knettergek ben jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat denk jij maar. Een persoon kan heel goed functioneren en in wiskunde afstuderen een IQ van 120+ hebben zonder hersens.
Persoonlijkheidsveranderingen krijg (ook) je door donor-organen.
Jij wil er dus niet aan dat elke cel een intelligentie op zich is. Vergeet niet dat water al geheugen heeft.
In dat artikel stelt men dat het aantal gevallen van borstkanker niet daalt, terwijl de CBS data sinds 2000 wél een (licht) dalende lijn laat zien. Idem voor acute hartinfarcten trouwens, die zijn sinds 2000 bijna gehalveerd, itt wat dat artikel beweerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... sommige dokters weten toch wel iets meer dan ze vertellen![]()
http://mens-en-gezondheid(...)-niet-vertellen.html
Dus ik mag een random stuk grijze massa uit jouw brein pulken zonder dat er iets ergs (nog ergers....) gebeurt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat denk jij maar. Een persoon kan heel goed functioneren en in wiskunde afstuderen een IQ van 120+ hebben zonder hersens.
Persoonlijkheidsveranderingen krijg (ook) je door donor-organen.
Jij wil er dus niet aan dat elke cel een intelligentie op zich is. Vergeet niet dat water al geheugen heeft.
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
In dat artikel stelt men dat het aantal gevallen van borstkanker niet daalt, terwijl de CBS data sinds 2000 wél een (licht) dalende lijn laat zien. Idem voor acute hartinfarcten trouwens, die zijn sinds 2000 bijna gehalveerd, itt wat dat artikel beweerd.
Dat zou humor zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus ik mag een random stuk grijze massa uit jouw brein pulken zonder dat er iets ergs (nog ergers....) gebeurt?
En van het water, geef eens een voorbeeld, ik kan niet wachten! of krijg ik een link naar een homeopathisch big pharma bedrijf?
een lobotemie lijkt me een goed begin, soort van win-win situatiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zou humor zijnWelk stuk dan? Iets prefrontaals misschien? Alhoewel, daar zit vast niet heel veel bij Lambiekje.
het kan best dat het in jongeren toeneemt terwijl het in ouderen afneemt, ligt dus maar precies aan welke groep je bekijktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?
hetzelfde CBS verklaarde hier nog dat borstkanker juist toenam![]()
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2941-wm.htm
verwarrend hoor al die statistieken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef .SP. het volgende:
[..]
En van het water, geef eens een voorbeeld, ik kan niet wachten!
ik heb al jaren voor WTBDWK hierover gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Zeg heren, kunnen we even minderen met het beledigen van elkaars grijze massa? Namens iedereen bedankt.![]()
En dat water-geheugen bestaat niet. Het is een fabeltje dat via What the bleep do we know in de wereld is gekomen. Controle onderzoek wees uit dat de oorspronkelijke experimenten niet klopten.
grijze massa in irrelevant, dus we kunnen ermee doen wat we willenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Zeg heren, kunnen we even minderen met het beledigen van elkaars grijze massa? Namens iedereen bedankt.![]()
En dat water-geheugen bestaat niet. Het is een fabeltje dat via What the bleep do we know in de wereld is gekomen. Controle onderzoek wees uit dat de oorspronkelijke experimenten niet klopten.
hilarisch, de beste man laat zien dat er een heleboel verschillende kristal patronen van bevroren water bestaan. Niet bepaald nieuw onderzoek, maar vast boeiend voor vatbare en zweverige types.quote:
Ik denk dat we beiden wel gelijk hebben op basis van dezelfde cijfers, dat artikel gaat voornamelijk over het jaar op jaar percentage '07/'08, en dan de groei bij vrouwen van 60-70, de over vertegenwoordigde groep vrouwelijke babyboomers dus. Mijn link gaat over het langjarig gemiddelde voor álle vrouwen, waar die specifieke cijfers uiteraard ook deel van uit maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. en dan is dus het hele artikel onzin?
hetzelfde CBS verklaarde hier nog dat borstkanker juist toenam![]()
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2941-wm.htm
verwarrend hoor al die statistieken
waarom is dat hilarisch. Terwijl het wel met sneeuwvlok geaccepteerd wordt door de reguliere wetenschap ? Sneeuw is ook water. ya know.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
hilarisch, de beste man laat zien dat er een heleboel verschillende kristal patronen van bevroren water bestaan. Niet bepaald nieuw onderzoek, maar vast boeiend voor vatbare en zweverige types.
dat is niet echt een duidelijk plaatje moet ik zeggen, wel apart dat er sinds 1969 wel een trend is dat er steeds mer vrouwen sterven... is dat het vergrijzingseffect dan of komt dat nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:21 schreef fruityloop het volgende:
Hier zien we trouwens het aantal sterfgevallen door borstkanker tov het totale aantal vrouwelijke sterfgevallen.
[ afbeelding ]
http://www.naturalnews.com/033558_homeopathy_science.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
grijze massa in irrelevant, dus we kunnen ermee doen wat we willen
De hele homeopathie is gebasseerd op geheugen van water (en lulkoek, daar niet van...) dus er zijn hele volksstammen die dat helaas geloven.....
Kan ook simpelweg komen doordat de diagnostiek en administratie beter/nauwkeuriger is geworden sinds die tijd natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
dat is niet echt een duidelijk plaatje moet ik zeggen, wel apart dat er sinds 1969 wel een trend is dat er steeds mer vrouwen sterven... is dat het vergrijzingseffect dan of komt dat nog?
Volgens Lambiekje maakt het allemaal niet uit toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Gray het volgende:
Hoe kan je een tekst die fouten als "As every electron vibrates uniquely and everything is made up of electrons" maakt nou serieus nemen?quote:
Nou ja, je gaat dood of nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:48 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kan ook simpelweg komen doordat de diagnostiek en administratie beter/nauwkeuriger is geworden sinds die tijd natuurlijk..
Ja meneer de koekepeer zo werkt het onze (een van de miljarden) universum nu eenmaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe kan je een tekst die fouten als "As every electron vibrates uniquely and everything is made up of electrons" maakt nou serieus nemen?
Ik weet dat sinds een aantal jaren in detail wordt bijgehouden hoeveel mensen er sterven na aanleiding van een verkeersongeluk. Vroeger werd dat alleen geteld op basis van politiegegevens, en een schatting van de cijfers uit de ziekenhuizen. Nu levert oa RWS daar ook gegevens over. Dat bedoelde ik meer met betere diagnostiek en administratie. Maar ook de bevolkingsgroei en vergrijzing zal die absolute cijfers beïnvloeden ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat dood of niet
Het zal wel de bevolkingsgroei zijn neem ik aan
http://perdurabo10.tripod.com/id1202.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Re het volgende:
[..]
knettergek ben je
gewoon even ter vermaak, maar hoe wilde je communiceren zonder hersenen?
Want weinig brein is natuurlijk hetzelfde als geen breinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
http://perdurabo10.tripod.com/id1202.html
Dat krijg je er van als je zo arrogant bent als Tuinhek en Re.![]()
Doe toch niet zo dom johquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja meneer de koekepeer zo werkt het onze (een van de miljarden) universum nu eenmaal.
Om jouw chaotische logica te volgen: een IQ van 126 zou dus niet kunnen in jouw visie bij dit geval.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want weinig brein is natuurlijk hetzelfde als geen brein
Brian Coxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom johHoewel, het is wel leuk voor de rest om om te lachen natuurlijk.
Neuh heur, eg nie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja meneer de koekepeer zo werkt het onze (een van de miljarden) universum nu eenmaal.
Ik was voor deze dag ook al bewust van de uitzonderlijke gevallen van extreme waterhoofden. En nee, ik sluit het niet uit. Ik zie het wel als zware extremen/(bijna) unieke situaties, en een prachtig voorbeeld van de flexibiliteit van het menselijk brein.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Om jouw chaotische logica te volgen: een IQ van 126 zou dus niet kunnen in jouw visie bij dit geval.
Sneeuwvlok = waterkristal ya knowquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom is dat hilarisch. Terwijl het wel met sneeuwvlok geaccepteerd wordt door de reguliere wetenschap ? Sneeuw is ook water. ya know.
een halve knieval is ook een knieval, Tuinhek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik was voor deze dag ook al bewust van de uitzonderlijke gevallen van extreme waterhoofden. En nee, ik sluit het niet uit. Ik zie het wel als zware extremen/(bijna) unieke situaties, en een prachtig voorbeeld van de flexibiliteit van het menselijk brein.
Zoiets heet ruimdenkend zijn, zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
een halve knieval is ook een knieval, Tuinhek.
Allez, uw zonden zijn vergeven.
Wat bazel je nou?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
een halve knieval is ook een knieval, Tuinhek.
Allez, uw zonden zijn vergeven.
Tuinhek werk je toevallig mee/aan dit project?quote:Pentagon researching ‘narrative networks’ as way to hijack the brain with false stories
[..]
According toa recent report by the BBC, the Defense Department appears to be looking for a way to hijack the mind so it can implant false, but believable, stories – a sort of “like me” weapon, if you will.
The Pentagon’sDefense Advanced Research Projects Agency, or DARPA – the division responsible for all of the Defense Department’s cutting-edge technology development – is said to be working on brand-new research that focuses on the neurobiology behind the political violence and, specifically, whether such violence can be mitigated before it even begins.
bron
Doe toch niet zo dom joh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tuinhek werk je toevallig mee/aan dit project?
Dat verklaart waarom je zo hardnekkig in het Bush-911-verhaaltje blijft geloven.
jij neemt anders veeel suiker in je koffie.quote:
Lijkt me stug, want ik drink geen koffie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij neemt anders veeel suiker in je koffie.
overigens geloof ik die suiker maakt dom stelling niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lijkt me stug, want ik drink geen koffie.
Waar ik natuurlijk op doelde is jouw continue herhaal van kreten, zonder dat je die ooit aanpast aan de hand van wat andere mensen schrijven.
Iedereen die het niet met mij eens is, is of corrupt, of te dom om te poepen. Nou, wat een volwassen houding.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als iemand pro-vaccin is dan is iemand of zijn brood hangt ervan af of net aan veterstrikdiploma.
Dit is inderdaad een gevecht tussen goed en kwaad. Nou werkelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als iemand pro-vaccin is dan is iemand of zijn brood hangt ervan af of net aan veterstrikdiploma.
Een volwassen houding is dus in jouw ogen babies verminken, meisjes steriel maken. Drugs verpatsen aan kinderen. Patentienportfolio psychotische maken. En uiteraard misbruiken, verkrachten van jongen kinderen niet te vergeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met mij eens is, is of corrupt, of te dom om te poepen. Nou, wat een volwassen houding.
Alleen in jouw persoonlijke wereld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een volwassen houding is dus in jouw ogen babies verminken, meisjes steriel maken. Drugs verpatsen aan kinderen. Patentienportfolio psychotische maken. En uiteraard misbruiken, verkrachten van jongen kinderen niet te vergeten.
och helemaal vergeten dat dat handelswijzen zijn van medici. Er zijn maar weinig integer.
quote:Kankeronderzoek waardeloos?
Veel onderzoeken naar kanker hebben weinig waarde. Ze zijn niet na te doen in een ander laboratorium.
88% ...quote:Herhaling is de hoeksteen van de wetenschap. Iemand doet een experiment, publiceert er over en wacht dan op reacties van collega’s rond de wereld. Die doen het experiment soms na om te kijken of ze dezelfde resultaten krijgen. Zo wordt een theorie langzaam een feit.
Alleen is dat herhalen van het werk van een ander niet populair, wetenschappers doen liever eigen onderzoek dan dat ze het experiment van een ander herkauwen. Waar wel veel wordt herhaald, is in de farmaceutische industrie, waar experimenten soms keiharde cash kunnen betekenen.
Glen Begley leidde tien jaar lang zo’n lab, bij het grote bedrijf Amgen. Hij herhaalde met een honderd man sterk team in die tijd 53 experimenten die te maken hadden met kanker. Het resultaat? In 47 gevallen kreeg hij totaal andere uitkomsten dan de oorspronkelijke onderzoekers.
kennis en wijsheid is ver te zoeken.quote:Begley schrijft in een open brief aan het tijdschrift Nature dat hij ‘geschokt’ is door de uitkomst. Het waren niet zo maar onderzoekjes die hij probeerde na te doen, maar ‘mijlpalen’ in de strijd tegen kanker, zo schrijft hij.
Vorig jaar beweerde een groep onderzoekers bij de Duitse firma Bayer al hetzelfde, ook zij haalden niet dezelfde resultaten als hun collega’s in universiteiten. De Duitsers gaven de schuld aan de steeds groter wordende drang om te scoren onder wetenschappers.
duhh. dat is wetenschap ten voeten uit.quote:Daardoor worden soms onvolledige onderzoeken gepubliceerd of bestaat de angst om toe te geven dat een theorie niet klopt.Andere wetenschappers zijn gewoon lui en lopen de kantjes er vanaf.
En weer een punt dat men niet met kennisoverdracht bezig is.quote:Begley werkt ondertussen bij een ander bedrijf. Hij wil niet zeggen welke 47 studies niet na te doen waren, wel dat de betroffen onderzoekers soms vreemd reageerden als hij hen belde.
Het lijkt wel met vaccins. Juridisch indekken.quote:Vaak moest hij eerst een document ondertekenen waarin hij beloofde nooit te vertellen dat het onderzoek niet klopte. Pas dan kwam het tot een gesprek met de onderzoekers.
bron
http://www.infowars.com/congressman-calls-for-tougher-tsa/quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alleen in jouw persoonlijke wereld.
Grapjas, het probleem is dat er niet met jou te praten valt, je staat niet open voor discussie en wetenschappelijke, verifierbare data.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
En weer zijn de fok-medici stil. De negeerfase.
Langzamerhand worden ze steeds verder in het nauw gedreven en kunnen ze niets anders dan toegeven dat de huidige medicatie/vaccinatie en zorg een corrupte bende is.
Ik denk eerder de "oh zo gekke internet alu-hoofd mafkees. Leuk vermaak, maar om dat nou serieus te gaan nemen..." fase.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
En weer zijn de fok-medici stil. De negeerfase.
Langzamerhand worden ze steeds verder in het nauw gedreven en kunnen ze niets anders dan toegeven dat de huidige medicatie/vaccinatie en zorg een corrupte bende is.
bahBlijf dan verdomme lekker weg uit zo'n subforumquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk eerder de "oh zo gekke internet alu-hoofd mafkees. Leuk vermaak, maar om dat nou serieus te gaan nemen..." fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |