik kan niet wachten! of krijg ik een link naar een homeopathisch big pharma bedrijf?
een lobotemie lijkt me een goed begin, soort van win-win situatiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zou humor zijnWelk stuk dan? Iets prefrontaals misschien? Alhoewel, daar zit vast niet heel veel bij Lambiekje.
het kan best dat het in jongeren toeneemt terwijl het in ouderen afneemt, ligt dus maar precies aan welke groep je bekijktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?
hetzelfde CBS verklaarde hier nog dat borstkanker juist toenam![]()
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2941-wm.htm
verwarrend hoor al die statistieken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef .SP. het volgende:
[..]
En van het water, geef eens een voorbeeld, ik kan niet wachten!
ik heb al jaren voor WTBDWK hierover gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Zeg heren, kunnen we even minderen met het beledigen van elkaars grijze massa? Namens iedereen bedankt.![]()
En dat water-geheugen bestaat niet. Het is een fabeltje dat via What the bleep do we know in de wereld is gekomen. Controle onderzoek wees uit dat de oorspronkelijke experimenten niet klopten.
grijze massa in irrelevant, dus we kunnen ermee doen wat we willenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Zeg heren, kunnen we even minderen met het beledigen van elkaars grijze massa? Namens iedereen bedankt.![]()
En dat water-geheugen bestaat niet. Het is een fabeltje dat via What the bleep do we know in de wereld is gekomen. Controle onderzoek wees uit dat de oorspronkelijke experimenten niet klopten.
hilarisch, de beste man laat zien dat er een heleboel verschillende kristal patronen van bevroren water bestaan. Niet bepaald nieuw onderzoek, maar vast boeiend voor vatbare en zweverige types.quote:
Ik denk dat we beiden wel gelijk hebben op basis van dezelfde cijfers, dat artikel gaat voornamelijk over het jaar op jaar percentage '07/'08, en dan de groei bij vrouwen van 60-70, de over vertegenwoordigde groep vrouwelijke babyboomers dus. Mijn link gaat over het langjarig gemiddelde voor álle vrouwen, waar die specifieke cijfers uiteraard ook deel van uit maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?
hetzelfde CBS verklaarde hier nog dat borstkanker juist toenam![]()
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2941-wm.htm
verwarrend hoor al die statistieken
waarom is dat hilarisch. Terwijl het wel met sneeuwvlok geaccepteerd wordt door de reguliere wetenschap ? Sneeuw is ook water. ya know.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
hilarisch, de beste man laat zien dat er een heleboel verschillende kristal patronen van bevroren water bestaan. Niet bepaald nieuw onderzoek, maar vast boeiend voor vatbare en zweverige types.
dat is niet echt een duidelijk plaatje moet ik zeggen, wel apart dat er sinds 1969 wel een trend is dat er steeds mer vrouwen sterven... is dat het vergrijzingseffect dan of komt dat nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:21 schreef fruityloop het volgende:
Hier zien we trouwens het aantal sterfgevallen door borstkanker tov het totale aantal vrouwelijke sterfgevallen.
[ afbeelding ]
http://www.naturalnews.com/033558_homeopathy_science.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
grijze massa in irrelevant, dus we kunnen ermee doen wat we willen
De hele homeopathie is gebasseerd op geheugen van water (en lulkoek, daar niet van...) dus er zijn hele volksstammen die dat helaas geloven.....
Kan ook simpelweg komen doordat de diagnostiek en administratie beter/nauwkeuriger is geworden sinds die tijd natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
dat is niet echt een duidelijk plaatje moet ik zeggen, wel apart dat er sinds 1969 wel een trend is dat er steeds mer vrouwen sterven... is dat het vergrijzingseffect dan of komt dat nog?
Volgens Lambiekje maakt het allemaal niet uit toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Hoe kan je een tekst die fouten als "As every electron vibrates uniquely and everything is made up of electrons" maakt nou serieus nemen?quote:
Nou ja, je gaat dood of nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:48 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kan ook simpelweg komen doordat de diagnostiek en administratie beter/nauwkeuriger is geworden sinds die tijd natuurlijk..
Ja meneer de koekepeer zo werkt het onze (een van de miljarden) universum nu eenmaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe kan je een tekst die fouten als "As every electron vibrates uniquely and everything is made up of electrons" maakt nou serieus nemen?
Ik weet dat sinds een aantal jaren in detail wordt bijgehouden hoeveel mensen er sterven na aanleiding van een verkeersongeluk. Vroeger werd dat alleen geteld op basis van politiegegevens, en een schatting van de cijfers uit de ziekenhuizen. Nu levert oa RWS daar ook gegevens over. Dat bedoelde ik meer met betere diagnostiek en administratie. Maar ook de bevolkingsgroei en vergrijzing zal die absolute cijfers beïnvloeden ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat dood of niet
Het zal wel de bevolkingsgroei zijn neem ik aan
http://perdurabo10.tripod.com/id1202.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Re het volgende:
[..]
knettergek ben je
gewoon even ter vermaak, maar hoe wilde je communiceren zonder hersenen?
Want weinig brein is natuurlijk hetzelfde als geen breinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
http://perdurabo10.tripod.com/id1202.html
Dat krijg je er van als je zo arrogant bent als Tuinhek en Re.![]()
Doe toch niet zo dom johquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja meneer de koekepeer zo werkt het onze (een van de miljarden) universum nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |